Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που μπορεί να αντιμετωπίσει ένας οδηγός, είναι να κολλήσει το πεντάλ του γκαζιού. Αν σου έχει συμβεί, ξέρεις. Αν δεν σου έχει συμβεί, ώρα να δεις τι γίνεται: το αυτοκίνητο επιταχύνει χωρίς τη θέλησή σου και, παρότι πρόκειται για κάτι εξαιρετικά σπάνιο, δεν είναι απίθανο.
Συνήθως, το πεντάλ κολλάει αν κοντά του έχει μαζευτεί το πατάκι του αυτοκινήτου, ενώ σε άλλες περιπτώσεις το πρόβλημα οφείλεται σε μηχανική βλάβη που χρήζει επιδιόρθωσης.
Δεν χρειάζεται πανικός. Σκέφτεσαι ψύχραιμα, παίρνεις βαθιές ανάσες και πρώτη σου αντίδραση είναι το να πατήσεις παρατεταμένα φρένο, ώστε να επιβραδύνει το αυτοκίνητο. Στα σύγχρονα αυτοκίνητα η συγκεκριμένη ενέργεια συνήθως είναι αποτελεσματική, καθώς το πάτημα του φρένου κλείνει την ηλεκτρονική πεταλούδα του γκαζιού και το πρόβλημα λύνεται.
Αν, πάλι, οδηγείς αυτοκίνητο παλιάς τεχνολογίας, το πάτημα του φρένου σε συνδυασμό με το «κόλλημα» του γκαζιού θα προκαλέσει μεν επιβράδυνση, αλλά όχι αρκετή ώστε να σταματήσεις. Τι κάνεις, λοιπόν;
Αν το όχημα έχει χειροκίνητο κιβώτιο, επιλέγεις τη «νεκρά» και αν είναι αυτόματο, κατευθύνεις τον λεβιέ ταχυτήτων στη θέση «Ν». Πατώντας ταυτόχρονα το φρένο, το αυτοκίνητο θα ακινητοποιηθεί.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ