Κυριακή 30 Ιανουαρίου 2022

Κριστιάνο Ρονάλντο: Θυμώνω με το γιο μου όταν πίνει αναψυκτικά και τρώει πατατάκια


Ο Κριστιάνο Ρονάλντο έχει καταφέρει να διατηρηθεί στο υψηλότερο επίπεδο του ποδοσφαίρου ακόμη και στα 37 του χρόνια, εξαιτίας της εμμονής του στην προπόνηση και την υγιεινή ζωή.

 Τα ίδια στάνταρ έχει όμως και για το γιο του Κριστιάνο Τζούνιορ, όπως αποκάλυψε σε δηλώσεις του στο πλαίσιο της βράβευσής του ως ο κορυφαίος σκόρερ όλων των εποχών. Ο Πορτογάλος σούπερ στα τόνισε ότι δεν έχει δώσει ούτε κινητό στον γιο του, αλλά και ότι θυμώνει όταν εκείνος καταναλώνει κάτι ανθυγιεινό.

Οι δηλώσεις του Κριστιάνο Ρονάλντο

«Σίγουρα η τεχνολογία βοηθάει πολύ. Βοήθησε εμένα και τους ανθρώπους εδώ, όλο τον κόσμο, και νομίζω ότι πρέπει να την εκμεταλλευτούμε, αλλά δεν πρέπει να έχουμε κι εμμονή. Για παράδειγμα. Το μεγαλύτερο παιδί μου θα γίνει σύντομα 12 ετών και με ρωτάει κάθε φορά “Μπαμπά, μπορώ να έχω τηλέφωνο;”. Του λέω “Κριστιάνο, έχεις ακόμα χρόνο”. Ξέρω ότι αυτή η νέα γενιά είναι ένα βήμα μπροστά από την ηλικία της, επομένως συμφωνώ ότι πρέπει να το εκμεταλλευτούμε, αλλά να μην έχουμε εμμονή με την τεχνολογία. Aν θέλει να μου τηλεφωνήσει, θα πρέπει να το κάνει μέσω της γιαγιάς του.

Είμαι σκληρός μαζί του μερικές φορές γιατί πίνει ανθρακούχα ποτά μερικές φορές. Αυτό με θυμώνει. Τσακώνομαι μαζί του όταν τρώει πατατάκια και τηγανητές πατάτες. Ξέρει ότι δεν μου αρέσει. Αλλά για να είμαι ειλικρινής έχει δυνατότητες, είναι μεγάλο αγόρι. Αλλά του λέω κάθε φορά πως θέλει πολλή αφοσίωση και σκληρή δουλειά».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ