Εγκρίθηκε η προκήρυξη του έργου εκσυγχρονισμού της γραμμής προϋπολογισμού 46,5 εκ. Ευρώ
Με εντατικό ρυθμό συνεχίζονται οι ενέργειες για την ολοκλήρωση έργων κομβικής σημασίας για την αναβάθμιση του σιδηρόδρομου της χώρας, με την ΕΡΓΟΣΕ να προχωρά άμεσα τις διαδικασίες δημοπράτησής τους.
Μετά την έγκριση της προκήρυξης του διαγωνισμού για το έργο ηλεκτροκίνησης Λάρισας – Βόλου προ ημερών, το Δ.Σ. της ΕΡΓΟΣΕ ενέκρινε, την Πέμπτη 26 Νοεμβρίου, τα τεύχη δημοπράτησης του έργου εκσυγχρονισμού της σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα Θεσσαλονίκη – Ειδομένη.
Η προέγκριση των τευχών δημοπράτησης για την υπ. αριθμ. 713 διακήρυξη από τη Διαχειριστική Αρχή πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 18 Νοεμβρίου.
Ως επόμενο βήμα, την Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου θα αποσταλεί η προκήρυξη του ανοικτού μειοδοτικού διαγωνισμού για το έργο στην Ευρωπαϊκή Ένωση, ενώ η έγκριση αναμένεται εντός 3-4 εργάσιμων ημερών.
Στη συνέχεια και αφού δοθεί το «πράσινο φως» και από την Ευρωπαϊκή Ένωση, η προκήρυξ η αναμένεται να αναρτηθεί στο ΕΣΗΔΗΣ περί τις 9 Δεκεμβρίου όποτε και θα ξεκινήσει η διαδικασία υποβολής προσφορών η οποία, σύμφωνα με τον παραπάνω προγραμματισμό, θα ολοκληρωθεί στις 29 Ιανουαρίου 2021.
Το φυσικό αντικείμενο του έργου
Αναφορικά με το φυσικό αντικείμενο του έργου (ΑΔ 713) συνολικού προϋπολογισμού 46,5 εκ. ευρώ, αυτό αφορά σε εργασίες που αποσκοπούν στον εκσυγχρονισμό της σιδηροδρομικής γραμμής, στις οποίες συμπεριλαμβάνεται:
- η εγκατάσταση συστήματος σηματοδότησης και ECTS Level-1 στο τμήμα της γραμμής Θεσσαλονίκη – Ειδομένη, μέσω της νέας παραλλαγής στο τμήμα Πολύκαστρο – Ειδομένη,
- η αντικατάσταση 37 αλλαγών τροχιάς που θα εξυπηρετήσουν τις ανάγκες σηματοδότησης
- τον εκσυγχρονισμό του ΤΧ1, που αποτελεί τον μεγαλύτερο σιδηροδρομικό κόμβο της χώρας.
Σε τροχιά υλοποίησης και νέα έργα
Επιπλέον, σημειώνεται ότι πέραν του συγκεκριμένου έργου, την Τετάρτη 25 Νοεμβρίου εγκρίθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση η Διακήρυξη του ανοικτού μειοδοτικού διαγωνισμού για το έργο ηλεκτροκίνησης της σιδηροδρομικής γραμμής Λάρισα – Βόλος, προϋπολογισμού 67 εκ. Ευρώ (ΑΔ 736). Παράλληλα η ΕΡΓΟΣΕ έστειλε την Τρίτη 17 Νοεμβρίου τα τεύχη της 1ης Συμπληρωματικής Σύμβασης Εργασιών (Σ.Σ.Ε.) της υπ’ αριθμ. 635 Σύμβασης προϋπολογισμού 20 εκ. Ευρώ για έγκριση στο Ελεγκτικό Συνέδριο.
Με τις ενέργειες αυτές επιταχύνεται η υλοποίηση τριών έργων συνολικού προϋπολογισμού 133,5 εκ. Ευρώ.
Έργα προς δημοπράτηση και συμβασιοποίηση
Αρ. Διακήρυξης / Σύμβασης Τίτλος Έργου Π/Υ
ΑΔ 736 ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΣΗ: ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ, ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ-ΤΗΛΕΔΙΟΙΚΗΣΗ, ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΚΑΙ ETCS LEVEL 1 ΣΤΗΝ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΜΟΝΗ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΛΑΡΙΣΑ – ΒΟΛΟΣ ΜΕ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΣΣ ΛΑΤΟΜΕΙΟΥ-ΒΙΠΕ-ΣΣ ΒΟΛΟΥ 67.000.000 €
ΑΣ 635 – 1η ΣΣΕ ΣΥΜΒΑΣΙΟΠΟΙΗΣΗ: ΝΕΑ ΔΙΠΛΗ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΥΨΗΛΩΝ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ ΤΟΘΟΡΕΑΣ – ΔΟΜΟΚΟΥ 20.000.000 €
ΑΔ 713 ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΣΗ: ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ETCS-LEVEL 1 ΣΤΗ ΜΟΝΗ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ – ΕΙΔΟΜΕΝΗ (ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΠΑΡΑΛΛΑΓΗΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΥΚΑΣΤΡΟ-ΕΙΔΟΜΕΝΗ) ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ 37 ΑΛΛΑΓΩΝ ΤΡΟΧΙΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ 46.500.000 €
ΣΥΝΟΛΟ 133.500.000 €
Με την αφορμή της προκήρυξης ενός ακόμη έργου, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ κ. Χρήστος Βίνης ανέφερε τα εξής: «Σήμερα κάναμε ακόμη ένα βήμα προς την υλοποίηση της δέσμευσής μας για επιτάχυνση των έργων εκσυγχρονισμού του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας. Με τις προκηρύξεις αυτών των έργων, κλείνουμε μια δύσκολη για όλους χρονιά με θετικό πρόσημο και προχωράμε ακόμη πιο δυναμικά στο 2021 με τη συνέχιση της ολοκλήρωσης έργων, το σχεδιασμό και την ένταξη νέων έργων που θα διασυνδέσουν τις κρίσιμες υποδομές της χώρας με τον σιδηρόδρομο. Ταυτόχρονα, έως το τέλος του έτους αναμένεται η υποβολή των τευχών δημοπράτησης του διαγωνισμού ανάθεσης Τεχνικού Συμβούλου, που θα συμβάλλει στην περαιτέρω ενίσχυση της αποτελεσματικότητας και στην επιτάχυνση της υλοποίησης των έργων».Πηγή: moved.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ