Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου 2019

Πρώην παίκτρια καρφώνει το GNTM: Ήταν πολλοί οι λόγοι που αποχώρησα

Καλεσμένη στην εκπομπή Έλα χαμογέλα ήταν η Γαρυφαλλιά Καληφώνη, την οποία γνωρίσαμε όλοι πέρυσι μέσα από τη συμμετοχή της στο GNTM. Τότε, η Γαρυφαλλιά είχε αποχωρήσει οικειοθελώς από τον διαγωνισμό και σήμερα τόνισε πως δεν ήταν το αγόρι της ο λόγος που την έκανε να φύγει.

«Δεν έχω σπουδάσει υποκριτική, είναι τελείως άσχετο με αυτό που κάνω. Να εξελίξω τον εαυτό μου πάνω σε αυτό που κάνω, ναι, αλλά δεν έχω σχέση με την υποκριτική, οπότε δεν θα το δοκίμαζα.

Δεν είμαι κατά της Καζαριάν που το δοκίμασε, της δίνω ένα συν σε αυτό γιατί η Καζαριάν δεν δουλεύει πάνω στο μόντελινγκ, δεν ασχολείται με κάτι, δεν έχει δουλειά, οπότε γιατί να μην δοκιμάσει και κάτι άλλο; Το φετινό GNTM μου αρέσει πολύ, περισσότερο από πέρυσι.

Ήταν πολλοί οι λόγοι που αποχώρησα. Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν έφυγα για το αγόρι μου, γιατί έτσι βγήκε, μοντάζ είναι αυτό. Ήταν πολλοί οι λόγοι, έχω κι ένα συμβόλαιο, για ένα χρόνο, οπότε δεν θα το ανοίξω πολύ το θέμα. Αλλά δεν ήταν αυτός ο λόγος. Αν ήταν να φύγω για το αγόρι μου, θα έφευγα από πριν.

Επικοινωνία με τους δικούς μας ανθρώπους είχαμε μια φορά στις δέκα μέρες για εφτά λεπτά. Άνθρωπος της παραγωγής άκουγε τα πάντα…», είπε μεταξύ άλλων η Γαρυφαλλιά Καληφώνη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ