85.000 επιβάτες υπολογίζεται να μεταφέρει ημερησίως ο σταθμός της Βενιζέλου - Πέντε λόγοι για την αλλαγή πορείας του έργου
Έξι χιλιάδες επτακόσιους πενήντα επιβάτες την ώρα αιχμής και 85.000 επιβάτες ημερησίως υπολογίζεται ότι θα εξυπηρετεί ο σταθμός της Βενιζέλου στο μετρό της Θεσσαλονίκης που βρίσκεται στο επίκεντρο της αντιπαράθεσης μεταξύ κυβέρνησης και Αντιπολίτευσης μετά την ανακοίνωση του πρωθυπουργού στην ΔΕΘ, για απόσυρση και επανατοποθέτηση των αρχαιοτήτων.
Αν παραδιδόταν το έργο του μετρό χωρίς την Βενιζέλου, όταν ο σταθμός θα κατασκευαζόταν, το μετρό θα έπρεπε να σταματήσει από 6 έως 18 μήνες, δήλωσε τις προηγούμενες μέρες στην βουλή ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξανδρου Τριανταφυλλίδη για την πορεία ολοκλήρωσης του έργου. Ο κ. Καραμανλής υπερασπίστηκε την κυβερνητική γραμμή λέγοντας ότι ο προηγούμενος σχεδιασμός ήταν κοροϊδία αφού στην πραγματικότητα θα παραδιδόταν ένα κολοβό έργο.
Όπως επισήμανε, ο σταθμός της Βενιζέλου είναι ο κεντρικότερος σταθμός του μετρό και η επιβατική κίνηση δεν μπορεί να μεταφερθεί. Ο κ. Καραμανλής εξήγησε πέντε λόγους που η απόσπαση των αρχαιοτήτων είναι η πιο ενδεδειγμένη λύση ώστε το μετρό της Συμπρωτεύουσας να παραδοθεί στο σύνολό του τον Απρίλιο του 2023.
Πρώτον, η λύση της απόσπασης και της επανατοποθέτησης προστατεύει και διασφαλίζει τις αρχαιότητες. Το ΚΑΣ έχει συμφωνήσει δυο φορές με τον αρχικό σχεδιασμό. Η ίδια λύση έχει ακολουθηθεί και στο σταθμό της Αγίας Σοφίας.
Όπως δήλωσε στη Βενιζέλου η αντιμετώπιση των αρχαιοτήτων θα είναι ακόμη καλύτερη, μια που ο σχεδιασμός θα αναδείξει τα αρχαία που θα γίνουν ορατά στον κύριο χώρο κατά το 90%-95%.
Δεύτερον, στον Σταθμό Βενιζέλου, δεν έχει γίνει καμία εργασία τα προηγούμενα χρόνια παρά μόνο η πλάκα.
Τρίτον, με μετριοπαθείς εκτιμήσεις με βάση το αρχικό σχέδιο με την in situ διαδικασία των αρχαιοτήτων, το έργο θα στοίχιζε τουλάχιστον 30 εκατομμύρια ακριβότερο.
Τέταρτον, το έργο έχει ήδη εγγράψει μεγάλες καθυστερήσεις. “Το να λέτε ότι θα ήταν έτοιμο το Μετρό το 2020, είναι από τα μεγαλύτερα πολιτικά ψεύδη που έχουν ακουστεί” σημείωσε. Ο υπουργός Υποδομών επικαλείται στην απάντησή του την επιστολή του αναδόχου, με την οποία προειδοποιεί ότι το χρονοδιάγραμμα έχει τιναχθεί στον αέρα.
«Ξέρετε γιατί, κύριε Τριανταφυλλίδη; Διότι με ευθύνη της δικής σας Κυβέρνησης στη διοίκηση της «ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ» δεν εκκρεμούν ούτε μια ούτε δυο μελέτες, εκκρεμούν τριακόσιες δυο μελέτες, τις οποίες δεν έχετε καταθέσει. Αντιθέτως, εμείς τι λέμε; Εμείς λέμε ότι πρέπει να παραδοθεί το μετρό ολοκληρωμένο και με τον σταθμό Βενιζέλου κι αυτό θα γίνει τον Απρίλιο του 2023».
Πέμπτον, οι μελέτες που έχουν παρουσιαστεί –αυτές οι κολοβές και ελλιπέστατες μελέτες- όπως χαρακτήρισε ο υπουργός, δεν φέρνουν ούτε καν τη σφραγίδα της Αττικό Μετρό. Η Αττικό Μετρό αποφάσισε το 2017 η ανάθεση των μελετών να γίνει τον Μάρτιο του 2019.
Όπως σημείωσε η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ έδωσε 200 εκατομμύρια στον ανάδοχο μετά από τις διαιτησίες. Το Μετρό έχει κοστίσει μέχρι σήμερα πάνω από 1 δισεκατομμύριο και ακόμη δεν έχει τελειώσει.
newmoney.gr
Έξι χιλιάδες επτακόσιους πενήντα επιβάτες την ώρα αιχμής και 85.000 επιβάτες ημερησίως υπολογίζεται ότι θα εξυπηρετεί ο σταθμός της Βενιζέλου στο μετρό της Θεσσαλονίκης που βρίσκεται στο επίκεντρο της αντιπαράθεσης μεταξύ κυβέρνησης και Αντιπολίτευσης μετά την ανακοίνωση του πρωθυπουργού στην ΔΕΘ, για απόσυρση και επανατοποθέτηση των αρχαιοτήτων.
Αν παραδιδόταν το έργο του μετρό χωρίς την Βενιζέλου, όταν ο σταθμός θα κατασκευαζόταν, το μετρό θα έπρεπε να σταματήσει από 6 έως 18 μήνες, δήλωσε τις προηγούμενες μέρες στην βουλή ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξανδρου Τριανταφυλλίδη για την πορεία ολοκλήρωσης του έργου. Ο κ. Καραμανλής υπερασπίστηκε την κυβερνητική γραμμή λέγοντας ότι ο προηγούμενος σχεδιασμός ήταν κοροϊδία αφού στην πραγματικότητα θα παραδιδόταν ένα κολοβό έργο.
Όπως επισήμανε, ο σταθμός της Βενιζέλου είναι ο κεντρικότερος σταθμός του μετρό και η επιβατική κίνηση δεν μπορεί να μεταφερθεί. Ο κ. Καραμανλής εξήγησε πέντε λόγους που η απόσπαση των αρχαιοτήτων είναι η πιο ενδεδειγμένη λύση ώστε το μετρό της Συμπρωτεύουσας να παραδοθεί στο σύνολό του τον Απρίλιο του 2023.
Πρώτον, η λύση της απόσπασης και της επανατοποθέτησης προστατεύει και διασφαλίζει τις αρχαιότητες. Το ΚΑΣ έχει συμφωνήσει δυο φορές με τον αρχικό σχεδιασμό. Η ίδια λύση έχει ακολουθηθεί και στο σταθμό της Αγίας Σοφίας.
Όπως δήλωσε στη Βενιζέλου η αντιμετώπιση των αρχαιοτήτων θα είναι ακόμη καλύτερη, μια που ο σχεδιασμός θα αναδείξει τα αρχαία που θα γίνουν ορατά στον κύριο χώρο κατά το 90%-95%.
Δεύτερον, στον Σταθμό Βενιζέλου, δεν έχει γίνει καμία εργασία τα προηγούμενα χρόνια παρά μόνο η πλάκα.
Τρίτον, με μετριοπαθείς εκτιμήσεις με βάση το αρχικό σχέδιο με την in situ διαδικασία των αρχαιοτήτων, το έργο θα στοίχιζε τουλάχιστον 30 εκατομμύρια ακριβότερο.
Τέταρτον, το έργο έχει ήδη εγγράψει μεγάλες καθυστερήσεις. “Το να λέτε ότι θα ήταν έτοιμο το Μετρό το 2020, είναι από τα μεγαλύτερα πολιτικά ψεύδη που έχουν ακουστεί” σημείωσε. Ο υπουργός Υποδομών επικαλείται στην απάντησή του την επιστολή του αναδόχου, με την οποία προειδοποιεί ότι το χρονοδιάγραμμα έχει τιναχθεί στον αέρα.
«Ξέρετε γιατί, κύριε Τριανταφυλλίδη; Διότι με ευθύνη της δικής σας Κυβέρνησης στη διοίκηση της «ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ» δεν εκκρεμούν ούτε μια ούτε δυο μελέτες, εκκρεμούν τριακόσιες δυο μελέτες, τις οποίες δεν έχετε καταθέσει. Αντιθέτως, εμείς τι λέμε; Εμείς λέμε ότι πρέπει να παραδοθεί το μετρό ολοκληρωμένο και με τον σταθμό Βενιζέλου κι αυτό θα γίνει τον Απρίλιο του 2023».
Πέμπτον, οι μελέτες που έχουν παρουσιαστεί –αυτές οι κολοβές και ελλιπέστατες μελέτες- όπως χαρακτήρισε ο υπουργός, δεν φέρνουν ούτε καν τη σφραγίδα της Αττικό Μετρό. Η Αττικό Μετρό αποφάσισε το 2017 η ανάθεση των μελετών να γίνει τον Μάρτιο του 2019.
Όπως σημείωσε η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ έδωσε 200 εκατομμύρια στον ανάδοχο μετά από τις διαιτησίες. Το Μετρό έχει κοστίσει μέχρι σήμερα πάνω από 1 δισεκατομμύριο και ακόμη δεν έχει τελειώσει.
newmoney.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ