Με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να είναι πλέον ότι πιο “καυτό” για το μέλλον, οι κατασκευαστές θέλουν να δείχνουν ότι είναι μέρος της τεχνολογίας. Και έτσι τα ηλεκτρικά είναι ιδιαίτερα, άλλα μοντέλα, με άλλα ονόματα και άλλη σχεδίαση. Γιατί;
Η BMW μπήκε δυναμικά στην ηλεκτροκίνηση με τη σειρά “i” και τα δύο μοντέλα i3 και i8, βρίσκονται εμφανώς εκτός της υπόλοιπης γκάμας. Την ίδια τακτική χρησιμοποιούν όλοι οι κατασκευαστές που έχουν ήδη ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην παραγωγή, όπως η Mitsubishi, Renault και Nissan. Τα ηλεκτρικά χώρια από την άλλη, τη συμβατική γκάμα.
Και φυσικά αυτή η λογική δεν είναι καινούργια. Η Toyota που δημιούργησε τα υβριδικά, ξεκίνησε με το Prius έξω από τη γκάμα, και κατόπιν πέρασε την τεχνολογία και στα υπόλοιπα μοντέλα της. Όταν κάτι είναι ξεχωριστό, πρέπει να το δείχνει.
Ή όχι; Γιατί φαίνεται πως η BMW κάνει μεταβολή και ενώ όλοι περιμέναμε να δούμε ένα ενδιάμεσο μοντέλο στην ηλεκτροκίνητη γκάμα της, οι Γερμανοί το σταμάτησαν. Βλέπεις εδώ υπάρχει ένα άλλο πρόβλημα, πιο πολύπλοκο. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν πολύ λιγότερα μηχανικά μέρη και έτσι οι πλατφόρμες τους είναι απλές και μπορούν να μοιραστούν ανάμεσα σε οτιδήποτε με τέσσερις ρόδες. Μπορεί αυτό να ακούγεται εκπληκτικά πρακτικό για τους κατασκευαστές, όμως για μία μάρκα που παράγει premium μοντέλα, τέτοιες “απλουστεύσεις” δεν την κολακεύουν.
Η BMW θέλει το κοινό της να αγοράζει τα μοντέλα της για αυτό που τα ξέρουν ήδη. Και μία γκάμα ηλεκτρικών που δεν έχει καμία σχέση με τα άλλα της αυτοκίνητα, δεν φαίνεται να πήγε καλά με τους αγοραστές της, παρότι τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα της μάρκας είναι άριστα.
Φαίνεται λοιπόν πως σε αντίθεση με την VW που παρουσιάζει το ένα πρωτότυπο μετά το άλλο, πάνω στην ίδια ηλεκτρική πλατφόρμα, αρκετοί κατασκευαστές θα περάσουν την ηλεκτροκίνηση στα μοντέλα της κανονικής τους γκάμας, και δεν θα δημιουργήσουν άλλη. Η Citroen για παράδειγμα έχει ήδη ανακοινώσει πως θα πορευτεί έτσι στην ηλεκτροκίνηση, και μετά την προσχώρηση και της BMW μένει να δούμε ποιός άλλος θα προτιμήσει αυτή τη λογική.
Εσείς όμως τι προτιμάτε; Θέλετε τα ηλεκτρικά να ξεχωρίζουν; Να είναι άλλη γκάμα από τα συμβατικά μοντέλα ενός κατασκευαστή; Ή απλά να γίνουν τα κανονικά μοντέλα ηλεκτροκίνητα, σε κάποιες εκδόσεις τους τουλάχιστον για αρχή; Τι λέτε; Ίδια ή διαφορετικά;
Μας κοινοποιήθηκε από autotriti.gr
Η BMW μπήκε δυναμικά στην ηλεκτροκίνηση με τη σειρά “i” και τα δύο μοντέλα i3 και i8, βρίσκονται εμφανώς εκτός της υπόλοιπης γκάμας. Την ίδια τακτική χρησιμοποιούν όλοι οι κατασκευαστές που έχουν ήδη ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην παραγωγή, όπως η Mitsubishi, Renault και Nissan. Τα ηλεκτρικά χώρια από την άλλη, τη συμβατική γκάμα.
Και φυσικά αυτή η λογική δεν είναι καινούργια. Η Toyota που δημιούργησε τα υβριδικά, ξεκίνησε με το Prius έξω από τη γκάμα, και κατόπιν πέρασε την τεχνολογία και στα υπόλοιπα μοντέλα της. Όταν κάτι είναι ξεχωριστό, πρέπει να το δείχνει.
Ή όχι; Γιατί φαίνεται πως η BMW κάνει μεταβολή και ενώ όλοι περιμέναμε να δούμε ένα ενδιάμεσο μοντέλο στην ηλεκτροκίνητη γκάμα της, οι Γερμανοί το σταμάτησαν. Βλέπεις εδώ υπάρχει ένα άλλο πρόβλημα, πιο πολύπλοκο. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν πολύ λιγότερα μηχανικά μέρη και έτσι οι πλατφόρμες τους είναι απλές και μπορούν να μοιραστούν ανάμεσα σε οτιδήποτε με τέσσερις ρόδες. Μπορεί αυτό να ακούγεται εκπληκτικά πρακτικό για τους κατασκευαστές, όμως για μία μάρκα που παράγει premium μοντέλα, τέτοιες “απλουστεύσεις” δεν την κολακεύουν.
Η BMW θέλει το κοινό της να αγοράζει τα μοντέλα της για αυτό που τα ξέρουν ήδη. Και μία γκάμα ηλεκτρικών που δεν έχει καμία σχέση με τα άλλα της αυτοκίνητα, δεν φαίνεται να πήγε καλά με τους αγοραστές της, παρότι τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα της μάρκας είναι άριστα.
Φαίνεται λοιπόν πως σε αντίθεση με την VW που παρουσιάζει το ένα πρωτότυπο μετά το άλλο, πάνω στην ίδια ηλεκτρική πλατφόρμα, αρκετοί κατασκευαστές θα περάσουν την ηλεκτροκίνηση στα μοντέλα της κανονικής τους γκάμας, και δεν θα δημιουργήσουν άλλη. Η Citroen για παράδειγμα έχει ήδη ανακοινώσει πως θα πορευτεί έτσι στην ηλεκτροκίνηση, και μετά την προσχώρηση και της BMW μένει να δούμε ποιός άλλος θα προτιμήσει αυτή τη λογική.
Εσείς όμως τι προτιμάτε; Θέλετε τα ηλεκτρικά να ξεχωρίζουν; Να είναι άλλη γκάμα από τα συμβατικά μοντέλα ενός κατασκευαστή; Ή απλά να γίνουν τα κανονικά μοντέλα ηλεκτροκίνητα, σε κάποιες εκδόσεις τους τουλάχιστον για αρχή; Τι λέτε; Ίδια ή διαφορετικά;
Μας κοινοποιήθηκε από autotriti.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ