Ο τελευταίος ένας χρόνος ήταν ιδιαίτερα δύσκολος για την Αντζελίνα Τζολί. Οχι μόνο εξαιτίας του διαζυγίου της με τον Μπραντ Πιτ, αλλά επειδή αντιμετώπισε προβλήματα υγείας.
Η ηθοποιός μίλησε στο Vanity Fair για το πώς είναι η ζωή μετά τον χωρισμό από τον Πιτ, πώς αντιμετώπισαν τα παιδιά της την κατάσταση, αλλά και το γεγονός ότι διαγνώσθηκε με την ασθένεια «παράλυση Μπελ».
Η ηθοποιός μίλησε στο Vanity Fair για το πώς είναι η ζωή μετά τον χωρισμό από τον Πιτ, πώς αντιμετώπισαν τα παιδιά της την κατάσταση, αλλά και το γεγονός ότι διαγνώσθηκε με την ασθένεια «παράλυση Μπελ».
Η παράλυση Μπελ
Η Τζολί αποκάλυψε ότι, εκτός από υψηλή αρτηριακή πίεση, εμφάνισε και «παράλυση Μπελ», μία κατάσταση που έχει ως συνέπεια την παράλυση νεύρων του προσώπου, εξαιτίας της οποίας η μία πλευρά του προσώπου της είχε «κρεμάσει», όπως δήλωσε.
«Μερικές φορές, οι γυναίκες σε οικογένειες βάζουν τον εαυτό τους τελευταίο... μέχρι αυτό να φανεί στην υγεία τους», είπε η 42χρονη, που δήλωσε ότι χάρη στον βελονισμό ξεπέρασε πλήρως το πρόβλημα.
Ακόμη, αναφέρθηκε στη σχέση της με τον χρόνο, παραδεχόμενη ότι έχει περισσότερες λευκές τρίχες και πιο ξηρό δέρμα. «Δεν ξέρω αν είναι εξαιτίας της εμμηνόπαυσης ή του χρόνου που περνά», σημειώνει.
Η ίδια πάντα μιλούσε ανοιχτά για τις περιπέτειες με την υγεία της. Το 2013 είχε γράψει μία ανοιχτή επιστολή στους New York Times για την απόφασή της να προχωρήσει σε διπλή μαστεκτομή, αφότου έμαθε ότι φέρει το γονίδιο BRCA-1, έχοντας αυξημένες πιθανότητες να εμφανίσει καρκίνο του μαστού και των ωοθηκών. Δύο χρόνια αργότερα αποκάλυψε ότι προχώρησε στις επεμβάσεις.
Το διαζύγιο
Σε ό,τι αφορά το τέλος του γάμου της με τον Μπραντ Πιτ, εξομολογήθηκε ότι τα πράγματα «έγιναν άσχημα» το καλοκαίρι του 2016. Τόνισε όμως ότι ο τρόπος ζωής του ζευγαριού δεν είχε καμία σχέση με αυτό, διαψεύδοντας ουσιαστικά τα δημοσιεύματα που ανέφεραν ότι ο πρώην σύζυγός της προτιμούσε μια πιο «ήσυχη» ζωή.
«Δεν ήταν αυτό το πρόβλημα. Αυτό υπήρξε και θα παραμείνει μία από τις υπέροχες ευκαιρίες που μπορέσαμε να δώσουμε στα παιδιά μας...», συμπλήρωσε και τόνισε ότι τα έξι παιδιά του ζευγαριού υπήρξαν «πολύ θαρραλέα» κατά τη διάρκεια του διαζυγίου.
Παραδέχθηκε όμως ότι ακόμη ανακάμπτουν από τον χωρισμό του ζευγαριού. «Ολοι μας απλά ξεπερνάμε από τα γεγονότα που οδήγησαν στην κατάθεση του διαζυγίου. Δεν ξεπερνούν το διαζύγιο, αλλά από κάποια πράγματα στη ζωή», είπε χωρίς να δώσει περισσότερες εξηγήσεις.
«Με τον Μπραντ προσπαθούμε για τον ίδιο στόχο»
Σχολιάζοντας τη συνέντευξη του Πιτ για το διαζύγιο στο περιοδικό GQ Style, επεσήμανε ότι δεν της προκάλεσε έκπληξη.
«Φροντίζουμε ο ένας για τον άλλον και φροντίζουμε για την οικογένειά μας και προσπαθούμε και οι δύο για τον ίδιο στόχο», είπε όταν ρωτήθηκε αν η επικοινωνία τους βελτιώθηκε.
«Υπήρξα η ίδια πολύ ανήσυχη για τη μητέρα μου καθώς μεγάλωνα και δεν θέλω τα παιδιά μου να ανησυχούν για μένα. Νομίζω ότι είναι πολύ σημαντικό να κλαις στο ντους και όχι μπροστά τους. Πρέπει να ξέρουν ότι όλα θα πάνε καλά, ακόμη κι αν εσύ δεν είσαι σίγουρη για αυτό», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Στο περιοδικό ωστόσο φωτογραφήθηκε και έδειχνε τέλεια:
Η συμφιλίωση με τον πατέρα της
Η Αντζελίνα αναφέρθηκε και στον πατέρα της, Γιον Βόιτ, με τον οποίο οι σχέσεις τους για αρκετά χρόνια ήταν σχεδόν ανύπαρκτες. «Ήταν πολύ καλός και έδειξε την απαραίτητη κατανόηση ως παππούς εκείνη τη στιγμή (...). Γνώριζε τους κανόνες του παιχνιδιού», λέει. «Μην τους κάνεις να παίζουν μαζί σου. Να είσαι ένας κουλ παππούς, δημιουργικός, να τους λες παραμύθια και να τους διαβάζεις βιβλία», τού είχε πει
Η γλαφυρή περιγραφή της δημοσιογράφου για το νέο σπίτι της Τζολί
Η δημοσιογράφος του Vanity Fair, Evgenia Peretz, επισκέφθηκε για τη συνέντευξη την Τζολί στο νεό της σπίτι, μία έπαυλη που ανήκε στον εμβληματικό σκηνοθέτη, Σεσίλ ντε Μιλ.
Η Peretz στην εισαγωγή της περιγράφει με γλαφυρό τρόπο το νέο σπίτι της Αντζελίνα. «Όπως τα περισσότερα πράγματα που αφορούν την Αντζελίνα Τζολί, μπαίνοντας στο σπίτι της, είναι μία εμπειρία τόσο έντονη που αναρωτιέται κανείς αν είναι πραγματικότητα ή προϊόν μίας υπέροχης ενορχήστρωσης. Οι μεγάλες πόρτες μίας έπαυλη 11.000 τετραγωνικών, ανοίγουν αργά αποκαλύπτοντας κυματιστούς χλοοτάπητες και καταπράσινα δέντρα περιμετρικά. Κανείς δεν είναι εκεί και όλα είναι ήσυχα παρά μόνον ο ανεπαίσθητος ήχος από τα συντριβάνια που υψώνονται πάνω από μία πισίνα. Κάποιες πόρτες είναι ανοιχτές σαν να δημιουργούν ένα πέρασμα σε έναν παραμυθένιο κόσμο», τονίζει.
«Στο εσωτερικό του η ατμόσφαιρα είναι ευάερη και αποπνέει μία ηρεμία: ανοιχτά παράθυρα, κρεμ κεριά και έπιπλα στο ίδιο χρώμα. Εκείνη βγαίνει από την άλλη πλευρά του σπιτιού και μπαίνει στο δωμάτιο. Έχει τα μαλλιά της λυτά, ελάχιστο μακιγιάζ και φωτεινό δέρμα. Χαμογελά πλατιά, σαν αιθέρια νύμφη. Όμως όταν αρχίζει να μιλά, συνειδητοποιείς ότι τα πράγματα δεν είναι ακριβώς έτσι. Δεν είναι αυτή η ουράνια θεότητα. Δεν φαίνεται να έχει τον απόλυτο έλεγχο ή τουλάχιστον όχι εμφανώς. Διηγείται πώς καταφέρνει να αντεπεξέλθει μέσα σε μία τεράστια, άδεια έπαυλη. Μετακόμισε εκεί με τα έξι παιδιά της πριν από μερικές ημέρες. Όχι, δεν διάλεξε αυτό το σπίτι για την λαμπερή ιστορία του ή την αρχιτεκτονική. Απλώς χρειαζόταν έναν όμορφο χώρο γρήγορα, κάπου απομονωμένα και με πολλά δωμάτια. Αυτή η έπαυλη των 25 εκατ. δολαρίων έχει έξι υπνοδωμάτια και δέκα μπάνια», συνεχίζει.
Μετά το διαζύγιό της με τον Μπραντ Πιτ τον Σεπτέμβριο του 2016 εκείνη και τα παιδιά της για εννέα μήνες διέμεναν σε διάφορα σπίτια γυρνώντας με μία βαλίτσα στο χέρι. Ένα χρόνο μετά, φωτογραφίζεται για το τεύχος Σεπτεμβρίου του Vanity Fair και μιλά για όλα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ