ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΚΙΛΚΙΣ: Αναφορά- Καταγγελία
Με την παρούσα σας αναφέρουμε ότι το ΕΚΑΒ-2 τομέας Κιλκίς έχει 36 διασώστες και 7 ασθενοφόρα. Με το υπάρχον προσωπικό καθημερινά στον νομό επιχειρούν 10 ασθενοφόρα: 4 το πρωί, 3 το απόγευμα και 3 την νύχτα.
Μέχρι και πριν δυο μήνες τα περιστατικά του νομού και του νοσοκομείου σε ότι αφορά τα εξιτήρια τις επιστροφές και τις επανεξετάσεις εξυπηρετούνταν άμεσα χωρίς καμία καθυστέρηση. Από την στιγμή όμως που το τηλεφωνικό κέντρο του ΕΚΑΒ-2 τομέας Κιλκίς μεταφέρθηκε στο παράρτημα Θεσσαλονίκης σχεδόν καθημερινά τα περιστατικά εντός και εκτός του νομού φεύγουν με καθυστέρηση ακόμη και 24ωρου γιατί οι εργαζόμενοι στο ΕΚΑΒ Θεσσαλονίκης που δέχονται τις τηλεφωνικές κλήσεις των τμημάτων του Νοσοκομείου και των πολιτών απέχουν από τα δευτερογενή τους καθήκοντα. Δηλαδή, εκτελούν μόνο τα επείγοντα και δεν μεταφέρουν άμεσα εξιτήρια, επιστροφές και επανεξετάσεις ασθενών που χρειάζονται ασθενοφόρο. Ενδεικτικά την παρασκευή 14/07/2017 από την παθολογική κλινική του νοσοκομείου Κιλκίς ασθενής 91 ετών με αποκατασταθείσα ΟΝΑ - Ca ήπατος- ηλεκτρολυτικές διαταραχές- κατακεκλειμένη μεταφέρθηκε με ΙΧ αυτοκίνητο στην οικία της στο Κιλκίς . Ασθενής 94 ετών με εμπύρετο σε αποδρομή - καρδιακή ανεπάρκεια- βηματοδότη και άνοια μεταφέρθηκε την επομένη 15/07/2017 με ιδιωτικό ασθενοφόρο στην οικία της στο Κιλκίς. Ασθενείς από την ορθοπαιδική κλινική 84 και 85 ετών αντίστοιχα με χειρουγηθέντα κατάγματα ισχίων μεταφέρθηκαν την επομένη 18/07/2017 με το ΕΚΑΒ στην οικία τους στην Γουμένισσα Κιλκίς. Παρακαλούμε όπως αναδείξετε το πρόβλημα το οποίο ταλαιπωρεί τους ασθενείς τους συνοδούς και τις κλινικές του νοσοκομείου Κιλκίς.
Με την παρούσα σας αναφέρουμε ότι το ΕΚΑΒ-2 τομέας Κιλκίς έχει 36 διασώστες και 7 ασθενοφόρα. Με το υπάρχον προσωπικό καθημερινά στον νομό επιχειρούν 10 ασθενοφόρα: 4 το πρωί, 3 το απόγευμα και 3 την νύχτα.
Μέχρι και πριν δυο μήνες τα περιστατικά του νομού και του νοσοκομείου σε ότι αφορά τα εξιτήρια τις επιστροφές και τις επανεξετάσεις εξυπηρετούνταν άμεσα χωρίς καμία καθυστέρηση. Από την στιγμή όμως που το τηλεφωνικό κέντρο του ΕΚΑΒ-2 τομέας Κιλκίς μεταφέρθηκε στο παράρτημα Θεσσαλονίκης σχεδόν καθημερινά τα περιστατικά εντός και εκτός του νομού φεύγουν με καθυστέρηση ακόμη και 24ωρου γιατί οι εργαζόμενοι στο ΕΚΑΒ Θεσσαλονίκης που δέχονται τις τηλεφωνικές κλήσεις των τμημάτων του Νοσοκομείου και των πολιτών απέχουν από τα δευτερογενή τους καθήκοντα. Δηλαδή, εκτελούν μόνο τα επείγοντα και δεν μεταφέρουν άμεσα εξιτήρια, επιστροφές και επανεξετάσεις ασθενών που χρειάζονται ασθενοφόρο. Ενδεικτικά την παρασκευή 14/07/2017 από την παθολογική κλινική του νοσοκομείου Κιλκίς ασθενής 91 ετών με αποκατασταθείσα ΟΝΑ - Ca ήπατος- ηλεκτρολυτικές διαταραχές- κατακεκλειμένη μεταφέρθηκε με ΙΧ αυτοκίνητο στην οικία της στο Κιλκίς . Ασθενής 94 ετών με εμπύρετο σε αποδρομή - καρδιακή ανεπάρκεια- βηματοδότη και άνοια μεταφέρθηκε την επομένη 15/07/2017 με ιδιωτικό ασθενοφόρο στην οικία της στο Κιλκίς. Ασθενείς από την ορθοπαιδική κλινική 84 και 85 ετών αντίστοιχα με χειρουγηθέντα κατάγματα ισχίων μεταφέρθηκαν την επομένη 18/07/2017 με το ΕΚΑΒ στην οικία τους στην Γουμένισσα Κιλκίς. Παρακαλούμε όπως αναδείξετε το πρόβλημα το οποίο ταλαιπωρεί τους ασθενείς τους συνοδούς και τις κλινικές του νοσοκομείου Κιλκίς.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ