Γράφει ο Μιχάλης Ντιβέρης
Το Audi Q3 ανανεώθηκε πριν λίγο καιρό και πλέον βρίσκεται και στη χώρα μας όπου και κοσμεί τις εκθέσεις της γερμανικής μάρκας.
Το δημοφιλές γερμανικό, πολυτελές crossover είχαμε την ευκαιρία να το γνωρίσουμε κατά τη διάρκεια της πανελλαδικής παρουσίασής του η οποία ξεκίνησε από το Μαρούσι από όπου και παραλάβαμε το αυτοκίνητο για μία οδήγηση 150km έως και το Ναύπλιο.
Το ανανεωμένο Audi Q3 2015 διαθέτει ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, μάσκα και μασπιέ, ενώ πλέον είναι στάνταρ τα εμπρός φωτιστικά σώματα Xenon plus με LED φώτα ημέρας. Επίσης, η παλέτα των χρωματικών επιλογών του αμαξώματος είναι πιο πλούσια πλέον καθώς απαρτίζεται από τρία νέα μεταλλικά χρώματα, τα Hainan Blue, Cuvee Silver και Utopia Blue.
Στο εσωτερικό του το Audi Q3 2015, έχει ανασχεδιασμένη κεντρική κονσόλα και νέες επενδύσεις ενώ ποιότητα υλικών, συναρμογή και ηχομόνωση παραμένουν σε κορυφαία επίπεδα.Οι χώροι δεν έχουν αλλάξει στην καμπίνα. Τέσσερις επιβάτες ταξιδεύουν άνετα, ενώ το χαμηλό τούνελ μετάδοσης στη μέση πίσω δεν θα δυσκολέψει και μεσαίο επιβάτη. Το πορτμπαγκάζ είναι στα 460 λίτρα και το άνοιγμα της πίσω πόρτας μεγάλο.
Μηχανολογικά οι διαφορές είναι ουσιαστικότερες, καθώς πλέον στην γκάμα των μοτέρ περιλαμβάνεται ο 1.4 TFSI CοD (Cylinder on Demand - απενεργοποίηση κυλίνδρων) κινητήρας, ο οποίος αποδίδει όπως και πριν 150 ίππους, ωστόσο διαθέτει 10 Nm παραπάνω ροπής (250 Nm). Οι επιδόσεις είναι ίδιες με 0-100km/h σε 9.2sec, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 204km/h (+6km/h). Όμως το νέο μοτέρ προσφέρει χαμηλότερη μέση κατανάλωση καυσίμου κατά 0,6lt/100km καθώς και μειωμένες εκπομπές CO2 κατά 10gr/km. Συγκεκριμένα τα επίσημα εργοστασιακά νούμερα είναι στα 5.5lt/100 km και 127gr/km. Εμείς πάντως είδαμε στον αυτοκινητόδρομο και με σχετικά σβέλτη οδήγηση τιμές κοντά στα 8.0lt/100km.
Στο δρόμο δεν υπάρχουν ουσιαστικές αλλαγές στο Audi Q3 2015 σε σχέση με τον προκάτοχό του. Παραμένει ένα στιβαρό αυτοκίνητο με ποιοτική κύλιση και πολύ καλή άνεση από την ανάρτηση. Δεν θα σε εμπνεύσει ποτέ να το κυνηγήσεις οδηγικά, ενώ η ιδιοσυγκρασία του δεν θέλει και πολύ να πατήσει χώμα. Το μοτέρ είναι ροπάτο από τις 1.600 r.p.m και έπειτα, ενώ δεν χωλαίνει παρά το βάρος των 1.400kg σχεδόν. Η λειτουργία του συστήματος Cylinder On Demand (COD) είναι εξαιρετική, καθώς δεν καταλαβαίνεις παρά μόνο από τη σχετική ένδειξη στην οθόνη του υπολογιστή ταξιδιού στο ταμπλό, πότε απενεργοποιούνται οι κύλινδροι. Τα σχόλιά μας για το 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S tronic, τα ξέρετε αν μας παρακολουθείτε. Εξαιρετικά άμεσο στις εντολές του οδηγού και με ομαλές αλλαγές στη χειροκίνητη λειτουργία, ενώ στην αυτόματη δεν σε "κρεμάει" ποτέ και νιώθεις πως είναι πάντοτε στο μυαλό σου.
Το τιμόνι παραμένει αδιάφορο, καθώς δεν νιώθεις ποτέ το πραγματικό φορτίο των εμπρόσθιων τροχών, ενώ τα φρένα είναι δυνατά και μοιάζουν ακούραστα.
Οι τιμές του Audi Q3 2015 ξεκινούν από τα 27.340€ (με όφελος απόσυρσης) και ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας είναι πλουσιοπάροχος.
Περισσότερα στο highoctane.gr που μας το κοινοποίησε
Το Audi Q3 ανανεώθηκε πριν λίγο καιρό και πλέον βρίσκεται και στη χώρα μας όπου και κοσμεί τις εκθέσεις της γερμανικής μάρκας.
Το δημοφιλές γερμανικό, πολυτελές crossover είχαμε την ευκαιρία να το γνωρίσουμε κατά τη διάρκεια της πανελλαδικής παρουσίασής του η οποία ξεκίνησε από το Μαρούσι από όπου και παραλάβαμε το αυτοκίνητο για μία οδήγηση 150km έως και το Ναύπλιο.
Το ανανεωμένο Audi Q3 2015 διαθέτει ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, μάσκα και μασπιέ, ενώ πλέον είναι στάνταρ τα εμπρός φωτιστικά σώματα Xenon plus με LED φώτα ημέρας. Επίσης, η παλέτα των χρωματικών επιλογών του αμαξώματος είναι πιο πλούσια πλέον καθώς απαρτίζεται από τρία νέα μεταλλικά χρώματα, τα Hainan Blue, Cuvee Silver και Utopia Blue.
Στο εσωτερικό του το Audi Q3 2015, έχει ανασχεδιασμένη κεντρική κονσόλα και νέες επενδύσεις ενώ ποιότητα υλικών, συναρμογή και ηχομόνωση παραμένουν σε κορυφαία επίπεδα.Οι χώροι δεν έχουν αλλάξει στην καμπίνα. Τέσσερις επιβάτες ταξιδεύουν άνετα, ενώ το χαμηλό τούνελ μετάδοσης στη μέση πίσω δεν θα δυσκολέψει και μεσαίο επιβάτη. Το πορτμπαγκάζ είναι στα 460 λίτρα και το άνοιγμα της πίσω πόρτας μεγάλο.
Μηχανολογικά οι διαφορές είναι ουσιαστικότερες, καθώς πλέον στην γκάμα των μοτέρ περιλαμβάνεται ο 1.4 TFSI CοD (Cylinder on Demand - απενεργοποίηση κυλίνδρων) κινητήρας, ο οποίος αποδίδει όπως και πριν 150 ίππους, ωστόσο διαθέτει 10 Nm παραπάνω ροπής (250 Nm). Οι επιδόσεις είναι ίδιες με 0-100km/h σε 9.2sec, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 204km/h (+6km/h). Όμως το νέο μοτέρ προσφέρει χαμηλότερη μέση κατανάλωση καυσίμου κατά 0,6lt/100km καθώς και μειωμένες εκπομπές CO2 κατά 10gr/km. Συγκεκριμένα τα επίσημα εργοστασιακά νούμερα είναι στα 5.5lt/100 km και 127gr/km. Εμείς πάντως είδαμε στον αυτοκινητόδρομο και με σχετικά σβέλτη οδήγηση τιμές κοντά στα 8.0lt/100km.
Στο δρόμο δεν υπάρχουν ουσιαστικές αλλαγές στο Audi Q3 2015 σε σχέση με τον προκάτοχό του. Παραμένει ένα στιβαρό αυτοκίνητο με ποιοτική κύλιση και πολύ καλή άνεση από την ανάρτηση. Δεν θα σε εμπνεύσει ποτέ να το κυνηγήσεις οδηγικά, ενώ η ιδιοσυγκρασία του δεν θέλει και πολύ να πατήσει χώμα. Το μοτέρ είναι ροπάτο από τις 1.600 r.p.m και έπειτα, ενώ δεν χωλαίνει παρά το βάρος των 1.400kg σχεδόν. Η λειτουργία του συστήματος Cylinder On Demand (COD) είναι εξαιρετική, καθώς δεν καταλαβαίνεις παρά μόνο από τη σχετική ένδειξη στην οθόνη του υπολογιστή ταξιδιού στο ταμπλό, πότε απενεργοποιούνται οι κύλινδροι. Τα σχόλιά μας για το 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S tronic, τα ξέρετε αν μας παρακολουθείτε. Εξαιρετικά άμεσο στις εντολές του οδηγού και με ομαλές αλλαγές στη χειροκίνητη λειτουργία, ενώ στην αυτόματη δεν σε "κρεμάει" ποτέ και νιώθεις πως είναι πάντοτε στο μυαλό σου.
Το τιμόνι παραμένει αδιάφορο, καθώς δεν νιώθεις ποτέ το πραγματικό φορτίο των εμπρόσθιων τροχών, ενώ τα φρένα είναι δυνατά και μοιάζουν ακούραστα.
Οι τιμές του Audi Q3 2015 ξεκινούν από τα 27.340€ (με όφελος απόσυρσης) και ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας είναι πλουσιοπάροχος.
Περισσότερα στο highoctane.gr που μας το κοινοποίησε
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ