Παρασκευή 11 Ιουλίου 2014

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟΝ ΔΙΑΛΟΓΟ ΤΟΥ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ΜΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΟΥ ΚΕΤΕΓΡΑΨΕ Ο "ΚΟΡΙΟΣ" ΤΗΣ ΕΥΠ

Στοιχείο που περιλαμβάνεται στην εισαγγελική έρευνα για τα κυκλώματα του ποδοσφαίρου στην Ελλάδα:
Ο αντιπρόεδρος του Ολυμπιακού Σάββας Θεοδωρίδης (Θ) συνομιλεί με τον δημοσιογράφο - παρουσιαστή από τη βόρεια Ελλάδα και του υπαγορεύει τι να πει το βράδυ στην εκπομπή του για θέματα διαιτησίας, επειδή «το έχει ζητήσει ο πρόεδρος».

Θ: Θα του πεις... εδώ στη Θεσσαλονίκη βράζει ο ΠΑΟΚ με αυτά που έκανε ο Παναθηναϊκός στο ματς με τον ΠΑΟΚ.
Χ: Ναι.
Θ: Τα ίδια έκανε με τον Ατρόμητο, τα ίδια έκανε και με την ΑΕΚ.
Χ: Με τη διαιτησία, το θέμα, ναι, ναι, ναι.
Θ: Ναι, δηλαδή πες, μου αρέσει που βγαίνει ο προπονητής τους... είναι ντροπή... ξε... βγαίνει ο λάισμαν, ο ένας, ο άλλος εδώ... αυτά τα παιχνίδια κρίνανε αποτελέσματα.
Χ: Ε, βέβαια.
Θ: Θα το πεις, Κώστα, γιατί μου το ζήτησε ο πρόεδρος να το πεις.
Χ: Ναι, παιδί μου, με τον Παναθηναϊκό, βέβαια, τι στεναχωριέσαι;
Θ: Ε;
Χ: Εγώ είμαι εδώ, τελείωσε, τι στεναχωριέσαι; Δεν είμαι ο άνθρωπός σου; Ο άνθρωπος των ειδικών αποστολών!
(...)
Θ: Πες ότι σε πήρα μόνο να σου πω «χρόνια πολλά». Μη με ανακατέψεις εμένα, να μη φαίνομαι...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ