Παρασκευή 23 Αυγούστου 2013

"ΘΑΛΑΣΣΙΑ ΑΣΤΙΚΗ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ: ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΧΕΔΙΟ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΜΕΛΕΤΕΣ;"

Δήλωση του Δημοτικού Συμβούλου Θεσσαλονίκης και Επικεφαλής της παράταξης "Ενεργοί Πολίτες - Οικολογία στην Πράξη" Χρήστου Μάτη, μετά από την απόφαση για την χρηματοδότηση των μελετών για τη θαλάσσια αστική συγκοινωνία της Θεσσαλονίκης.

Υπάρχει σχέδιο μετά τις μελέτες;

Η απόφαση για την χρηματοδότηση των μελετών υποδομών και συμβούλων για την κατασκευή έξι προβλητών-στάσεων και των κτιριακών έργων στέγασης των εκδοτηρίων και των χώρων αναμονής επιβατών της Αστικής Θαλάσσιας Συγκοινωνίας Θεσσαλονίκης είναι μία θετική απόφαση, η οποία μπορεί να προωθήσει ένα έργο που μπορεί να δώσει διεξόδους σε μέρος του συγκοινωνιακού προβλήματος της Θεσσαλονίκης.
Όμως, επειδή είναι μία δύσκολη περίοδος για την ελληνική οικονομία, υπάρχει ο κίνδυνος να δαπανηθεί 1 εκ. ευρώ σε μελέτες, αν δεν ανταποκριθούν εταιρείες που θα ενδιαφερθούν να αναλάβουν την εκτέλεση της διαδρομής.

Έχουν γίνει κρούσεις; Υπάρχουν ενδιαφερόμενοι; Έχει υπολογιστεί το κόστος του εισιτηρίου και η ενδεχόμενη επιδότηση του;

Για να μην μείνουν στα συρτάρια οι κόστους 1 εκ. ευρώ μελέτες, όπως έχουν μείνει τα εξαιρετικά σχέδια των οκτώ κορυφαίων αρχιτεκτόνων που ανταποκρίθηκαν στην πρόσκληση της Πολιτιστικής Πρωτεύουσας και σχεδίασαν τις στάσεις της παράκτιας αστικής συγκοινωνίας, αλλά προσφάτως διαπιστώσαμε ότι δεν υπάρχουν λεφτά για να υλοποιηθούν επειδή θα κοστίσουν πολύ.

Η πόλη χρειάζεται σχέδιο κι όχι επικοινωνιακά πυροτεχνήματα που είναι ακριβά.

Τα συρτάρια μας είναι γεμάτα μελέτες…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ