Η Barbie και η Bibibo αποτελούν παρελθόν! Η νέα τάση στις κούκλες, που τείνει πλέον να εξελιχθεί σε εμμονή στις μικρές ηλικίες στις ΗΠΑ, ονομάζεται «American Girl».
Αυτό που καθιστά τη συγκεκριμένη κούκλα τόσο ξεχωριστή είναι η διαφορετικότητά της, καθώς κατασκευάζεται κατ’ εικόνα και καθ’ ομοίωση της ιδιοκτήτριάς της. Η εν λόγω εταιρεία, που διαθέτει κατάστημα στη φημισμένη 5η Λεωφόρο της Νέας Υόρκης, έχει πουλήσει από το 1986 μέχρι σήμερα 21 εκατομμύρια τέτοιες κούκλες απ’ άκρη σ’ άκρη των Ηνωμένων Πολιτειών. Αντί 80 ευρώ μπορεί έτσι ένα οποιοδήποτε παιδί να αποκτήσει μια κούκλα-πιστό αντίγραφο του εαυτού του, που έχει δηλαδή ίδιο κούρεμα, ίδιο χρώμα ματιών κι επιδερμίδας, αλλά και ίδια ρούχα με αυτό.
Συνεπαρμένη από τον τρόπο με τον οποίο το «American Girl» κατάφερε να διεισδύσει σε εκατομμύρια σπίτια της Αμερικής και να συντροφεύσει τα παιδικά χρόνια μικρών κοριτσιών, η Πολωνή φωτογράφος Ιλόνα Σβαρκ ταξίδεψε για περισσότερα από δυο χρόνια σε διάφορες πολιτείες, προκειμένου να απαθανατίσει με την κάμερά της το φαινόμενο.
«Δεν είναι η τέλεια ξανθιά κούκλα. Μοιάζει με παιδί, όχι με ενήλικα. Και τα κορίτσια μπορούν να τις διαμορφώσουν με τέτοιο τρόπο, ώστε να μη μοιάζουν με μη ρεαλιστικά μοντέλα» δήλωσε χαρακτηριστικά η Σβαρκ, η οποία βρήκε τα «μοντέλα» της μέσω ανακοινώσεων που ανέβασε στις fan pages της κούκλας στο Facebook. «Τα κορίτσια που πόζαραν στον φακό μου μου ανοίχτηκαν πραγματικά, μοιράστηκαν μαζί μου πράγματα από τη ζωή τους, μου διηγήθηκαν ιστορίες κα σκέψεις σχετικά με τις κούκλες τους» πρόσθεσε, επισημαίνοντας ότι ζήτησε από τα παιδιά να μη χαμογελούν την ώρα της φωτογράφησης, καθώς στόχος της ήταν να δημιουργήσει τέχνη και όχι διαφημιστικές φωτογραφίες.
Συνεπαρμένη από τον τρόπο με τον οποίο το «American Girl» κατάφερε να διεισδύσει σε εκατομμύρια σπίτια της Αμερικής και να συντροφεύσει τα παιδικά χρόνια μικρών κοριτσιών, η Πολωνή φωτογράφος Ιλόνα Σβαρκ ταξίδεψε για περισσότερα από δυο χρόνια σε διάφορες πολιτείες, προκειμένου να απαθανατίσει με την κάμερά της το φαινόμενο.
«Δεν είναι η τέλεια ξανθιά κούκλα. Μοιάζει με παιδί, όχι με ενήλικα. Και τα κορίτσια μπορούν να τις διαμορφώσουν με τέτοιο τρόπο, ώστε να μη μοιάζουν με μη ρεαλιστικά μοντέλα» δήλωσε χαρακτηριστικά η Σβαρκ, η οποία βρήκε τα «μοντέλα» της μέσω ανακοινώσεων που ανέβασε στις fan pages της κούκλας στο Facebook. «Τα κορίτσια που πόζαραν στον φακό μου μου ανοίχτηκαν πραγματικά, μοιράστηκαν μαζί μου πράγματα από τη ζωή τους, μου διηγήθηκαν ιστορίες κα σκέψεις σχετικά με τις κούκλες τους» πρόσθεσε, επισημαίνοντας ότι ζήτησε από τα παιδιά να μη χαμογελούν την ώρα της φωτογράφησης, καθώς στόχος της ήταν να δημιουργήσει τέχνη και όχι διαφημιστικές φωτογραφίες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ