Τετάρτη 6 Ιουνίου 2012

ΝΤΟΥ ΟΠΑΔΩΝ ΤΗΣ ΑΕΚ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΗΣ SUPERLEAGUE

100 οπαδοί της ΑΕΚ έκαναν ντου στη σημερινή συνεδρίαση της Superleague.
Ένας οπαδός της ΑΕΚ έφτασε στο σημείο να πετάξει ακόμα και σάντουιτς στον εκπρόσωπο του Ολυμπιακού Σάββα Θεοδωρίδη.
Οι οπαδοί έψαξαν στα γραφεία μήπως βρουν τον ιδιοκτήτη του Ολυμπιακού Βαγγέλη Μαρινάκη.
Στο σημείο έφτασαν διμοιρίες των ΜΑΤ.
50 οπαδοί προσήχθησαν και η συνεδρίαση αναβλήθηκε για τη Δευτέρα.
Επρόκειτο για μία ιδιαίτερα σημαντική συνεδρίαση της Superleague καθώς αναμενόταν να κριθούν οι ποινές για τους συλλόγους που δεν πήραν αδειοδότηση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ