Τετάρτη 6 Ιουνίου 2012

Ο ΠΑΟΚ ΘΕΛΕΙ ΤΟΝ ΣΙΣΕ...

Έλα, μην τσιμπάς... Ο ΠΑΟΚ θέλει τον Σισέ αλλά, όπως πήρε τον...
ιμιτασιόν Ετό, επιθυμεί να πάρει και τον ιμιτασιóν Σισέ. Δηλαδή δεν θέλει τον Τζιμπρίλ αλλά τον Καλιφά.

Πρόκειται για τον αμυντικό από το Μάλι τον οποίο ο Γιώργος Δώνης ήθελε πέρσι να τον πάρει στον Ατρόμητο. 
Ο 28χρονος παίκτης, που από το 2005 ως το 2010 είχε γεμάτες χρονιές στην πορτογαλική Μποαβίστα και την αγγλική Ρέντινγκ με συνολικά 117 συμμετοχές, αγωνίζεται τόσο στο κέντρο της οπισθοφυλακής, όσο και στον χώρο της μεσαίας γραμμής.
Επόμενος σταθμός της καριέρας του ήταν η Μπρίστολ Σίτι, η οποία και αγωνίζεται στην Τσάμπιονσιπ, ωστόσο πλέον είναι ελεύθερος και είναι αρκετά πιθανό να γίνει κίνηση για την απόκτησή του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ