Χρησιμοποιώντας το χιούμορ του προσπάθησε ο Μάρκος Σεφερλής να αντιμετωπίσει τον θάνατο του πατέρα του, καθώς, όπως εξήγησε, έτσι έχει μάθει να λειτουργεί στις δύσκολες στιγμές της ζωής του. Ωστόσο, δεν απέφυγε να κλάψει, όταν συνειδητοποίησε την απώλειά του.
Ο ηθοποιός σε συνέντευξη που έδωσε το Σάββατο 27 Ιουνίου στην εκπομπή «Χαμογέλα και Πάλι» περιέγραψε αρχικά τα πρώτα λόγια που είπε στους συνεργάτες του όταν έμαθε για τον χαμό του πατέρα του, ενώ στη συνέχεια μίλησε για την καθημερινότητά του με την Έλενα Τσαβαλιά και την επαγγελματική του πορεία.
Όπως δήλωσε ο Μάρκος Σεφερλής, όταν έφυγε από τη ζωή ο πατέρας του και κλήθηκε να ενημερώσει έναν από τους συνεργάτες του για το δυσάρεστο συμβάν, έκανε πλάκα: «Και στις δύσκολες στιγμές δεν χάνω το χιούμορ μου. Όταν έχασα τον πατέρα μου, θυμάμαι ότι ήμουν καλεσμένος στον Γρηγόρη Αρναούτογλου. Ο Μανώλης Σκοπελίτης, υπεύθυνος καλεσμένων τότε… Ο Ρουβάς τότε είχε κάνει το Shake it και σηκωθήκαμε εγώ και η Σοφία Βογιατζάκη να χορέψουμε. Έγινε χαμός. Με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν "Έλα στο νοσοκομείο, ο μπαμπάς δεν είναι καλά”. Πήγα στο νοσοκομείο και με το που έφτασα, πέθανε. Με πήρε ο Μανώλης Σκοπελίτης μετά να με ρωτήσει τι έγινε και του είπα "Μου είχε πει ο πατέρας μου κάτι που δεν το ήξερα, να δω τον γιο μου να χορεύει με τη Βογιατζάκη το Shake it και ας πεθάνω”. Δεν μπορούσα να το διαχειριστώ αλλιώς. Όχι ότι μετά δεν έκλαψα, αλλά η πρώτη μου αντίδραση ήταν αυτή », είπε.
Σε άλλο σημείο της συνέντευξης, ο ηθοποιός ρωτήθηκε πως καταφέρνει να μην έχει συγκρούσεις με τη σύζυγό του ενώ μένουν και εργάζονται μαζί: «Μόνο στο θέατρο είμαστε μαζί, στο σπίτι πάω σπάνια. Όλη μέρα λείπω και η Έλενα το ίδιο. Στο θέατρο ο καθένας έχει το καμαρίνι του. Λέμε ένα "γειά" στο θέατρο, αλλά δεν είμαστε 24 ώρες μαζί», απάντησε.
Έπειτα, ο Μάρκος Σεφερλής εξομολογήθηκε πως ενώ η Έλενα Τσαβαλιά πηγαίνει διακοπές και ξεκουράζεται, ο ίδιος δεν θέλει: «Διακοπές δεν πάω ποτέ. Ξεκουράζομαι όταν παίζω. Δεν μπορώ να κλείσω το Δελφινάριο έναν μήνα. Θεωρώ καθήκον μου να είμαι στις επάλξεις. Ο κόσμος περιμένει το καλοκαίρι, που παίρνει τις άδειές του, να έρθει να δει εμένα και να γελάσει. Δεν μπορώ να λείπω», ανέφερε.
Μιλώντας για τις παραστάσεις του, στη συνέχεια, ο ηθοποιός αναφέρθηκε στο άγχος που έχει πριν από κάθε πρεμιέρα, μη τυχόν και οι θεατές του δεν γελάσουν, ωστόσο μέχρι στιγμής δεν έχει απογοητεύσει τον εαυτό του και όλα τα αστεία του θεωρεί πως είναι επιτυχημένα: «Τα αστεία τα δοκιμάζω στην ανάγνωση. Εκεί καταλαβαίνω αν βγάζουν γέλιο. Πριν την πρεμιέρα ρωτάω την Έλενα "Θα γελάσει κανείς;". Μου λέει "Ρε Μάρκο, τριάντα χρόνια το ακούω αυτό. Αφού ξέρεις τι θα γίνει". Αλλά το μαρτύριο το περνάω μέχρι την πρεμιέρα. Όμως δεν με έχω απογοητεύσει ποτέ και μπράβο μου», είπε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ