Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2024

Νέες δηλώσεις της Μαρίας Ιωαννίδου για τη σχέση της με τον Νταλάρα: Δεν ήμουν το τρίτο πρόσωπο – H αντίδραση της Βέρας Κρούσκα


Η Μαρία Ιωαννίδου θέλησε να ξεκαθαρίσει και να ανασκευάσει τη δήλωσή της πως είχε σχέση με τον Γιώργο Νταλάρα όσο εκείνος ήταν ζευγάρι με τη Βέρα Κρούσκα. Η ηθοποιός μίλησε στην εκπομπή «Ηappy Day» και τόνισε πως η δική τους σχέση ξεκίνησε όταν ο Γιώργος Νταλάρας είχε χωρίσει από τη Βέρα Κρούσκα.

«Η σχέση με τον κύριο Νταλάρα έγινε προ Χριστού, είναι πολύ παλιό το θέμα. Ο Γιώργος Νταλάρας είχε μια σοβαρή σχέση με τη Βέρα Κρούσκα. Τα χαλάσανε οριστικά, αμετάκλητα και μετά από λίγο έγινε η δική μας σχέση. Για να μην τα μπερδεύουμε και να μην εκθέτουμε ανθρώπους», σημείωσε η Μαρία Ιωαννίδου.

Η ηθοποιός τόνισε ότι ποτέ δεν ήταν το τρίτο άτομο στη σχέση του Γιώργου Νταλάρα και της Βέρας Κρούσκα: «Δεν τα κάνω εγώ αυτά. Μα, ντροπή! Αυτό είναι μηνύσιμο τελικά. Καμία σχέση δεν έχω εγώ με τέτοια πράγματα. Ποτέ δεν ήμουν η ενδιάμεση. Μάλιστα για να συμβεί αυτό με τον Γιώργο, πέρασε κάπου ένας μήνας μετά από τη Βέρα. Έχουμε μια σοβαρότητα σαν άτομα».

Σχετικά με τη δήλωσή της ότι βρισκόντουσαν κρυφά στο σπίτι της, η Μαρία Ιωαννίδου διευκρίνισε: «Όχι, λάθος δικό μου. Λάθος διατυπώθηκε. Δεν είχε σχέση. Είχε τσακωθεί με τη Βέρα Κρούσκα, όχι πρόχειρα. Είχαν τσακωθεί, τα είχαν σπάσει τελείως, χωρίσανε, έτσι έγινε και με φλέρταρε ο Γιώργος Νταλάρας που αν δεν απατώμαι ήταν στο Θέατρο Ακροπόλ, όπου τραγουδούσε και εγώ χόρευα με τον Βαγγέλη Σειληνό. Διακριτικά είναι η πιο σωστή λέξη, γιατί δεν ήθελα να ακούγομαι τόσο κολλητά μετά από τη Βέρα, να δημιουργήσω μια σχέση με τον Γιώργο».

Η αντίδραση της Βέρας Κρούσκα

Η εκπομπή «Happy Day» ήρθε σε επικοινωνία με τη Βέρα Κρούσκα, όπου η δημοσιογράφος Χριστιάνα Κοχλατζή ανέφερε όσα είπαν στη συνομιλία τους. «Ήταν ευγενέστατη γιατί όταν ακούγεται κάτι τέτοιο μπορεί ο άλλος να μη θέλει να απαντήσει. Μου είπε ότι χθες δεν παρακολούθησε την εκπομπή και διάβασε την είδηση από τα site. Μου είπε πολύ γλυκά ότι δεν το γνώριζε κι ότι όλα αυτά τα γεγονότα ανήκουν στο μακρινό παρελθόν. Είχε μία πολύ χαλαρή διάθεση και δεν ένιωσα ότι παρεξηγήθηκε και στενοχωρήθηκε» σχολίασε η δημοσιογράφος του Alpha.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ