Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2024

Η μητέρα μου με ρωτούσε αν δεχόμουν bullying για την αλβανική καταγωγή μας αλλά δεν της έλεγα την αλήθεια, είπε ο Ντάνιελ Νούρκα


Ο Ντάνιελ Νούρκα έκανε δηλώσεις στην κάμερα της εκπομπής «Πρωινό ΣουΣου» και μίλησε για την εμπειρία του «Survivor», αλλά και για το bullying που είχε δεχτεί στο παρελθόν λόγω της καταγωγής του.

Ο ηθοποιός και πρώην νικητής του Survivor ανέφερε πως η συμμετοχή του στο ριάλιτι επιβίωσης ήταν μία πολύ δυνατή εμπειρία για εκείνον και πως μετά την έξοδό του από το παιχνίδι προτιμούσε να περνάει χρόνο με τον εαυτό μου στο σπίτι του παρά με τους φίλους του. Μιλώντας για την καταγωγή του είπε πως όταν ήρθε στην Ελλάδα η λέξη Αλβανός είχε υποτιμητική χροιά, ενώ δεν αποκάλυπτε στη μητέρα του τα περιστατικά bullying που βίωνε λόγω της καταγωγής του.

Συγκεκειμένα, ο Ντάνιελ Νούρκα είπε για το ριάλιτι: «Το Survivor ήταν μια πολύ δυνατή εμπειρία. Βγαίνοντας, μου πήρε δυο-τρεις μέρες να κοιμηθώ σαν άνθρωπος. Είδα ξανά τον τελικό και δεν θυμόμουν πολλά πράγματα. Πολλές φορές δεν ήθελα να είμαι με τους φίλους μου έξω, ήθελα να απομονωθώ στο σπίτι μου. Όσο ήμουν μέσα, μου είχε λείψει το freddo espresso».

Ο Ντάνιελ Νούρκα είπε στη συνέχεια για τα περιστατικά bullying: «Όταν ήρθα στην Ελλάδα, η λέξη Αλβανός είχε υποτιμητική έννοια, σε σχέση με το πώς είναι σήμερα τα πράγματα. Η μητέρα μου με ρωτούσε συχνά αν δεχόμουν bullying για την καταγωγή μας, αλλά δεν της έλεγα τίποτα, το κρατούσα μέσα μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ