Δευτέρα 21 Οκτωβρίου 2024

Αλ Πατσίνο: «Καταλάβαινα ότι δεν με πήγαινε σπίτι μου» - Η στιγμή που παραλίγο να τον απαγάγει θαυμάστριά του


Στα απομνημονεύματά του που μόλις κυκλοφόρησαν, με τίτλο Sonny Boy, ο 84χρονος νικητής των Όσκαρ, Al Pacino, θυμάται ότι βγήκε για ποτό με τον αδελφό του Τζιν Χάκμαν, Ρίτσαρντ Χάκμαν, «κάπου στο ταξίδι μας στη χώρα», όταν συνάντησε μια γυναίκα που παραλίγο να τον κάνει να πηδήξει έξω από το αυτοκίνητό της.

Σύμφωνα με τον Pacino, «μέθυσα τόσο πολύ που δεν μπορούσα να βρω το δρόμο για το σπίτι μου». Αλλά τότε, «μια γυναίκα μου είπε: “Ω, θα σε πάω εγώ σπίτι σου”. Και χωρίς δεύτερη σκέψη, μπήκα στο αυτοκίνητό της μαζί της».

«Αλλά καθώς οδηγούσαμε, ακόμη και μέσα στη ζάλη μου, μπορούσα να αναγνωρίσω ότι δεν με πήγαινε πίσω στο μέρος όπου έμενα», θυμάται ο ηθοποιός στο βιβλίο του. «Της είπα: ‘Τι συμβαίνει εδώ; Και μου είπε ευθέως, “Σε απαγάγω”».

Ο Pacino συνέχισε λέγοντας ότι «ήταν γνωστός» εκείνη την εποχή, έχοντας ήδη γυρίσει τον Νονό, και επέμεινε ότι η συμπεριφορά της γυναίκας δεν ήταν απλώς «κάποιο επιθετικό φλερτ».

«Είμαι από το Νότιο Μπρονξ. Όταν βλέπω κάποιον τρελό να προσπαθεί να μου κάνει κάτι, ξέρω πώς να ξεφύγω», έγραψε. «Είπα, ‘Όχι, δεν είσαι. Φεύγω”. Μου είπε: ‘Όχι, όχι” και συνέχισε να οδηγεί».

Και σε μια προσπάθεια να καταλάβει τι ήθελε να πει, «άνοιξα την πόρτα σαν να ήθελα να πηδήξω έξω από το αυτοκίνητο», είπε ο ηθοποιός. «Ήμουν λίγο μεθυσμένος, αλλά ήμουν έτοιμος να πηδήξω από ένα κινούμενο αυτοκίνητο αν χρειαζόταν. Αυτό δεν μου συμβαίνει, φίλε». Ευτυχώς, δεν χρειάστηκε να καταφύγει στο να πηδήξει από κινούμενο όχημα, καθώς «έκλεισε την πόρτα και με πήγε σπίτι».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ