Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2024

Zερόμ Καλούτα: Μεγάλωσα χωρίς τον πατέρα μου, όταν ήμουν 2 ετών πήγε στο Κονγκό


Ο Ζερόμ Καλούτα μίλησε για τα παιδικά του χρόνια και το γεγονός ότι μεγάλωσε χωρίς τον πατέρα του.

Ο ηθοποιός μίλησε στην εκπομπή «Καλημέρα είπαμε;» κι ανέφερε αρχικά: «Μεγάλωσα χωρίς τον πατέρα μου. Είμαι παιδί χωρισμένων γονιών».

Στη συνέχεια, πρόσθεσε: «Όταν ήμουν δύο ετών, ο πατέρας μου έφυγε από εδώ. Πήγε στο Κονγκό. Η μαμά είναι το αστέρι, είναι η πηγή ενέργειάς μου. Επειδή φεύγω, όταν επιστρέφω, φορτίζει η μπαταρία, πηγαίνω στην πηγή, ανανεώνομαι και ξαναφεύγω».

Τέλος, μίλησε για τον φόβο του, που είναι όπως λέει, η απώλεια των αγαπημένων του ανθρώπων.

«Ο φόβος όλων των ανθρώπων είναι η απώλεια των ανθρώπων που αγαπάμε. Αυτό είναι κάτι που το φοβάμαι. Έχασα πρόσφατα τη θεία μου, ακόμα το διαχειρίζομαι», είπε κλείνοντας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ