Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου 2024

Η Κάθριν Ζέτα Τζόουνς γιορτάζει τα 55α γένεθλιά της με μια γυμνή της φωτογραφία


H Κάθριν Ζέτα Τζόουνς γιόρτασε τα 55α γενέθλιά της. Η διάσημη ηθοποιός θέλησε να τιμήσει το σημαντικό ορόσημο με μια ανάρτηση στον λογαριασμό της στο Instagram.

Στη φωτογραφία της από τα παλιά, η σταρ ποζάρει ολόγυμνη σε ένα μπάνιο, έχοντας θολώσει τα επίμαχα σημεία, φορώντας ένα ζευγάρι ψηλοτάκουνα και κοιτώντας τον καθρέφτη.

Mάλιστα, η Τζόουνς έχει την ίδια ημέρα γενέθλια με τον σύζυγό της, Μάικλ Ντάγκλας, ο οποίος γίνεται 80 και με τον οποίο είναι παντρεμένη από το 2000 και έχουν τρία παιδιά.

Στη λεζάντα της ανάρτησης, η ηθοποιός σχολίασε χιουμοριστικά ότι η αποκαλυπτική φωτογραφία του νεότερου εαυτού της είναι το δώρο στον σύζυγό της, καθώς μετά από 25 χρόνια μαζί «έχει ξεμείνει από ιδέες για δώρα».

Πιο συγκεκριμένα, έγραψε: «Με το κοστούμι γενεθλίων μου! Μετά από πάνω από 25 χρόνια που μοιράζομαι την ημέρα των γενεθλίων μου με τον σύζυγό μου, έχω ξεμείνει από ιδέες για δώρα! Αυτή είναι η δεύτερη επιλογή δώρου, ενώ οι μπάλες του γκολφ είναι η πρώτη επιλογή... φυσικά».

Δείτε τη φωτογραφία


Νωρίτερα, η Τζόουνς ανάρτησε μια τρυφερή φωτογραφία τους και ευχήθηκε σε ξεχωριστό post στον άντρα της: «Χρόνια πολλά στον Μάικλ και σε μένα!! Αυτοί ήμασταν εμείς στα γενέθλιά μας πριν από 25 χρόνια! Σε αγαπώ με όλη μου την καρδιά. Ο φίλος μας Jean Pigozzi μας τράβηξε στη Νέα Υόρκη!!».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ