Παρασκευή 26 Μαΐου 2023

Σπύρος Παπαδόπουλος: «Δεν πολυασχολούμαι με τον έρωτα, έχω δουλειές»


Ο Σπύρος Παπαδόπουλος έκανε δηλώσεις κι αναφέρθηκε στα επαγγελματικά του, το ενδεχόμενο να παρουσιάσει ένα τηλεπαιχνίδι, αλλά και τον έρωτα.

Ο γωνστός ηθοποιός και παρουσιαστής μίλησε στην εκπομπή «Mega Καλημέρα» κι αρχικά, αναφέρθηκε στο «Στην Υγειά μας».

«Θα το δείτε σε επαναλήψεις. Δεν έχω δει την εκπομπή του Γιάννη Μπέζου, στην τηλεόραση βλέπω μόνο αθλητικά. Με έχει καλέσει στην εκπομπή του, αλλά δεν κατάφερα να πάω, λόγω παράστασης και πολύωρων γυρισμάτων», εξήγησε.

Όσο για τον «Εκατομμυριούχο», δήλωσε: «Δεν το έχω δει, γιατί δεν βλέπω τηλεόραση. Δεν θα με ενδιέφερε να παρουσιάσω ένα τηλεπαιχνίδι, έχουν κλείσει αυτοί οι κύκλοι για μένα. Με ενδιαφέρει μόνο η υποκριτική, έχω επιλέξει άλλη πορεία».

Τέλος, αναφορικά με τον έρωτα, είπε: «Δεν πολυασχολούμαι με τον έρωτα, έχω δουλειές».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ