Τετάρτη 31 Μαΐου 2023

Influencer αποκάλυψε πώς απέκτησε σμιλευμένο σαγόνι χωρίς αισθητική επέμβαση


Μια influencer αποκάλυψε πώς κατάφερε να αδυνατίσει το πρόσωπό της, να ξεφορτωθεί τα μάγουλά της και να αποκτήσει ένα τέλεια σμιλεμένο σαγόνι παρόλο που πήρε κιλά. Μάλιστα όπως λέει πέτυχε το αισθητικό αποτέλεσμα που ήθελε χωρίς να ξοδέψει ούτε ένα δολάριο.

Η Kate Bartlett, από τη Νέα Υόρκη, έγινε μέσα σε μια νύχτα διάσημη μέσα από το TikTok όταν ανέβασε ένα βίντεο με τον τίτλο «Τι ξοδεύω σε μια μέρα ως φοιτήτρια στη Νέα Υόρκη».

Η 22χρονη που έχει καταφέρει να βγάζει χρήματα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιεί την πλατφόρμα για να δίνει συμβουλές και κόλπα ομορφιάς σε περισσότερους από 1,3 followers.
Σε ένα πρόσφατο βίντεο, η Kate περιέγραψε με κάθε λεπτομέρεια πώς ξεφορτώθηκε τα παχουλά της μάγουλα και πως κατάφερε να αδυνατίσει το σαγόνι της.



Στο viral βίντεο, το οποίο έχει συγκεντρώσει περισσότερες από 1,3 εκατομμύρια προβολές μέχρι στιγμής, εξήγησε πώς «άλλαξε το σχήμα» του προσώπου και μάλιστα «δωρεάν».

Ανεβάζοντας φωτογραφίες του προσώπου της με το πριν και το μετά, είπε: «Έτσι ακριβώς απέκτησα το σχήμα του προσώπου μου... και το καλύτερο είναι ότι δεν ξόδεψα χρήματα για να το πετύχω».

Μάλιστα είπε πως όταν κατάφερε να σμιλέψει το πρόσωπό της ζύγιζε περισσότερα κιλά. Είπε ακόμα πως το αδυνατισμένο πρόσωπο έχει να κάνει και με την ηλικία.

«Καθώς μεγάλωνα έχασα λίγο από το baby face μου, αλλά τον τελευταίο χρόνο εφάρμοσα δύο τεχνικές που άλλαξαν δραστικά το σχήμα του προσώπου μου και τη γραμμή του σαγονιού μου», εξήγησε.

Η πρώτη της συμβουλή για να αδυνατίσετε το πρόσωπό σας είναι να πίνετε άφθονο νερό.

Η 22χρονη είπε ότι η δεύτερη συμβουλή της ήταν η «πιο σημαντική».

Για την τεχνική αυτή, το μόνο που θα χρειαστείτε είναι “τα δάχτυλά σας” και την ενυδατική κρέμα της επιλογής σας.

«Κάθε πρωί και κάθε βράδυ, παίρνω λίγη ενυδατική κρέμα και τη βάζω στα μάγουλα και στο σαγόνι μου, και με τις αρθρώσεις των δαχτύλων μου απλά κάνω μασάζ», είπε ενώ έκανε επίδειξη της τεχνικής.

Η Kate έκανε μασάζ στον εαυτό της πιέζοντας τις αρθρώσεις των δαχτύλων της στα μάγουλα και το σαγόνι της με ανοδικές κινήσεις.




«Απλώς κάνω μασάζ προς τα πάνω και γύρω από τη γωνία του σαγονιού. Το κάνω αυτό περίπου 10 φορές στο σαγόνι μου και 10 φορές στα ζυγωματικά μου.Δοκιμάστε να το κάνετε αυτό για μία εβδομάδα και σας εγγυώμαι ότι θα δείτε αποτελέσματα», είπε.

Στο παρελθόν, η Kate είχε πει ότι είχε χρησιμοποιήσει μια συσκευή τόνωσης προσώπου.

«Τη χρησιμοποιώ ίσως μία φορά την εβδομάδα ή μία φορά κάθε δύο εβδομάδες! Είναι αποτελεσματικό, αλλά θεωρώ ότι η εμφάνιση είναι μόνο προσωρινή. Συνήθως το κάνω πριν από ένα γεγονός ή μια φωτογράφιση».

Πολλοί ήταν εκείνοι που έσπευσαν να σχολιάσουν με πολλούς από αυτούς να λένε ότι δοκίμασαν την τεχνική και λειτούργησε ενώ άλλοι είπαν πως δεν είδαν καμία διαφορά.

«Έτσι διατήρησα το σαγόνι μου ακόμα και μετά από αύξηση βάρους 20 κιλών», σχολίασε ένα άτομο.

Ένας άλλος χρήστης πρόσθεσε: «Το έκανα και μπορώ να επιβεβαιώσω ότι με βοήθησε να χάσω το φεγγαρόμορφο πρόσωπό μου, αλλά ακόμα δεν είναι σίγουρο ότι λειτουργεί για όλους».

«Αυτό είναι τόσο σωστό, άλλαξε τελείως το πρόσωπό μου όταν άρχισα να το κάνω αυτό», είπε ένα τρίτο άτομο.

Κάποιος άλλος έγραψε: «Το κάνω αυτό εδώ και χρόνια! Σίγουρα κάνει τη διαφορά σε μένα».

Ωστόσο, άλλοι χρήστες δεν πείστηκαν...

«Κανένα από αυτά τα πράγματα δεν λειτουργεί πραγματικά, εκτός από το να τρώτε λιγότερο αλμυρό φαγητό και να μεγαλώνετε, καθώς το πρόσωπό σας χάνει λίπος με την ηλικία», σχολίασε κάποιος.

Ένας άλλος έγραψε: «Lol, μεγάλωσες. Είμαι η μόνη που δεν λειτουργεί; Το κάνω εδώ και ένα χρόνο και το πρόσωπό μου είναι το ίδιο».

Κάποιος άλλος έγραψε: «Το να πίνεις νερό δεν θα αλλάξει το σχήμα του προσώπου σου. Μην γίνεσαι γελοία».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ