Σάββατο 24 Ιουλίου 2021

Ελένη Τσολάκη: «Με πλήγωσαν και απογοητεύτηκα πολύ»


Η Ελένη Τσολάκη μίλησε στο Hello! και στην Μαρία Κολλιάτσα κι απάντησε για το αν έχει πληγωθεί στην τηλεοπτική της πορεία.


 Έχεις κάνει λάθη;

 Ναι, έχω κάνει κι έχω ζητήσει συγγνώμη.


 Σε αγχώνει το οτιδήποτε μπορεί να ειπωθεί εν τη ρύμη του λόγου και να παρεξηγηθεί;

 Ναι, με αγχώνει αυτό το κομμάτι της δουλειάς μας γιατί δεν μου αρέσει να προκαλώ ή να δημιουργώ φασαρίες. Δεν θέλω να προσβάλω και όταν το κάνω ακούσια, νιώθω πολύ άσχημα και πάντα φροντίζω να επανορθώνω. Παίρνω αποστάσεις από ίντριγκες, εντάσεις ή αρνητικά συναισθήματα και προτιμώ τις διάφανες και ειλικρινείς σχέσεις και τις ξεκάθαρες καταστάσεις. Δεν έχω απαντήσει ποτέ σε κανέναν, ακόμα και για σχόλια που με αφορούν και με έχουν ενοχλήσει.


 Υπάρχουν άνθρωποι μέσα στον χώρο που σε έχουν κάνει να αισθανθείς άσχημα και σε έχουν πληγώσει;

 Ναι, υπάρχουν. Με το χρόνο το ξεπέρασα αλλά πληγώθηκα και απογοητεύτηκα πολύ. Όπως ανέφερα, όμως, δεν μου αρέσει να ανοίγω δημόσιο διάλογο και απέφυγα να απαντήσω σε αυτούς τους ανθρώπους.


 Τι σε ενοχλεί;

 Η κακία, η εμμονή και η αγνωμοσύνη. Δεν με ενοχλεί η κριτική – καθένας έχει δικαίωμα να πιστεύει και να εκφράζει ότι νιώθει και όπως το νιώθει- αλλά με πειράζει η αχαριστία. Με στενοχωρούν επίσης το ψέμα κι η απάθεια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ