Δευτέρα 16 Απριλίου 2018

Survivor: Πώς αποχαιρέτησε το twitter την Όλγα Φαρμάκη

Εκτός Survivor βρίσκεται η Όλγα Φαρμάκη. Η παίκτρια των Διασήμων δεν κατάφερε τελικά να αντέξει όλη αυτή την ψυχολογική πίεση, με αποτέλεσμα να αποχωρήσει οικειοθελώς από το ριάλιτι επιβίωσης.
«Θέλω να σας πω κάτι που με απασχολεί το τελευταίο διάστημα. Και είμαι πολύ σκεπτική γενικά. Έχω πάρει μια συνειδητή απόφαση. Το έχω σκεφτεί πάρα πολύ. Έχω αναβάλλει πολλές φορές αυτή μου η σκέψη, αλλά η ήρθε η ώρα για μένα πιστεύω αυτό το ταξίδι να τελειώσει εδώ για μένα. Συγκινούμαι γιατί έχουμε περάσει πάρα πολλά μαζί», είπε μεταξύ άλλων στους συμπαίκτες της με δάκρυα στα μάτια.

Στο επεισόδιο της Κυριακής είδαμε την αποχώρηση του μοντέλου και φυσικά το twitter δεν την άφησε ασχολίαστη.

Η Ολγα πραγματικά απέδειξε με το χαρακτήρα και την συμπεριφορά της την φράση "τα φαινόμενα απατούν". Ηταν πραγματικά μια θετική εκπληξη στο survivor.. Θα λείψει στην ομάδα της σε εμάς και γενικά απο το παιχνίδι αλλά ας κάνει ότι καλυτερο γι αυτην !!
Πρώτα η Κωνσταντίνα τώρα η Φαρμακη,Ντανο δεν έχει,Μάριο δεν έχει,ενα παίκτη της προκοπής να ταυτιστείς μαζί του δεν έχει . ΛΗΞΤΕ ΤΟ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ! Μεγάλη μούφα το φετινό
-Μας κοβουν τον Δρυμωνακο. Μας κοβουν τη Σπυροπουλου. Μας κοβουν τη Φαρμακη. Σε λιγο θα μας κοψουν και το...
-ΜΗ ΤΟ ΠΕΙΣ!
-Μα τι νομιζετε πως θα πω;
-...το Νασο.
-Αντε καλε... κοβεται ο Νασος;; (Ολγαρα θα λειψεις)
Ολγαρα να ξέρεις σε εκτιμήσαμε πάρα πολύ μεσα από αυτο το παιχνίδι. Για το ήθος σου, τους τρόπους και την ευγένεια σου. Μπράβο κορίτσι μου
•Δεν "έθαψε" κανέναν!
•Δεν υποτίμησε κανέναν!
•Δεν παραπονέθηκε για τίποτα!
•Δεν μπήκε σε κλίκες!
•Δεν ξεκατινιαστηκε!
•Ειναι και τρελή παικτουρα!
ΟΛΓΑ SNIPER ΦΑΡΜΑΚΗ είσαι ανάμεσα στους νικητές του φετινου Καλή επιστροφη!

ΟΛΓΑ ΦΑΡΜΑΚΗ, μάς έδειξες πόσο λάθος κάναμε για σένα
ΟΛΓΑ ΦΑΡΜΑΚΗ μάς έδειξες τι σημαίνει ήθος και αξιοπρέπεια
ΟΛΓΑ ΦΑΡΜΑΚΗ θα μας λείψεις...
Οχι βρε Ολγα μου
😭😭😭😭😭😭
Απο τα πιο αξιοπρεπή ατομα και απο τα πιο παρεξηγημένα πριν το παιχνιδι👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
Μας εξέπληξες ολους μπράβο κοπέλαρα και για τον χαρακτήρα σου αλλα και για το αθλητικό κομμάτι που κανεις δεν περίμενε όσα έδειξες👏🏻🙏🏻

Παει κ η Ολγαρα μας...Η πιο ευγενική κ διακριτική "διασημη"που πέρασε ποτε απο ριάλιτι."Τι θέλει το χαζομοντελο εκει?"η 1η μου αντίδραση.Κ με κέρδιζε κάθε μέρα κ πιο πολύ...Δεν κρινουμε ποτε απ το εξώφυλλο τελικά. Εισαι μοναδική ρε Όλγα Φαρμάκη... 👏👏👏👏👏

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ