Παγκόσμιο ρεκόρ Γκίνες σημείωσε η Nissan, με ένα ειδικά ρυθμισμένο MY16 Nissan GT-R Nismo, το οποίο και πέτυχε το πιο γρήγορο drift, με ταχύτητα 304,96 χιλιόμετρα/ώρα.
Το συγκεκριμένο ρεκόρ σημείωσε ο Masato Kawabata, πρωταθλητής του drift στην Ιαπωνία και κάτοχος του τίτλου D1 Grand Prix, «στερώντας» την πρώτη θέση από τον προηγούμενο κάτοχο του τίτλου, τον Πολωνό Jakub Przygoński. Το όλο εγχείρημα έλαβε χώρα σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Διεθνές Αεροδρόμιο Fujairah, των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων.
Το ειδικά ρυθμισμένο MY16 Nissan GT-R Nismo που χρησιμοποιήθηκε για την κατάκτηση του σχετικού ρεκόρ, επιμελήθηκε η GReddy Trust, ενώ εκτεταμένες δοκιμές του αυτοκινήτου έγιναν στις εγκαταστάσεις της πίστας Fuji Speedway της Ιαπωνίας, με τον Kawabata στο τιμόνι.
Το αυτοκίνητο αποδίδει 1380 ίππους με τη μετάδοση της κίνησης να γίνεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς, ενώ ρυθμίστηκε ειδικά και ως προς την ευελιξία του, διατηρώντας παράλληλα τη σταθερότητα και τα χαρακτηριστικά που εμπνέουν εμπιστοσύνη στον οδηγό του, κάτι απαραίτητο για την εκτέλεση τέτοιων προκλητικών επιτευγμάτων.
Η επιλογή του Διεθνούς Αεροδρομίου Fujairah για την επίτευξη του συγκεκριμένου ρεκόρ ήταν στρατηγικής σημασίας, καθώς το συγκεκριμένο αεροδρόμιο διαθέτει ένα μακρύ διάδρομο προσγείωσης μήκους 3 χιλιομέτρων και επομένως καλύπτει επαρκώς τις ανάγκες ενός τέτοιου δύσκολου εγχειρήματος.
Το συγκεκριμένο ρεκόρ σημείωσε ο Masato Kawabata, πρωταθλητής του drift στην Ιαπωνία και κάτοχος του τίτλου D1 Grand Prix, «στερώντας» την πρώτη θέση από τον προηγούμενο κάτοχο του τίτλου, τον Πολωνό Jakub Przygoński. Το όλο εγχείρημα έλαβε χώρα σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Διεθνές Αεροδρόμιο Fujairah, των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων.
Το ειδικά ρυθμισμένο MY16 Nissan GT-R Nismo που χρησιμοποιήθηκε για την κατάκτηση του σχετικού ρεκόρ, επιμελήθηκε η GReddy Trust, ενώ εκτεταμένες δοκιμές του αυτοκινήτου έγιναν στις εγκαταστάσεις της πίστας Fuji Speedway της Ιαπωνίας, με τον Kawabata στο τιμόνι.
Το αυτοκίνητο αποδίδει 1380 ίππους με τη μετάδοση της κίνησης να γίνεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς, ενώ ρυθμίστηκε ειδικά και ως προς την ευελιξία του, διατηρώντας παράλληλα τη σταθερότητα και τα χαρακτηριστικά που εμπνέουν εμπιστοσύνη στον οδηγό του, κάτι απαραίτητο για την εκτέλεση τέτοιων προκλητικών επιτευγμάτων.
Η επιλογή του Διεθνούς Αεροδρομίου Fujairah για την επίτευξη του συγκεκριμένου ρεκόρ ήταν στρατηγικής σημασίας, καθώς το συγκεκριμένο αεροδρόμιο διαθέτει ένα μακρύ διάδρομο προσγείωσης μήκους 3 χιλιομέτρων και επομένως καλύπτει επαρκώς τις ανάγκες ενός τέτοιου δύσκολου εγχειρήματος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ