Πέμπτη 30 Ιουλίου 2015

Κωσταντίνα Βαλερά

της Αλεξάνδρας Καρακοπούλου Τσίσσερ
Η Κωνσταντίνα Βαλερά γεννήθηκε το 1980 και μεγάλωσε στην Αθήνα. Σπούδασε γλυπτική και ζωγραφική στο Τμήμα Εικαστικών & Εφαρμοσμένων Τεχνών, του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, στη Φλώρινα, απ' όπου αποφοίτησε το 2012.

Επέλεξε την κατεύθυνση της ζωγραφικής με καθηγητή τον ζωγράφο Γιάννη Ζιώγα, κοντά στον οποίο μαθήτευσε τρία χρόνια.

Συμμετείχε στην Ημερίδα «Ουτοπίες, Ευτοπίες, Δυστοπίες» στις 14-5-2008, όπως και στα σεμινάρια Performance Now v.1: Επιτελεστικές πρακτικές στην τέχνη και δράσεις in situ. Σεμινάρια για τις εικαστικές δράσεις, που πραγματοποιήθηκαν στις 14-15 Μαΐου 2010 στην Φλώρινα.

Έλαβε μέρος στις ομαδικές εκθέσεις:
• Ζωγραφική, Αίθουσα Τέχνης «Καπλανών 5» Κολωνάκι, Αθήνα.
• 24-08-2012 : Ζωγραφική, Βαλταδώρειο Γυμνάσιο Κοζάνης.
• Ζωγραφική, Αίθουσα Τέχνης «Καπλανών 5» Κολωνάκι, Αθήνα.

Ατομικές εκθέσεις:
• 18-11-2012: Ατομική Έκθεση Ζωγραφικής με τίτλο «Ανυπότακτες Μαρτυρίες» στην Αίθουσα της Πινακοθήκης Φλωρινιωτών Ζωγράφων «O Αριστοτέλης», Φλώρινα.
• 09-03-2013: Ατομική Έκθεση Ζωγραφικής με τίτλο «Ανυπότακτες Μαρτυρίες» στην Αίθουσα Πολλαπλών Χρήσεων του Διοικητηρίου
• Κομοτηνής.
• 31-05-2013: Ατομική Έκθεση Ζωγραφικής με τίτλο «Ανυπότακτες Μαρτυρίες» στο Κέντρο Τεχνών Πάρκου Ελευθερίας, Αθήνα.
• 21-10-2013: Ατομική Έκθεση Ζωγραφικής με τίτλο «Ανυπότακτες
• Μαρτυρίες» στην Αίθουσα Τέχνης Φ.Α.ΑΘ. Θεσσαλονίκη.

Εκπαιδευτικό έργο: Εργάστηκε ως καθηγήτρια εικαστικών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση για το έτος 2013 - 2014
Έχει πραγματοποιήσει εικαστικές δράσεις με πολιτιστικούς συλλόγους της πόλης της Φλώρινας.
  • Ποιο είναι το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας; Αυθόρμητη!
  • Ποια αρετή προτιμάτε σ' έναν άντρα; Ακεραιότητα!
  • Ποια αρετή προτιμάτε σε μια γυναίκα; Ευγένεια!
  • Τι εκτιμάτε περισσότερο στους φίλους σας; Την ειλικρίνεια και διακριτικότητα τους!
  • Το βασικό σας ελάττωμα; Υπερπροστατευτική και καταπιεστική.
  • Η βασική σας απασχόληση; Ζωγράφος.
  • Τι είναι για σας ευτυχία; Να ζεις, να καλλιεργείς και να να ικανοποιείς το πνεύμα και την ψυχή σου!
  • Τι είναι για σας δυστυχία; Η τροφή των εγωκεντρικών συναισθημάτων, το ακατάπαυστα ανικανοποίητο Εγώ!
  • Αν δεν ήσασταν ο εαυτός σας, ποιος θα θέλατε να ήσασταν; Έχω θαυμάσει κατά καιρούς ανθρώπους για το τεράστιο κοινωνικό και πολιτιστικό τους έργο, όμως δεν έχω αισθανθεί ποτέ την ανάγκη να είμαι κάποιο άλλο άτομο. Αντιθέτως αγαπώ αυτό που είμαι και είμαι πεπεισμένη πως ο κάθε άνθρωπος είναι αυτός που είναι γιατί ο ρόλος και ο σκοπός του στη ζωή διαφέρει, έχω επικεντρωθεί στον δικό μου λόγο ύπαρξης.
  • Ποιος θα ήταν για σας ο ιδανικός τόπος για να ζήσετε; Ο τόπος που πέρα από την φυσική ομορφιά θα μου πρόσφερε ηρεμία, γαλήνη, ασφάλεια και προοπτικές για ένα βιώσιμο και δημιουργικό μέλλον!
  • Το αγαπημένο σας χρώμα; Λατρεύω όλα τα χρώματα, δεν έχω μόνο ένα αγαπημένο! Διακρίνω στο καθένα απ’ αυτα μια μοναδική ομορφιά, ένα μοναδικό συναίσθημα!
  • Το αγαπημένο σας λουλούδι; Λατρεύω όλα τα λουλούδια τα τριαντάφυλλα, τις τουλίπες, γαρδένιες, ανεμώνες, νεραγκούλες, φρέζες, τους λυσίανθους, κρίνους, τις ορτανσίες, ορχιδέες, τα γαρύφαλλα και όλα τα υπόλοιπα που δεν αναφέρω. Όποιο και αν μου πρόσφεραν θα το δεχόμουν με τον ίδιο ενθουσιασμό.
  • Το αγαπημένο σας πουλί; Όπως και στις δυο παραπάνω ερωτήσεις δεν ταυτίζομαι απόλυτα με ένα χρώμα, λουλούδι, αντικείμενο ή πράγμα , θαυμάζω και αγαπώ την διαφορετικότητα που σου αποκαλύπτει το καθένα απ’ αυτά.
  • Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς ή ποιητές; Είναι όλοι αυτοί που μιλούν στην ψυχή μου!
  • Οι αγαπημένοι σας ήρωες από την λογοτεχνία; Η Σοφία (απ’ το βιβλίο Ο Κόσμος της Σοφίας) ο Ιωνάθαν Λίβινγκστον ( απ’ το βιβλίο Ο Γλάρος Ιωνάθαν Λίβινγκστον ), Ο Μικρός Πρίγκιπας (απ’ το βιβλίο Ο Μικρός Πρίγκιπας ), Ο Σαντιάγο ( απ’ το βιβλίο Ο Αλχημιστής ).
  • Οι αγαπημένοι σας συνθέτες; Συνθέτες με κλασική παιδεία!
  • Οι αγαπημένοι σας ζωγράφοι; Ζωγράφοι απ’ τα ρεύματα του Ιμπρεσιονισμού και του εξπρεσιονισμού. Δύσκολο να ξεχωρίσω απ’ την πλειάδα των τόσο σημαντικών καλλιτεχνών, τυχαία αναφέρω ... Βίνσεντ βαν Γκογκ, Πωλ Σεζάν, Κλοντ Μονέ, Εντγκάρ Ντεγκά, Καμίλ Πισαρό, Πιερ Ωγκύστ Ρενουάρ, Όσκαρ Κοκόσκα, Εμίλ Νόλτε, Έγκον Σίλε, Βασίλι Καντίνσκυ, Έρνστ Λούντβιχ Κίρχερ, Ανρί Ματίς. Πωλ Γκωγκέν κ.τ.λ
  • Οι ήρωες σας από την πραγματική ζωή; Αυτοί που επιμένουν και υπομένουν στη ζωή!
  • Ποιες ιστορικές προσωπικότητες αντιπαθείτε περισσότερο; Προσωπικότητες, που κυριεύομενες από ματαιοδοξία και αλαζονεία, διψασμένες για την δόξα, ιμπεριαλιστικά εμποτισμένες, σκορπούν την ανισορροπία, τον πόνο, την δυστυχία και την πείνα.
  • Με ποια προσωπικότητα ταυτίζεστε; Ταυτίζομαι με προσωπικότητες γνωστές και μη στο ευρύ κοινό που αγωνιούν και αγωνίζονται, ο καθένας στα πλαίσια που μπορεί, για ειρήνη και δικαιοσύνη στον κόσμο αυτό!
  • Το αγαπημένο σας όνομα; Λυδία, Κλειώ, Ηλέκτρα, Δανάη, Λήδα, Μυρτώ, Φαίδρα, Αρετή......Πάντως το παιδί θα πάρει το όνομα της γιαγιάς του!
  • Τι μισείτε περισσότερο; Αγάπη μου είπαν, αυτό να είμαι...αυτό το ανώτερο αίσθημα που πόνο δεν φέρει παρά μόνο σοφία!
  • Ποιο στρατιωτικό γεγονός θαυμάζετε περισσότερο; Θα προτιμούσα έναν κόσμο χωρίς στρατιωτικά γεγονότα!
  • Με ποιο φυσικό ταλέντο θα θέλατε να είστε προικισμένος; Είμαι ευχαριστημένη με τα δώρα της φύσης!
  • Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε; Εν ειρήνη!
  • Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτό τον καιρό; Πνευματικής αναζήτησης!
  • Σε ποια λάθη δείχνετε τη μεγαλύτερη επιείκεια; Τα λάθη είναι απαραίτητα για την πνευματική ανέλιξη, είναι η πόρτα για τα μεγάλα μαθήματα. Δείχνω επιείκεια στα διδακτικά λάθη που δεν επαναλαμβάνονται.
  • Σε ποιες περιπτώσεις λέτε ψέματα; Δεν κατέχω το ταλέντο αυτό. Όποτε έχω επιχειρήσει να πω κάποιο ψέμα είτε για να προστατέψω, είτε για να μην στεναχωρήσω, έχω γίνει αντιληπτή με αποτέλεσμα να ντρέπομαι. Τα αποφεύγω διότι διαταράσουν την δική μου ηρεμία και ισορροπία!
  • Τι απεχθάνεστε περισσότερο στην εμφάνισή σας; Ευχαριστώ το Θεό, με ικανοποιεί το αποτέλεσμα της δημιουργίας του!
  • Ποιες λέξεις ή φράσεις χρησιμοποιείτε υπερβολικά; Όλα θα πάνε καλά.
  • Τι ή ποιον αγαπάτε περισσότερο στη ζωή σας; Πολλούς και πολλά και είμαι ευγνώμων γι’ αυτό!
  • Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο; Για όσα ακόμα δεν έχω προλάβει να κάνω!
  • Το αγαπημένο σας "motto"; Η μεγαλύτερη μάχη σε αυτό τον κόσμο είναι αυτή με τον εαυτό σου!
Από την πρόσφατη δουλειά της Κωνσταντίνας «Ιχνηλατώντας» (ένα τετράγλωσσο βιβλίο με ποιήματα και εικονογράφηση της ίδιας) https://youtu.be/6Lho_4_Nl40





















iporta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ