Μερικά χιλιόμετρα μακριά από το κέντρο της Αθήνας, κοντά στο Μενίδι χιλιάδες αυτοκίνητα, μηχανάκια και οτιδήποτε έχει να κάνει με το δημόσιο υλικό βρίσκονται φυλαγμένα στις αποθήκες και στα parking του Οργανισμού Διαχείρισης Δημόσιου Υλικού.
Ρουλέτες, τραπέζια από παράνομες λέσχες, ράφια, καρέκλες και ανεμιστήρες από δημόσιες υπηρεσίες είναι μερικά μόνο από τα αντικείμενα που περιμένουν κάποια στιγμή να δημοπρατηθούν. Ο φωτογραφικός φακός των «Π» βρέθηκε στα πιο απόκρυφα σημεία του ΟΔΔΥ και απαθανάτισε ότι κρύβεται μέσα στις σκοτεινές του αποθήκες.
Κάθε φορά που προαναγγέλλεται και ένας πλειστηριασμός επικρατεί πανδαιμόνιο στις εγκαταστάσεις του ΟΔΔΥ ενώ τις ημέρες που προηγούνται της δημοπρασίας οι ενδιαφερόμενοι σπεύδουν να «εξετάσουν» τα αυτοκίνητα ή τα μηχανάκια που σκοπεύουν να χτυπήσουν στο λεγόμενο επισκεπτήριο. Κάπως έτσι συνέβη και την περασμένη Παρασκευή.
Το βαμμένο στο χρώμα της ώχρας κτίριο όπου στεγάζεται η υπηρεσία φαίνεται από το δρόμο ενώ οι λαμαρίνες από τα χιλιάδες κατασχεμένα αυτοκίνητα που περιμένουν τους νέους ιδιοκτήτες τους αντανακλούν το φώς του ήλιου κάθε φορά που οι αχτίδες του πέφτουν επάνω τους.
Το ρολόι δείχνει 8 το πρωί και ήδη στον χώρο όπου γίνονται οι δημοπρασίες έχουν συγκεντρωθεί οι πρώτοι ενδιαφερόμενοι. Είναι ημέρα επισκεπτηρίου, όπως ορίζει το πρωτόκολλο και οι εν δυνάμει αγοραστές έρχονται για να τσεκάρουν τα αυτοκίνητα.
ΜΕ ΛΙΣΤΑ. Οι περισσότεροι κυκλοφορούν με τη λίστα στα χέρια τους. Φαίνονται εξοικειωμένοι με την διαδικασία και ελέγχουν εξονυχιστικά τα οχήματα. Όπως μας εξήγησαν οι υπάλληλοι του ΟΔΔΥ αν την Παρασκευή υπάρχει πλειστηριασμός οι ενδιαφερόμενοι από τη Δευτέρα μέχρι και την Πέμπτη μπορούν να κάνουν το έλεγχο που επιθυμούν. Στη συγκεκριμένη δημοπρασία το ενδιαφέρον κεντρίζει μια δεξιοτίμονη Μαζεράτι. Είναι κατασχεμένη από το τελωνείο και η τιμή εκκίνησής της είναι 20.000 ευρώ. Ο γκριζομάλλης υπάλληλος του ΟΔΔΥ που κρατάει τα κλειδιά για όλα τα αυτοκίνητα μας ανοίγει να τη δούμε. Πιο πίσω μπορεί να βρει κανείς αυτοκίνητα πολυτελείας με τιμή εκκίνησης από 1500 ευρώ ενώ υπάρχουν και τα πολύ οικονομικότερα που η τιμή τους ξεκινάει από 300 ευρώ.
Ο Χρήστος είναι ένας από τους δεκάδες ενδιαφερόμενους που βρήκαμε εκεί: «Με ενδιαφέρει ένα τζιπάκι. Θέλω να έχω ένα δεύτερο για να εξυπηρετεί την οικογένεια και έτσι ήρθα να δω» λέει και συνεχίζει: «Αυτή τη φορά δεν βλέπω πολλά καλά αυτοκίνητα. Αν κάνετε μια βόλτα θα δείτε ότι περιμένουν να δημοπρατηθούν πολύ καλά αυτοκίνητα. Να εκείνο το λευκό Hammer για παράδειγμα είναι ωραίο αυτοκίνητο».
ΤΙΜΕΣ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ. Λίγα μέτρα πιο κάτω ο κύριος Γιάννης ψάχνει για ένα μηχανάκι: «Θέλω ένα γύρω στα 150 ευρώ. Με το αυτοκίνητο πια δεν συμφέρει να κινείται κανείς. Έχω τρία παιδιά και με δυσκολία τα φέρνω βόλτα. Έτσι λέω να κόψω έξοδα από την βενζίνη. Αυτό εδώ μου αρέσει. Θα την κάνει τη δουλειά μου».
Ένα ζευγάρι πιο πέρα κοιτάζει ένα σκούτερ που η τιμή του ξεκινάει από 150 ευρώ: «Θα έρθουμε τη Παρασκευή και ίσως μπορέσουμε να το πάρουμε» λένε.
Οι τιμές εκκίνησης ορίζονται από τους πραγματογνώμονες του ΟΔΔΥ οι οποίοι λαμβάνουν υπ’ όψιν τους τη χρονολογία και την κατάσταση του αυτοκινήτου ή τη ς μηχανής.
Πιο πίσω σε μια σειρά είναι παρκαρισμένα κάποια αυτοκίνητα που «χτυπήθηκαν» στην προηγούμενη δημοπρασία. Μια σπορ διθέσια Mercedes, ένα τζιπ Porche και ένα Mini Cooper σχεδόν του κουτιού περιμένουν τον καινούργιο τους ιδιοκτήτη.
Οι πλειοδότες καταβάλλουν σαν εγγύηση πριν τη δημοπρασία το ποσό των 300 ευρώ το οποίο και παίρνουν πίσω αν τελικά δεν αγοράσουν κάτι. Αν «χτυπήσουν» το αντικείμενο του πόθου τους τότε δίνουν το 10% του ποσού σε 20 ημέρες στο οποίο θα κλείσει η δημοπρασία και το υπόλοιπο ποσό είτε σε άτοκες δόσεις (72 για τους δημοσίους υπαλλήλους και 24 τριμηνιαίες για τους υπολοίπους), είτε εφάπαξ με έκπτωση 30%.
VIP. Κατά καιρούς μέσα στα σιλό φυλάσσονται τα κατασχεμένα από τους επώνυμους παραβάτες ή οφειλέτες προς το δημόσιο. Για παράδειγμα η λευκή porche της Βίκυς Σταμάτη έγινε ανάρπαστη όταν βγήκε σε δημοπρασία. Το ίδιο και το αυτοκίνητο του Μάκη Ψωμιάδη. Οι πιο παλιοί θυμούνται πως ακόμη και ο Δημήτρης Αβραμόπουλος είχε ..χτυπήσει την υπουργική του Mercedes σε δημοπρασία του ΟΔΔΥ: «Είχε έρθει ως πολίτης και την πήρε σε πολύ καλύτερη τιμή» λέει ο κύριος Βαγγέλης ο οποίος έχει ως χόμπι του να παρακολουθεί τις δημοπρασίες: «Τώρα δεν έχει τόσο καλά αυτοκίνητα. Παλιότερα γινόταν πανικός εδώ μέσα ενώ αρκετοί ήταν αυτά που τα έχαναν στις κατασχέσεις και τα «χτυπούσαν» μέσω άλλου σε πολύ χαμηλές τιμές» αποκαλύπτει.
«Υπολειτουργούμε από το 2012»
Τα έσοδα έχουν περιοριστεί κατά το ήμισυ, ενώ το εσωτερικό του κτηρίου μοιάζει βομβαρδισμένο
Σε κάθε γωνιά μέσα στα 27 στρέμματα του ΟΔΔΥ βλέπει κανείς ένα σωρό αυτοκίνητα άλλα καλύτερα, άλλα χειρότερα που καλύπτουν όμως όλα τα γούστα :
«Τα περισσότερα είναι από κατασχέσεις. Από παραβάσεις του ΚΟΚ, ναρκωτικά, όπλα και τελωνεία. Τα κατασχεμένα από τις τράπεζες δεν έρχονται σε εμάς. Δημοπρατούνται σε άλλους χώρους» μας εξηγούν οι υπάλληλοι οι οποίοι είναι μετρημένοι στα δάχτυλα: «Προ μνημονίου ήμασταν περισσότεροι. Τώρα βγάζουμε όλη τη δουλειά πέντε άτομα. Στην ουσία λειτουργεί το μισό κτίριο. Τα γραφεία στο άλλο μισό είναι κλειστά. Ο διευθυντής είναι σε άλλο γραφείο στο κέντρο της Αθήνας» λένε με πικρία και συνεχίζουν: «Κάποτε ο ΟΔΔΥ είχε τεράστια έσοδα αφού γινόταν συνεχώς δημοπρασίες. Τώρα έχουν περιοριστεί κατά πολύ ενώ μετά από υπουργική απόφαση που μας ανακοινώθηκε μέσω ΦΕΚ τα υπουργικά αυτοκίνητα δεν θα δημοπρατούνται πλέον εδώ. Παλιά εδώ έρχονταν όλα. Σκάφη, αυτοκίνητα υπουργών, δήμων τα πάντα. Δυστυχώς εδώ και μερικά χρόνια από το 2012 υπολειτουργούμε αν και θα μπορούσαμε να έχουμε αρκετά έσοδα για το δημόσιο ταμείο».
Το εσωτερικό του κτιρίου μοιάζει βομβαρδισμένο. Τα έπιπλα είναι παλιά και σκουριασμένα ενώ παντού υπάρχουν σκονισμένα αρχεία: «Αν παρατηρήσετε τα έπιπλα δεν είναι ίδια μεταξύ τους. Από αυτά που μας φέρνουν κατά καιρούς από υπηρεσίες που δεν τα έχουν πλέον ανάγκη παίρνουμε κάποια για να μπορέσουμε να βολευτούμε. Ακόμη και το air-condition έτσι το αποκτήσαμε» λέει μια από τις υπαλλήλους και τονίζει: «Φανταστείτε πως υπάρχει εγκατεστημένο ολόκληρο σύστημα το οποίο κόστισε αρκετά εκατομμύρια προκειμένου να γίνονται οι δημοπρασίες ηλεκτρονικά και πλέον δεν το χρησιμοποιούμε. Από εκεί και πέρα βγάλτε μόνοι σας συμπεράσματα».
Ρουλέτες, φρουτάκια και λαθραία τσιγάρα προς καταστροφή
Τα κρούσματα κλεψιάς και η ανεπαρκής φύλαξη
Φορτηγά, μηχανάκια, τζιπ.. περιμένουν τη σειρά τους και τους νέους ιδιοκτήτες τους. Μέσα στις αποθήκες του ΟΔΔΥ υπάρχουν στοιβαγμένα ρουλέτες, τραπέζια με τσόχες, μηχανές με φρουτάκια, γραφεία, ράφια, καρέκλες, ανεμιστήρες, κούτες με βιβλία, ψυγεία… Την ίδια ώρα οι γερανοί της Τροχαίας φέρνουν και άλλα αυτοκίνητα από τη φουρνιά της περασμένης βραδιάς.
Οι ρουλέτες και τα συναφή έχουν κατασχεθεί από παράνομες λέσχες και όπως προβλέπεται από το νόμο θα πρέπει να καταστραφούν. Το ίδιο συμβαίνει με τα λαθραία τσιγάρα και τα μαϊμού προϊόντα. Όσον αφορά τα υπόλοιπα αντικείμενα προέρχονται κυρίως από γραφεία δημόσιων υπηρεσιών τα οποία δεν χρησιμοποιούνται: «Δεν ξέρουμε τι θα γίνει με αυτά. Υπάρχουν πολύ καιρό στις αποθήκες και πιάνουν χώρο» λένε οι υπάλληλοι οι οποίοι μας προειδοποιούν να μην τρομάξουμε αν ξεπεταχτεί κανένα ποντίκι.
Στο χώρο υπάρχει φύλαξη αλλά όχι επαρκής. Οι επισκέπτες οφείλουν να αφήνουν τα σακίδια τους μπροστά στο φυλάκιο καθώς έχουν παρατηρηθεί κρούσματα κλεψιάς: «Έρχονται – κυρίως γύφτοι- και αρπάζουν ότι μπορούν από τα αυτοκίνητα. Τα βάζουν στις τσάντες και φεύγουν. Όσο μπορούμε προσπαθούμε να φυλάσσουμε την υπάρχει εδώ» μας λέει ένας από τους φύλακες.
Ρουλέτες, τραπέζια από παράνομες λέσχες, ράφια, καρέκλες και ανεμιστήρες από δημόσιες υπηρεσίες είναι μερικά μόνο από τα αντικείμενα που περιμένουν κάποια στιγμή να δημοπρατηθούν. Ο φωτογραφικός φακός των «Π» βρέθηκε στα πιο απόκρυφα σημεία του ΟΔΔΥ και απαθανάτισε ότι κρύβεται μέσα στις σκοτεινές του αποθήκες.
Κάθε φορά που προαναγγέλλεται και ένας πλειστηριασμός επικρατεί πανδαιμόνιο στις εγκαταστάσεις του ΟΔΔΥ ενώ τις ημέρες που προηγούνται της δημοπρασίας οι ενδιαφερόμενοι σπεύδουν να «εξετάσουν» τα αυτοκίνητα ή τα μηχανάκια που σκοπεύουν να χτυπήσουν στο λεγόμενο επισκεπτήριο. Κάπως έτσι συνέβη και την περασμένη Παρασκευή.
Το βαμμένο στο χρώμα της ώχρας κτίριο όπου στεγάζεται η υπηρεσία φαίνεται από το δρόμο ενώ οι λαμαρίνες από τα χιλιάδες κατασχεμένα αυτοκίνητα που περιμένουν τους νέους ιδιοκτήτες τους αντανακλούν το φώς του ήλιου κάθε φορά που οι αχτίδες του πέφτουν επάνω τους.
Το ρολόι δείχνει 8 το πρωί και ήδη στον χώρο όπου γίνονται οι δημοπρασίες έχουν συγκεντρωθεί οι πρώτοι ενδιαφερόμενοι. Είναι ημέρα επισκεπτηρίου, όπως ορίζει το πρωτόκολλο και οι εν δυνάμει αγοραστές έρχονται για να τσεκάρουν τα αυτοκίνητα.
ΜΕ ΛΙΣΤΑ. Οι περισσότεροι κυκλοφορούν με τη λίστα στα χέρια τους. Φαίνονται εξοικειωμένοι με την διαδικασία και ελέγχουν εξονυχιστικά τα οχήματα. Όπως μας εξήγησαν οι υπάλληλοι του ΟΔΔΥ αν την Παρασκευή υπάρχει πλειστηριασμός οι ενδιαφερόμενοι από τη Δευτέρα μέχρι και την Πέμπτη μπορούν να κάνουν το έλεγχο που επιθυμούν. Στη συγκεκριμένη δημοπρασία το ενδιαφέρον κεντρίζει μια δεξιοτίμονη Μαζεράτι. Είναι κατασχεμένη από το τελωνείο και η τιμή εκκίνησής της είναι 20.000 ευρώ. Ο γκριζομάλλης υπάλληλος του ΟΔΔΥ που κρατάει τα κλειδιά για όλα τα αυτοκίνητα μας ανοίγει να τη δούμε. Πιο πίσω μπορεί να βρει κανείς αυτοκίνητα πολυτελείας με τιμή εκκίνησης από 1500 ευρώ ενώ υπάρχουν και τα πολύ οικονομικότερα που η τιμή τους ξεκινάει από 300 ευρώ.
Ο Χρήστος είναι ένας από τους δεκάδες ενδιαφερόμενους που βρήκαμε εκεί: «Με ενδιαφέρει ένα τζιπάκι. Θέλω να έχω ένα δεύτερο για να εξυπηρετεί την οικογένεια και έτσι ήρθα να δω» λέει και συνεχίζει: «Αυτή τη φορά δεν βλέπω πολλά καλά αυτοκίνητα. Αν κάνετε μια βόλτα θα δείτε ότι περιμένουν να δημοπρατηθούν πολύ καλά αυτοκίνητα. Να εκείνο το λευκό Hammer για παράδειγμα είναι ωραίο αυτοκίνητο».
ΤΙΜΕΣ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ. Λίγα μέτρα πιο κάτω ο κύριος Γιάννης ψάχνει για ένα μηχανάκι: «Θέλω ένα γύρω στα 150 ευρώ. Με το αυτοκίνητο πια δεν συμφέρει να κινείται κανείς. Έχω τρία παιδιά και με δυσκολία τα φέρνω βόλτα. Έτσι λέω να κόψω έξοδα από την βενζίνη. Αυτό εδώ μου αρέσει. Θα την κάνει τη δουλειά μου».
Ένα ζευγάρι πιο πέρα κοιτάζει ένα σκούτερ που η τιμή του ξεκινάει από 150 ευρώ: «Θα έρθουμε τη Παρασκευή και ίσως μπορέσουμε να το πάρουμε» λένε.
Οι τιμές εκκίνησης ορίζονται από τους πραγματογνώμονες του ΟΔΔΥ οι οποίοι λαμβάνουν υπ’ όψιν τους τη χρονολογία και την κατάσταση του αυτοκινήτου ή τη ς μηχανής.
Πιο πίσω σε μια σειρά είναι παρκαρισμένα κάποια αυτοκίνητα που «χτυπήθηκαν» στην προηγούμενη δημοπρασία. Μια σπορ διθέσια Mercedes, ένα τζιπ Porche και ένα Mini Cooper σχεδόν του κουτιού περιμένουν τον καινούργιο τους ιδιοκτήτη.
Οι πλειοδότες καταβάλλουν σαν εγγύηση πριν τη δημοπρασία το ποσό των 300 ευρώ το οποίο και παίρνουν πίσω αν τελικά δεν αγοράσουν κάτι. Αν «χτυπήσουν» το αντικείμενο του πόθου τους τότε δίνουν το 10% του ποσού σε 20 ημέρες στο οποίο θα κλείσει η δημοπρασία και το υπόλοιπο ποσό είτε σε άτοκες δόσεις (72 για τους δημοσίους υπαλλήλους και 24 τριμηνιαίες για τους υπολοίπους), είτε εφάπαξ με έκπτωση 30%.
VIP. Κατά καιρούς μέσα στα σιλό φυλάσσονται τα κατασχεμένα από τους επώνυμους παραβάτες ή οφειλέτες προς το δημόσιο. Για παράδειγμα η λευκή porche της Βίκυς Σταμάτη έγινε ανάρπαστη όταν βγήκε σε δημοπρασία. Το ίδιο και το αυτοκίνητο του Μάκη Ψωμιάδη. Οι πιο παλιοί θυμούνται πως ακόμη και ο Δημήτρης Αβραμόπουλος είχε ..χτυπήσει την υπουργική του Mercedes σε δημοπρασία του ΟΔΔΥ: «Είχε έρθει ως πολίτης και την πήρε σε πολύ καλύτερη τιμή» λέει ο κύριος Βαγγέλης ο οποίος έχει ως χόμπι του να παρακολουθεί τις δημοπρασίες: «Τώρα δεν έχει τόσο καλά αυτοκίνητα. Παλιότερα γινόταν πανικός εδώ μέσα ενώ αρκετοί ήταν αυτά που τα έχαναν στις κατασχέσεις και τα «χτυπούσαν» μέσω άλλου σε πολύ χαμηλές τιμές» αποκαλύπτει.
«Υπολειτουργούμε από το 2012»
Τα έσοδα έχουν περιοριστεί κατά το ήμισυ, ενώ το εσωτερικό του κτηρίου μοιάζει βομβαρδισμένο
Σε κάθε γωνιά μέσα στα 27 στρέμματα του ΟΔΔΥ βλέπει κανείς ένα σωρό αυτοκίνητα άλλα καλύτερα, άλλα χειρότερα που καλύπτουν όμως όλα τα γούστα :
«Τα περισσότερα είναι από κατασχέσεις. Από παραβάσεις του ΚΟΚ, ναρκωτικά, όπλα και τελωνεία. Τα κατασχεμένα από τις τράπεζες δεν έρχονται σε εμάς. Δημοπρατούνται σε άλλους χώρους» μας εξηγούν οι υπάλληλοι οι οποίοι είναι μετρημένοι στα δάχτυλα: «Προ μνημονίου ήμασταν περισσότεροι. Τώρα βγάζουμε όλη τη δουλειά πέντε άτομα. Στην ουσία λειτουργεί το μισό κτίριο. Τα γραφεία στο άλλο μισό είναι κλειστά. Ο διευθυντής είναι σε άλλο γραφείο στο κέντρο της Αθήνας» λένε με πικρία και συνεχίζουν: «Κάποτε ο ΟΔΔΥ είχε τεράστια έσοδα αφού γινόταν συνεχώς δημοπρασίες. Τώρα έχουν περιοριστεί κατά πολύ ενώ μετά από υπουργική απόφαση που μας ανακοινώθηκε μέσω ΦΕΚ τα υπουργικά αυτοκίνητα δεν θα δημοπρατούνται πλέον εδώ. Παλιά εδώ έρχονταν όλα. Σκάφη, αυτοκίνητα υπουργών, δήμων τα πάντα. Δυστυχώς εδώ και μερικά χρόνια από το 2012 υπολειτουργούμε αν και θα μπορούσαμε να έχουμε αρκετά έσοδα για το δημόσιο ταμείο».
Το εσωτερικό του κτιρίου μοιάζει βομβαρδισμένο. Τα έπιπλα είναι παλιά και σκουριασμένα ενώ παντού υπάρχουν σκονισμένα αρχεία: «Αν παρατηρήσετε τα έπιπλα δεν είναι ίδια μεταξύ τους. Από αυτά που μας φέρνουν κατά καιρούς από υπηρεσίες που δεν τα έχουν πλέον ανάγκη παίρνουμε κάποια για να μπορέσουμε να βολευτούμε. Ακόμη και το air-condition έτσι το αποκτήσαμε» λέει μια από τις υπαλλήλους και τονίζει: «Φανταστείτε πως υπάρχει εγκατεστημένο ολόκληρο σύστημα το οποίο κόστισε αρκετά εκατομμύρια προκειμένου να γίνονται οι δημοπρασίες ηλεκτρονικά και πλέον δεν το χρησιμοποιούμε. Από εκεί και πέρα βγάλτε μόνοι σας συμπεράσματα».
Ρουλέτες, φρουτάκια και λαθραία τσιγάρα προς καταστροφή
Τα κρούσματα κλεψιάς και η ανεπαρκής φύλαξη
Φορτηγά, μηχανάκια, τζιπ.. περιμένουν τη σειρά τους και τους νέους ιδιοκτήτες τους. Μέσα στις αποθήκες του ΟΔΔΥ υπάρχουν στοιβαγμένα ρουλέτες, τραπέζια με τσόχες, μηχανές με φρουτάκια, γραφεία, ράφια, καρέκλες, ανεμιστήρες, κούτες με βιβλία, ψυγεία… Την ίδια ώρα οι γερανοί της Τροχαίας φέρνουν και άλλα αυτοκίνητα από τη φουρνιά της περασμένης βραδιάς.
Οι ρουλέτες και τα συναφή έχουν κατασχεθεί από παράνομες λέσχες και όπως προβλέπεται από το νόμο θα πρέπει να καταστραφούν. Το ίδιο συμβαίνει με τα λαθραία τσιγάρα και τα μαϊμού προϊόντα. Όσον αφορά τα υπόλοιπα αντικείμενα προέρχονται κυρίως από γραφεία δημόσιων υπηρεσιών τα οποία δεν χρησιμοποιούνται: «Δεν ξέρουμε τι θα γίνει με αυτά. Υπάρχουν πολύ καιρό στις αποθήκες και πιάνουν χώρο» λένε οι υπάλληλοι οι οποίοι μας προειδοποιούν να μην τρομάξουμε αν ξεπεταχτεί κανένα ποντίκι.
Στο χώρο υπάρχει φύλαξη αλλά όχι επαρκής. Οι επισκέπτες οφείλουν να αφήνουν τα σακίδια τους μπροστά στο φυλάκιο καθώς έχουν παρατηρηθεί κρούσματα κλεψιάς: «Έρχονται – κυρίως γύφτοι- και αρπάζουν ότι μπορούν από τα αυτοκίνητα. Τα βάζουν στις τσάντες και φεύγουν. Όσο μπορούμε προσπαθούμε να φυλάσσουμε την υπάρχει εδώ» μας λέει ένας από τους φύλακες.
Πηγή: Εφημερίδα Παραπολιτικά
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ