Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2011

ΠΙΟ ΕΞΥΠΝΟΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΤΑ GADGETS

Πρόσφατη έρευνα δείχνει ότι οι μαθητές που χρησιμοποιούν τεχνολογικά εξελιγμένες μικροσυσκευές, όπως έξυπνα τηλέφωνα και μικροϋπολογιστές τα πάνε καλύτερα στο σχολείο.


Η συγκεκριμένη έρευνα προειδοποιεί ότι οι επιδράσεις της τεχνολογίας τσέπης είναι θετικές από την ηλικία των εννέα ετών και πάνω, δηλαδή από την πέμπτη τάξη του δημοτικού και μετά.

Από τότε και μετά λοιπόν σύμφωνα με την έρευνα που έγινε σε τάξεις σε Αγγλία, Γαλλία, Ινδία και Αμερική, οι μαθητές που συνεργάζονται μεταξύ τους μέσω smartphones και δουλεύουν τις εργασίες τους ή διαβάζουν σε φορητούς υπολογιστές και “ταμπλέτες” τα πάνε καλύτερα από τους υπόλοιπους.

Αντίθετα με την παραδοσιακή άποψη που θέλει κάθε τι ευχάριστο να αποσπά την προσοχή στην τάξη, Βρετανός καθηγητής εξήγησε στην εφημερίδα Γκάρντιαν ότι το μυστικό των γκάτζετ είναι ότι κάνουν ακριβώς αυτό. "Οι ταμπλέτες δίνουν τη δυνατότητα στα παιδιά να μαθαίνουν χωρίς να καταλαβαίνουν ότι μαθαίνουν" εξηγεί υπενθυμίζοντας ότι στους περισσότερους μαθητές και ειδικά στα αγόρια, δεν αρέσει το γράψιμο. "Αισθάνονται πίεση εάν τους ζητήσεις να γράψουν μια ιστορία. Οι ταμπλέτες τους δίνουν την ευκαιρία να χρησιμοποιήσουν εικόνες και βίντεο και να καταγράψουν τη διήγηση τους ψηφιακά και να τη μοιραστούν με τους συμμαθητές τους". Ενώ όπως συμπληρώνει η ανταλλαγή πληροφοριών μέσω smartphones, μετατρέπει την συνεργασία των μαθητών σε κοινωνική δραστηριότητα.

Έτσι με την χρήση γκάτζετ οι μαθητές ξεγελιούνται στο να ασχοληθούν με κάτι που στην παραδοσιακή αναλογική μορφή του, τους είναι εξαιρετικά βαρετό.

Στην Καλιφόρνια, για παράδειγμα, αρκετά σχολεία έχουν αντικαταστήσει πλήρως τα βιβλία με ταμπλέτες. Στις αρχές του χρόνου, ένα γυμνάσιο στο Κεντ έγινε η πρώτη σχολική μονάδα στη Βρετανία, που εφοδίασε κάθε έναν από τους 1.400 μαθητές με ένα iPad. Το παράδειγμα ακολούθησε ένα άλλο σχολείο στο Έσεξ, προχωρώντας στην αγορά 1.200 τέτοιων συσκευών.

Παράλληλα κάποια σχολεία αναπτύσσουν εφαρμογές, ή “apps”, ακριβώς για αυτή την διαδικασία κάνοντας τα παιδιά να μαθαίνουν παίζοντας. Έτσι υπάρχουν εφαρμογές με τις οποίες τα παιδιά μαθαίνουν α παιδιά να μαθαίνουν παίζοντας, ή να επιβραβεύονται από κουίζ γνώσεων που αν απαντηθεί σωστά επιβραβεύει τον μαθητή με το δικαίωμα να παίξει ένα παιχνίδι στη συσκευή. Αλλά και εφαρμογές που επιτρέπουν στα μεγάλα παιδιά να παίζουν τους δασκάλους και να διδάσκουν τους μικρότερους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ