Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου 2025

Αποσύρθηκε η διαφήμιση από τη McDonald’s μετά τις σφοδρές αντιδράσεις - Δείτε το Βίντεο


Σωρεία αντιδράσεων προκάλεσε διαφήμιση της McDonald's, που θεωρητικά ήταν εμπνευσμένη από τη Χριστουγεννιάτικη περίοδο, ωστόσο μόνο το αντίθετο... συναίσθημα φαίνεται πως προκάλεσε, με συνέπεια η γνωστή αλύσιδα να την αποσύρει.

Η διαφήμιση, με τίτλο «η χειρότερη εποχή του χρόνου», δημιουργήθηκε με τεχνητή νοημοσύνη στην Ολλανδία και έδειχνε σκηνές χριστουγεννιάτικου χάους, με τον Άγιο Βασίλη κολλημένο σε μποτιλιάρισμα και έναν Ολλανδό ποδηλάτη φορτωμένο με δώρα να γλιστρά στο χιόνι.

Το μήνυμα; Να καταφύγει κανείς σε ένα McDonald’s μέχρι τον Ιανουάριο για να «αντέξει» την εορταστική περίοδο. Όμως η διαφήμιση με τεχνητή νοημοσύνη από το ολλανδικό τμήμα της εταιρείας προκάλεσε πλήθος αρνητικών σχολίων στα social media.

«Αυτή η διαφήμιση μου κατέστρεψε μόνη της το χριστουγεννιάτικο πνεύμα», έγραψε ένας χρήστης. «Επιτέλους τέλος με αυτό το σκουπίδι της τεχνητής νοημοσύνης», σχολίασε ένας άλλος.

Η δήλωση της McDonald'sΗ McDonald’s Ολλανδίας ανέφερε σε δήλωσή της την Τετάρτη: «Η χριστουγεννιάτικη διαφήμιση είχε στόχο να δείξει τις αγχωτικές στιγμές των γιορτών στην Ολλανδία.

Ωστόσο, διαπιστώνουμε βάσει των σχολίων στα social media και της διεθνούς δημοσιότητας ότι για πολλούς επισκέπτες αυτή η περίοδος είναι “η πιο υπέροχη εποχή του χρόνου”.»


Η Melanie Bridge, διευθύνουσα σύμβουλος της Sweetshop Films, της εταιρείας που δημιούργησε το σποτ, υπερασπίστηκε τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης σε ανάρτησή της στο LinkedIn.

«Δεν πρόκειται ποτέ για αντικατάσταση της τέχνης, αλλά για διεύρυνση των εργαλείων. Το όραμα, το γούστο, η καθοδήγηση… αυτά θα είναι πάντα ανθρώπινα», σημείωσε.

«Και να το σημείο που ο κόσμος δεν βλέπει: οι ώρες εργασίας που απαιτήθηκαν ξεπέρασαν κατά πολύ ένα παραδοσιακό γύρισμα. Δέκα άνθρωποι, πέντε εβδομάδες, πλήρης απασχόληση.»

Και αυτό, όμως, άναψε νέα διαδικτυακή συζήτηση.

Ο Emlyn Davies, από την ανεξάρτητη εταιρεία παραγωγής Bomper Studio, απάντησε στη δημοσίευση: «Και τι γίνεται με τους ανθρώπους που θα συμμετείχαν; Τους ηθοποιούς, τη χορωδία;

Δέκα άτομα σε ένα τέτοιο project είναι ελάχιστα σε σχέση με ένα παραδοσιακό live action γύρισμα.»

Η Coca-Cola κυκλοφόρησε πρόσφατα τη δική της χριστουγεννιάτικη διαφήμιση που δημιουργήθηκε με τεχνητή νοημοσύνη, παρά τις αντιδράσεις που είχε δεχτεί πέρυσι για αντίστοιχη καμπάνια.

Η νέα διαφήμιση αποφεύγει τα κοντινά πλάνα ανθρώπων και χρησιμοποιεί κυρίως εικόνες τεχνητής νοημοσύνης με χαριτωμένα ζώα σε χειμερινό τοπίο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ