"Όλα αυτά, επειδή συμπεριλαμβάνονται στον γενικό κανονισμό λειτουργίας των σιδηροδρομικών εταιριών, θα πρέπει να είναι αυστηρότατα τα πρωτόκολλα. Δεν μπορεί κανείς να παίζει με τα ραδιοτηλέφωνα και να λέει ό,τι του κατέβει σε μια διαδικασία η οποία είναι σοβαρή, η οποία διαχειρίζεται ανθρώπινες ζωές. είναι αυτονόητο", είπε ο κ. Κιουτσούκης.
Ο ίδιος εξήγησε τους λόγους που οδήγησαν τον σύλλογο εργαζομένων να στείλει εξώδικα προς όσους, όπως είπε, προσβάλλουν τη μνήμη των νεκρών συναδέλφων τους.
"Εξώδικο έχει πάει στον ΕΟΔΑΣΑΑΜ, γιατί ο ΕΟΔΑΣΑΑΜ διενήργησε μια έρευνα, η οποία βασίζεται σε δευτερογενή στοιχεία, όπως ο ίδιος ο Αντιπρόεδρος είπε στην Αρμόδια Επιτροπή, δηλαδή ρωτήσανε τους γονείς, ρωτήσανε τους τεχνικούς συμβούλους, εγώ δεν τους λέω πραγματογνώμονες, είναι τεχνικοί σύμβουλοι, ο κ. Λακαφώσης και ο Κοκοτσάκης, μιλήσανε δηλαδή με διάφορους εκτός από τους εργαζόμενους", είπε ο κ. Κιουτσούκης. "Όπως επίσης μιλήσανε με αυτούς τους διάφορους όλους, χωρίς να έχουν πάρει μία άποψη ενός μηχανολόγου-ηλεκτρολόγου, ο οποίος μπορεί να τους πει τι ακριβώς γίνεται με το ρεύμα και τι επιφέρει μια σύγκρουση αμαξοστοιχιών, οι οποίες είναι υπό τάσεις 25.000 βολτ. Άρα γι' αυτό πήγε στον ΕΟΔΑΣΑΑΜ, πήγε στον κ. Λακαφώση και τον κ. Κοκοτσάκη, οι οποίοι με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, έμμεσα ή άμεσα, αφού ξεκίνησαν ότι υπήρχε μία δεξαμενή 30 τόνων στο πρώτο βαγόνι της εμπορικής αμαξοστοιχίας, εξαϋλώθηκε το βαγόνι. Μετά όταν βρέθηκε το βαγόνι, είπαν ότι αυτή η δεξαμενή ήταν περίπου 2,5 τόνους και αφού δεν βρέθηκαν υπόλοιπα της δεξαμενής, είπαν ότι αυτή ήταν μες στο θάλαμο μηχανοδήγησης της δεύτερης μηχανής, ηλεκτράμαξας δηλαδή, ο οποίος δεν χωράει ούτε δύο ανθρώπους, με το ζόρι χωράει δύο ανθρώπους, και με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, και με τις υπόνοιες ότι πιθανόν να μετέφερε η αμαξοστοιχία παράνομο φορτίο και γι' αυτό υπήρξε η ανάφλεξη, για το μανιτάρι, ουσιαστικά λένε ότι οι συνάδελφοί μας, οι νεκροί δηλαδή μηχανοδηγοί της ηλεκτράμαξας, ήτανε λαθρέμποροι", είπε. "Και όχι μόνο αυτοί, κατηγορούν και ότι οι ίδιοι εργαζόμενοι στη Hellenic Train και στον ΟΣΕ παρακαλώ, ότι συμμετέχουν σε αυτή τη διαδικασία λαθρεμπορίας καυσίμων 2,5 τόνων. Λοιπόν αυτά δεν μπορούν να μείνουν αναπάντητα, και γι' αυτό τον λόγο με απόφαση της πλειοψηφίας του σωματείου μας, εστάλη εξώδικο προς όλους αυτούς τους κυρίους, οι οποίοι με πιθανότητες, σπιλώνουν τη μνήμη νεκρών συναδέλφων μας", τόνισε.
Ακούστε το σχετικό απόσπασμα:
Ακούστε εδώ ολόκληρη τη συνέντευξη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ