Σάββατο 12 Οκτωβρίου 2024

Πάολα: «Είχα εμμονικό θαυμαστή που νόμιζε ότι το παιδί μου, η Παολίνα μου, ήταν δική του»


Η Πάολα μίλησε για μια δύσκολη περίοδο στη ζωή της, όταν είχε πέσει θύμα «stalker». Μπροστά στην κάμερα, περιέγραψε ορισμένα από τα όσα έζησε τότε.

Η Πάολα και ο Νίνο εμφανίζονται στο «Theama Athens» και μίλησαν στην εκπομπή «Ακόμα Δεν Είδες Τίποτα» του Mega λίγο πριν την πρεμιέρα τους. Η αγαπημένη τραγουδίστρια λέει πως κάθε φορά έχει πολύ άγχος πριν την πρεμιέρα, ενώ το τελετουργικό της κάθε φορά πριν βγει στην σκηνή, είναι να φιλάει τον Χριστό και την Παναγία.

Όπως λέει, η ίδια δεν βίωσε ποτέ ανταγωνισμό ενώ αναφέρθηκε και σε ένα περιστατικό όπου είχε πέσει θύμα stalking. «Και να με ζήλεψαν δεν τόλμησαν να το δείξουν» είπε αρχικά.

«Είχα εμμονικό θαυμαστή, έζησα τραβηγμένα πράγματα. Νόμιζε πως το παιδί μου, η Παολίνα μου, είναι δική του».

Η ίδια δηλώνει η καλύτερη μαμά και πως το παιδί της είναι όλη της η ζωή. «Εμπιστεύομαι το παιδί μου αλλά όχι τους ανθρώπους έξω. Σαν πεθερά προσέχω περισσότερο το παλικάρι από ότι το παιδί μου. Οι γυναίκες τυραννούν τα αγόρια, είναι τσαούσες».

Ο Νίνο δηλώνει εύκολος άνθρωπος και πως δεν είχε ποτέ δύσκολες συνεργασίες. «Σε όλες τις δουλειές υπάρχει ανταγωνισμός. Δέχομαι αρνητικά σχόλια αλλά δεν με ενδιαφέρουν. Θα μπορούσα να είμαι κάπου τηλεοπτικά, μέσα στη ζωή είναι όλα.

Πάολα και Νίνο συνεργάζονται για ακόμα μια φορά φέτος και αισιοδοξούν πως το αποτέλεσμα θα είναι εμπορικό, όπως όλες τις προηγούμενες φορές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ