Σάββατο 21 Απριλίου 2018

Ποια τεχνολογία πλήρωσες & σου βγήκε «μάπα»;

Φουλ έξτρα σημαίνει ότι είτε πλήρωσες παραπάνω είτε πήγες σε μοντέλο που τα διαθέτει αφήνοντας πίσω κάτι άλλο που ήθελες. Εσύ όμως ποια τεχνολογία πλήρωσες και σου βγήκε μάπα;

Ψήθηκες να αγοράσεις μία έκδοση πάνω γιατί είχε μια τεχνολογία που ήθελες. Μία τεχνολογία που κάνει «παπάδες», όμως έμεινες με το… κλειδί στο χέρι; Αλήθεια είναι πως κάποια από αυτά τα συστήματα στα χαρτιά είναι πολύ καλύτερα από την πράξη.

Πολλοί βρήκαν απογοήτευση στα συστήματα keyless entry. Ενώ νόμιζαν πως το κλειδί θα πάψει να τους απασχολεί, συνέβη ακριβώς το αντίθετο. Μεγαλύτερο, με μπαταρία, κουμπιά και χωρίς «κλειδί», έγινε νταλκάς για το που βρίσκεται κάθε στιγμή, αν χάθηκε, αν είναι μακριά, κοντά και τελικά άρχισες να ψάχνεις που να το βάλεις όσο οδηγείς.

Μεγαλύτερη απογοήτευση γνώρισαν όσοι πλήρωσαν για συστήματα HUD που προβάλουν πληροφορίες στο παρμπρίζ. Ο ήλιος τα κάνει δυσανάγνωστα, οι πληροφορίες είναι λίγες ή απλά επαναλαμβάνονται μερικά εκατοστά πιο κάτω, στον πίνακα, ενώ είναι συχνά και μέσα στη μέση και εμποδίζουν να δεις.

Ακόμη ένα σύστημα που δεν αγαπήθηκε είναι ο έλεγχος λωρίδας. Πρώτον γιατί είναι μάλλον «πρωτόγονο», αφού δεν ξεχωρίζει τύπο λωρίδας, αν απλά αλλάζεις ή μπαίνεις στο αντίθετο, αν απαγορεύεται (συνεχόμενη διαγράμμιση) ή επιτρέπεται (διακεκομμένη), ενώ αν δεν βγάλεις φλας, σε προειδοποιεί ακόμη και όταν θες απλά να αλλάξεις και δεν σε πήρε ο ύπνος όπως υποθέτει το σύστημα.

Πολλοί οδηγοί είναι αυτοί που ενώ προτίμησαν το σύστημα start/stop που σβήνει το μοτέρ στο φανάρι ή το μποτιλιάρισμα, το απενεργοποίησαν στην πράξη. Γιατί απλά κάθε φορά που παίρνει μπρος το αμάξι, ειδικά κάθε τόσο στο μποτιλιάρισμα, οι κραδασμοί είναι συνεχείς, ενώ αρκετοί φοβούνται ότι η τόσο συχνή χρήση θα το ρημάξει σύντομα. Σαφώς, δουλεύει, μειώνει κατανάλωση και ρύπους, όμως καιρός είναι τα αυτοκίνητα να αποκτήσουν ένα μικρό ηλεκτροκινητήρα για την κίνηση σε χαμηλές ταχύτητες, μηδέν ρύπους, θόρυβο και κραδασμούς.

Αυτό που φαίνεται όμως να έτσουξε περισσότερο ήταν το κόστος για το σύστημα πλοήγησης και ψυχαγωγίας. Όμως και να το κάνουμε, οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν είναι ειδικοί στον τομέα, και αν χρειάζεται να μπεις σε τέσσερα μενού για να αλλάξεις τη θερμοκρασία του κλιματισμού, όσο όμορφη κι αν είναι η οθόνη, απλά σπάει νεύρα και σε κάνει να εύχεσαι να είχες γλιτώσει κάνα χιλιάρικο και να είχες τα μηχανικά χειριστήρια που δουλεύουν μια χαρά.

Εσύ ποια τεχνολογία πλήρωσες και βρήκες απογοητευτική; Τι θα προτιμούσες να είχες αποφύγει γλιτώνοντας χρήματα και εκνευρισμό;


Μας κοινοποιήθηκε από το ειδικό στο αυτοκίνητο autotriti.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ