Δείτε τώρα πώς να κάνετε το αυτοκίνητο σας να φαίνεται σαν καινούργιο, με σωστή πλύση, προσέχοντας μη στεγνώσει το σαπούνι και τρίβοντας με πανί στο τελείωμα.
Πλένετε τακτικά, πριν προλάβουν να «σκληροποιηθούν» οι ακαθαρσίες!
Αρχικά γνωρίζεις πως πρέπει να πλένεις τακτικά το εξωτερικό του αυτοκινήτου, ώστε λεκέδες, όπως περιττώματα πουλιών, ρετσίνι δένδρων και έντομα να αφαιρούνται άμεσα; Διότι σε διαφορετική περίπτωση «ψήνονται» μαζί με το βερνίκι και προκαλούν ακόμα και ξεφλούδισμα του χρώματος, όταν τελικά αφαιρεθούν.
Όμως το σωστό πλύσιμο απαιτεί και τα κατάλληλα προϊόντα. Δεν είναι άντε γέμισε ένα κουβά με ζεστό νερό, πέτα μέσα σαπούνι για τα πιάτα... και τρίψε με τη σκούπα… Για το σωστό καθαρισμό του εξωτερικού πρέπει να πλένεις το αυτοκίνητό σου στο χέρι και μόνο, χρησιμοποιώντας σαμπουάν με ουδέτερο Ph και καθαρά πανιά μικροΐνας. Βούρτσες και ακατάλληλα καθαριστικά χαράσσουν και διαβρώνουν το χρώμα με αποτέλεσμα μακροπρόθεσμα να καταστρέφεται.
Μην αφήνετε το σαπούνι να στεγνώσει πάνω στη λαμαρίνα, γιατί τότε σχηματίζονται κηλίδες!
Επιπροσθέτως ξέρεις πως όταν σαπουνίζεις το αυτοκίνητό σου δεν πρέπει να αφήνεις το σαπούνι να στεγνώνει, γιατί αυτό θα προκαλέσει κηλίδες στο χρώμα; Επίσης πόσοι γνωρίζετε πως το αυτοκίνητο πρέπει να πλένεται με οριζόντιες και όχι κυκλικές κινήσεις, ώστε να αποφύγετε το φαινόμενο του «ιστού της αράχνης»; Τέλος, δεν είναι ό,τι καλύτερο για το χρώμα να ρίχνεις νερό με μεγάλη πίεση.
Δεν πρέπει όμως να αρκεστούμε μόνο σε αυτό, γιατί υπάρχουν αρκετά «κρυφά» σημεία στο αυτοκίνητο που μαζεύουν σκόνη. Έτσι λοιπόν, πρέπει να καθαριστούν καλά τα σημεία, όπως είναι κάτω από τον θόλο, τα μαρσπιέ και το μεγαλύτερο μέρος του πατώματος.
Ποτέ κρύο νερό πάνω σε καυτή λαμαρίνα γιατί θα προκληθεί διαστολή!
Πέρα από το χρώμα βέβαια μη λησμονείς πως το αυτοκίνητο είναι μεταλλικό, συνεπώς ακολουθεί όλους τους νόμους της φύσης των μετάλλων, όπως και τη συστολή-διαστολή. Αρα δεν πλένουμε ποτέ με κρύο νερό σε υψηλή θερμοκρασία.
Προσοχή όμως πρέπει να δώσεις και στις ζάντες του αυτοκινήτου, γιατί η βρωμιά σε συνδυασμό με τις καιρικές συνθήκες, καθώς και με διάφορα χημικά που μπορεί να πατήσει ένα αυτοκίνητο κατά την κίνησή του, είναι πιθανό να προκαλέσει διάβρωση στο υλικό τους.
Σκουπίστε μετά τα πλύσιμο για το επιθυμητό, λαμπερό, αποτέλεσμα!
Και αφού τελείωσες με το πλύσιμο μετά τι; Το αφήνεις απλά να στεγνώσει; Αν ναι κάνεις μισή δουλειά γιατί η ώρα του σκουπίσματος είναι σημαντική και κρίνει όλη την εργασία σου. Σκούπισε το αυτοκίνητο χρησιμοποιώντας δέρμα σαμουά, το οποίο θα απορροφήσει το νερό και θα δώσει ένα λαμπερό τελείωμα χωρίς γραμμές.
Τέλος γνωρίζεις πως θα πρέπει να χρησιμοποιείς και προϊόντα κεραμικής επίστρωσης, τα οποία διεισδύουν και δένουν τους πόρους του χρώματος, δημιουργώντας ένα ανθεκτικό και διάφανο κεραμικό τελείωμα, το οποίο προσφέρει προστασία μακράς διάρκειας;
Μας κοινοποιήθηκε από autotriti.gr
Πλένετε τακτικά, πριν προλάβουν να «σκληροποιηθούν» οι ακαθαρσίες!
Αρχικά γνωρίζεις πως πρέπει να πλένεις τακτικά το εξωτερικό του αυτοκινήτου, ώστε λεκέδες, όπως περιττώματα πουλιών, ρετσίνι δένδρων και έντομα να αφαιρούνται άμεσα; Διότι σε διαφορετική περίπτωση «ψήνονται» μαζί με το βερνίκι και προκαλούν ακόμα και ξεφλούδισμα του χρώματος, όταν τελικά αφαιρεθούν.
Όμως το σωστό πλύσιμο απαιτεί και τα κατάλληλα προϊόντα. Δεν είναι άντε γέμισε ένα κουβά με ζεστό νερό, πέτα μέσα σαπούνι για τα πιάτα... και τρίψε με τη σκούπα… Για το σωστό καθαρισμό του εξωτερικού πρέπει να πλένεις το αυτοκίνητό σου στο χέρι και μόνο, χρησιμοποιώντας σαμπουάν με ουδέτερο Ph και καθαρά πανιά μικροΐνας. Βούρτσες και ακατάλληλα καθαριστικά χαράσσουν και διαβρώνουν το χρώμα με αποτέλεσμα μακροπρόθεσμα να καταστρέφεται.
Μην αφήνετε το σαπούνι να στεγνώσει πάνω στη λαμαρίνα, γιατί τότε σχηματίζονται κηλίδες!
Επιπροσθέτως ξέρεις πως όταν σαπουνίζεις το αυτοκίνητό σου δεν πρέπει να αφήνεις το σαπούνι να στεγνώνει, γιατί αυτό θα προκαλέσει κηλίδες στο χρώμα; Επίσης πόσοι γνωρίζετε πως το αυτοκίνητο πρέπει να πλένεται με οριζόντιες και όχι κυκλικές κινήσεις, ώστε να αποφύγετε το φαινόμενο του «ιστού της αράχνης»; Τέλος, δεν είναι ό,τι καλύτερο για το χρώμα να ρίχνεις νερό με μεγάλη πίεση.
Δεν πρέπει όμως να αρκεστούμε μόνο σε αυτό, γιατί υπάρχουν αρκετά «κρυφά» σημεία στο αυτοκίνητο που μαζεύουν σκόνη. Έτσι λοιπόν, πρέπει να καθαριστούν καλά τα σημεία, όπως είναι κάτω από τον θόλο, τα μαρσπιέ και το μεγαλύτερο μέρος του πατώματος.
Ποτέ κρύο νερό πάνω σε καυτή λαμαρίνα γιατί θα προκληθεί διαστολή!
Πέρα από το χρώμα βέβαια μη λησμονείς πως το αυτοκίνητο είναι μεταλλικό, συνεπώς ακολουθεί όλους τους νόμους της φύσης των μετάλλων, όπως και τη συστολή-διαστολή. Αρα δεν πλένουμε ποτέ με κρύο νερό σε υψηλή θερμοκρασία.
Προσοχή όμως πρέπει να δώσεις και στις ζάντες του αυτοκινήτου, γιατί η βρωμιά σε συνδυασμό με τις καιρικές συνθήκες, καθώς και με διάφορα χημικά που μπορεί να πατήσει ένα αυτοκίνητο κατά την κίνησή του, είναι πιθανό να προκαλέσει διάβρωση στο υλικό τους.
Σκουπίστε μετά τα πλύσιμο για το επιθυμητό, λαμπερό, αποτέλεσμα!
Και αφού τελείωσες με το πλύσιμο μετά τι; Το αφήνεις απλά να στεγνώσει; Αν ναι κάνεις μισή δουλειά γιατί η ώρα του σκουπίσματος είναι σημαντική και κρίνει όλη την εργασία σου. Σκούπισε το αυτοκίνητο χρησιμοποιώντας δέρμα σαμουά, το οποίο θα απορροφήσει το νερό και θα δώσει ένα λαμπερό τελείωμα χωρίς γραμμές.
Τέλος γνωρίζεις πως θα πρέπει να χρησιμοποιείς και προϊόντα κεραμικής επίστρωσης, τα οποία διεισδύουν και δένουν τους πόρους του χρώματος, δημιουργώντας ένα ανθεκτικό και διάφανο κεραμικό τελείωμα, το οποίο προσφέρει προστασία μακράς διάρκειας;
Μας κοινοποιήθηκε από autotriti.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ