Κυριακή 28 Ιουνίου 2026

Συνελήφθη ουκρανός στην περιφερειακή οδό Θεσσαλονίκης – Οδηγούσε μεθυσμένος με 150 χλμ την ώρα


Ένας 42χρονος αλλοδαπός ουκρανικής υπηκοότητας συνελήφθη στην περιφερειακή οδό Θεσσαλονίκης το βράδυ του Σαββάτου, σε κατάσταση μέθης, να παραβιάζει το όριο ταχύτητας.

Το αυτοκίνητο κινούνταν με 149 χλμ την ώρα, πολύ πιο πάνω από το όριο ταχύτητας των 60 χλμ/ώρα, στο συγκεκριμένο σημείο και η παράβαση ταυτοποιήθηκε από το ειδικό μηχάνημα ραντάρ της τροχαίας.

Ο οδηγός υποβλήθηκε και σε αλκοτέστ, από τους αστυνομικούς που τον σταμάτησαν, το οποίο έδειξε ότι βρισκόταν υπό την επήρεια αλκοόλ, με ένδειξη πάνω από τα επιτρεπόμενα όρια και σήμερα θα οδηγηθεί στον εισαγγελέα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ