Μια διαμονή σε ξενοδοχείο μπορεί να είναι μια συναρπαστική εμπειρία, όμως υπάρχουν κάποιες παγίδες που θα πρέπει να αποφύγετε. Μια εργαζόμενη στη ρεσεψιόν μοιράζεται οκτώ σημαντικά λάθη που κάνουν συχνά οι επισκέπτες – και μερικά από αυτά μπορεί να σας εκπλήξουν.
Ακολουθούν μερικές χρήσιμες συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να απολαύσετε τη διαμονή σας χωρίς προβλήματα.
1. Μην εμφανίζεστε λάθος ημερομηνία
Ένα από τα πιο συνηθισμένα λάθη είναι να φτάνει κανείς στο ξενοδοχείο μια μέρα μετά την κράτηση. Αν δεν εμφανιστείτε την προγραμματισμένη ημέρα, η κράτησή σας ακυρώνεται ως «μη εμφάνιση» και το δωμάτιό σας ενδέχεται να μην είναι πλέον διαθέσιμο.
2. Αποφύγετε την κράτηση μέσω τρίτων
Η κράτηση μέσω τρίτων (όπως ταξιδιωτικές πλατφόρμες) μπορεί να σας δημιουργήσει προβλήματα, καθώς το ξενοδοχείο δεν έχει τη δυνατότητα να τροποποιήσει ή να ακυρώσει την κράτηση σας. Για οποιαδήποτε αλλαγή, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την πλατφόρμα που κάνατε την κράτηση, γεγονός που μπορεί να είναι χρονοβόρο και περίπλοκο.
3. Διπλοελέγξτε τις ημερομηνίες της κράτησής σας
Αν κάνετε λάθος στις ημερομηνίες της κράτησης, δεν μπορείτε να κατηγορήσετε το ξενοδοχείο. Λαμβάνετε πάντα ένα email επιβεβαίωσης, οπότε είναι δική σας ευθύνη να βεβαιωθείτε ότι οι ημερομηνίες είναι σωστές.
4. Σεβαστείτε τη διαθεσιμότητα
Όταν το ξενοδοχείο σας ενημερώνει ότι δεν υπάρχει διαθεσιμότητα για τις ημερομηνίες που θέλετε, μην επιμένετε να ρωτάτε ξανά και ξανά. Οι υπάλληλοι βλέπουν σε πραγματικό χρόνο την πληρότητα και αν δεν υπάρχει δωμάτιο, δεν μπορούν να κάνουν κάτι γι’ αυτό.
5. Προσέξτε τη συμπεριφορά των παιδιών σας
Αν παρευρίσκεστε σε κάποιο event του ξενοδοχείου, μην αφήνετε τα παιδιά σας να τρέχουν ανεξέλεγκτα στους κοινόχρηστους χώρους. Εκτός από το ότι μπορεί να ενοχλήσουν άλλους επισκέπτες, ενδέχεται να προκαλέσουν ζημιές.
6. Δώστε στο ξενοδοχείο την ευκαιρία να διορθώσει ένα πρόβλημα
Αν αντιμετωπίσετε κάποιο ζήτημα κατά τη διαμονή σας, ενημερώστε τη ρεσεψιόν πριν φύγετε. Είναι άδικο να αφήσετε μια αρνητική κριτική χωρίς να δώσετε στο ξενοδοχείο την ευκαιρία να διορθώσει το πρόβλημα.
7. Ελέγξτε αν το ξενοδοχείο καλύπτει τις ανάγκες σας
Πριν κάνετε κράτηση, βεβαιωθείτε ότι το ξενοδοχείο διαθέτει τις παροχές που χρειάζεστε. Μην κλείσετε δωμάτιο και στη συνέχεια διαμαρτύρεστε επειδή λείπει κάποια παροχή που θεωρούσατε δεδομένη.
8. Σεβαστείτε την πολιτική ακύρωσης
Τα περισσότερα ξενοδοχεία έχουν πολιτική ακύρωσης 24 ωρών. Αν ακυρώσετε την ίδια μέρα της διαμονής σας, πιθανότατα θα χρεωθείτε. Μην περιμένετε να γίνει εξαίρεση για εσάς – οι κανόνες ισχύουν για όλους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ