Θλίψη και αναπάντητα ερωτήματα στη Νότια Κορέα μετά την αεροπορική τραγωδία της Κυριακής με 179 νεκρούς. Την ώρα που οι Αρχές ψάχνουν απαντήσεις, αποκαλύπτεται πως ο πιλότος του αεροσκάφους που συνετρίβη στη χώρα έκανε λόγο για χτύπημα πουλιών και κήρυξε βοήθεια λίγα λεπτά πριν συντριβεί.
Μόλις δύο από τους 181 επιβαίνοντες στο αεροπλάνο της Jeju Air επέζησαν από την πτήση από την Μπανγκόκ της Ταϊλάνδης προς το διεθνές αεροδρόμιο Μουάν της Νότιας Κορέας.
Στις 08:54 π.μ. τοπική ώρα της Κυριακής ο πιλότος του αεροπλάνου έλαβε άδεια προσγείωσης. Ωστόσο, μόλις τρία λεπτά αργότερα, ο πύργος ελέγχου του αεροδρομίου προειδοποίησε για την πιθανότητα πρόσκρουσης πουλιού.
Ένα λεπτό μετά από αυτό ο κυβερνήτης έστειλε σήμα κινδύνου.
Στις 09:03 π.μ. το αεροπλάνο απέτυχε σε μια προσπάθεια αναγκαστικής προσγείωσης, παρέκλινε από τον διάδρομο προσγείωσης, προσέκρουσε σε έναν τσιμεντένιο τοίχο και τυλίχθηκε στις φλόγες.
Μιλώντας την Κυριακή, το υπουργείο Μεταφορών της Νότιας Κορέας δήλωσε ότι ο πιλότος επιβεβαίωσε στον πύργο ελέγχου ότι το αεροπλάνο είχε υποστεί πλήγμα από πουλί και στη συνέχεια έδωσε το σήμα κινδύνου.
Η πυροσβεστική υπηρεσία της χώρας δήλωσε προηγουμένως ότι εξετάζει αν πίσω από τη συντριβή κρύβεται χτύπημα πουλιού. Η έρευνα συνεχίζεται.
Το αεροπλάνο απέτυχε να ανοίξει το σύστημα προσγείωσης, με αποτέλεσμα να γλιστρήσει στον διάδρομο προσγείωσης. Οι καιρικές συνθήκες εξετάστηκαν επίσης ως πιθανή αιτία, σύμφωνα με το Sky News.
Τα τελευταία λεπτά της μοιραίας πτήσης
Ακολουθούν τα τελευταία λεπτά της πτήσης 7C2216, όπως δόθηκαν από το υπουργείο Μεταφορών της Νότιας Κορέας και τις πυροσβεστικές Αρχές, σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters. Όλες οι ώρες είναι η κανονική ώρα της Κορέας (GMT+9).
8:54 π.μ. – Ο έλεγχος εναέριας κυκλοφορίας του αεροδρομίου Muan επιτρέπει στο αεροσκάφος να προσγειωθεί στον διάδρομο 01, ο οποίος είναι προσανατολισμένος στις 10 μοίρες ανατολικά του βορρά.
8:57 π.μ. – Ο έλεγχος εναέριας κυκλοφορίας δίνει το σήμα «προσοχή – πουλί, δραστηριότητα».
8:59 π.μ. – Ο πιλότος της πτήσης 7C2216 αναφέρει χτύπημα πουλιού, κηρύσσει έκτακτη ανάγκη «Mayday Mayday Mayday Mayday» και «Bird strike, bird strike, go-around» (χτύπημα σε πουλί, χτύπημα σε πουλί, κάνω στροφή).
9:00 π.μ. – Η πτήση 7C2216 ξεκινάει αναστροφή και ζητάει άδεια προσγείωσης στον διάδρομο 19, ο οποίος είναι με προσέγγιση από το αντίθετο άκρο του μοναδικού διαδρόμου του αεροδρομίου.
9:01 π.μ. – Ο έλεγχος εναέριας κυκλοφορίας επιτρέπει την προσγείωση στον διάδρομο προσγείωσης 19.
9:02 π.μ. – Η πτήση 7C2216 έρχεται σε επαφή με τον διάδρομο προσγείωσης σε περίπου 1.200 μέτρα (1.312 γιάρδες) του διαδρόμου των 2.800 μέτρων (3.062 γιάρδες).
9:02:34 π.μ. – Ο έλεγχος εναέριας κυκλοφορίας ειδοποιεί τη μονάδα διάσωσης της πυροσβεστικής του αεροδρομίου για «καμπανάκι συντριβής».
9:02:55 π.μ. – Η πυροσβεστική μονάδα διάσωσης του αεροδρομίου ολοκληρώνει την ανάπτυξη του εξοπλισμού διάσωσης.
9:03 π.μ. – Η πτήση 7C2216 συντρίβεται σε ανάχωμα μετά από υπέρβαση του διαδρόμου προσγείωσης.
9:10 π.μ. – Το υπουργείο Μεταφορών λαμβάνει μια αναφορά για το ατύχημα από τις αρχές του αεροδρομίου.
9:23 π.μ. – Ένας άνδρας διασώθηκε και μεταφέρθηκε σε προσωρινές ιατρικές εγκαταστάσεις.
9:38 π.μ. – Το αεροδρόμιο Muan είναι κλειστό.
9:50 π.μ. – Ολοκληρώθηκε η διάσωση ενός δεύτερου ατόμου από το εσωτερικό του ουραίου τμήματος του αεροπλάνου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ