Δικαίωση για τον Οργανισμό Λιμένος Θεσσαλονίκης αποτελεί η απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας, που απέρριψε προσφυγή της Goldair κατά του αποτελέσματος του διαγωνισμού.
Η απόφαση αυτή του ΣτΕ επιβεβαιώνει προηγούμενη απόρριψη της προσφυγής από την Ενιαία Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΑΔΗΣΥ) τον Οκτώβριο του 2024, ενισχύοντας τη νομιμότητα της διαδικασίας που ανέδειξε τον ΟΛΘ ως προτιμητέο επενδυτή για την απόκτηση του 67% του Οργανισμού Λιμένος Βόλου (ΟΛΒ) έναντι τιμήματος 51 εκατ. ευρώ.
Σε περίπτωση που το ΤΑΙΠΕΔ δεν είχε προχωρήσει στη ματαίωση της διαδικασίας, η εξαγορά του λιμανιού στον Βόλο από τον ΟΛΘ, θα μπορούσε -με βάση την απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας από 26 Μαρτίου 2025- να προχωρήσει προς την ολοκλήρωσή της.
Η καθυστέρηση στην ολοκλήρωση της διαδικασίας εξαγοράς του λιμένος Βόλου, που εκτιμάται ότι θα διαρκέσει τουλάχιστον δύο μέχρι και τέσσερα χρόνια, στερεί σημαντικές ευκαιρίες ανάπτυξης, σε μια περίοδο όπου τα ελληνικά λιμάνια αποκτούν στρατηγική σημασία στη γεωπολιτική σκακιέρα της Μεσογείου.
Σύμφωνα με πληροφορίες, μετά την ακύρωση του διαγωνισμού ο ΟΛΘ εξετάζει τις επόμενες νομικές κινήσεις του.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ