Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2024

Τα πιο παράξενα πράγματα που έχουν ζητήσει σε εστιατόριο ξενοδοχείου


«Λαμβάνουμε πολλά εξωφρενικά αιτήματα από τους επισκέπτες μας», μοιράζεται με το Food&Wine ο Gerardo Say Colmenares, executive sous chef στο Mandarin Oriental, στο Κανουάν. «Ενώ η παραγγελία ενός πλούσιου μπουκαλιού σαμπάνιας σε ένα δείπνο επετείου εξακολουθεί να είναι ο κανόνας, πολλοί από τους καλεσμένους μας αναζητούν πλέον γεύματα και εμπειρίες “bucket list”», συνεχίζει.

Παρακάτω θα βρείτε τρία από τα πιο παράξενα αιτήματα για φαγητό από επισκέπτες σε διάφορα ξενοδοχεία και θέρετρα πέντε αστέρων, που θα σας κάνουν να νιώσετε πολύ καλύτερα όταν ζητάτε επιπλέον τυρί για τα ζυμαρικά σας.

Μια… ιπτάμενη τάρτα



Πιθανότατα να πρόκειται για την πρώτη φορά που κάτι υπερβολικό ζητήθηκε από κάποιον πελάτη ξενοδοχείου, καθώς αυτή η ιστορία χρονολογείται σχεδόν είκοσι χρόνια πριν. Σύμφωνα με το βιβλίο του ξενοδοχείου για τα 150 χρόνια λειτουργίας του, ένας επισκέπτης του γαλλικού Hotel du Cap-Eden-Roc ήθελε να δοκιμάσει για επιδόρπιο μια τάρτα Tropezienne. Εκείνη την εποχή, ήταν διαθέσιμη μόνο στο Σεν Τροπέ, σχεδόν 100 χλμ. μακριά.

Αν και το ζαχαροπλαστείο που έφτιαχνε το επιδόρπιο απαιτούσε κράτηση εκ των προτέρων, οι επισκέπτες δεν ήθελαν να περιμένουν. Έτσι, το ξενοδοχείο έστειλε έναν μπάτλερ με ελικόπτερο για να παραλάβει το επιδόρπιο. Η τάρτα κόστισε μόνο πέντε ευρώ, αλλά το κόστος για την πτήση του ελικοπτέρου άγγιξε τις 2.000 ευρώ. Ένα παρόμοιο αίτημα θα ήταν αδύνατο σήμερα, καθώς δεν ευθυγραμμίζεται με το ήθος της βιωσιμότητας του ξενοδοχειακού ομίλου.

Συγκεκριμένες κοπές για λαχανικά και φρούτα



Στο πολυτελές και απομακρυσμένο Park Hyatt Maldives, ένα ζευγάρι Ιταλών είχε μια λίστα με τα φαγητά που επιθυμούσε πριν από την άφιξή του και πώς θα ήθελε να σερβιριστούν, όπως ανέφερε ο Roman Fernando, διευθυντής τροφίμων και ποτών του ξενοδοχείου. Η λίστα περιλάμβανε συγκεκριμένα είδη φύλλων σαλάτας, ποια λαχανικά μπορούσαν να σερβιριστούν με τη φλούδα τους και ποια χωρίς φλούδα, καθώς και πώς θα μαγειρεύονταν.

Όταν επρόκειτο για φρούτα, δεν μπορούσαν να υπάρχουν κηλίδες και φλούδες. Ο κατάλογος των προτιμήσεών τους περιλάμβανε παπάγια, ροδάκινα, βερίκοκα, κόκκινα φρούτα δράκου, γκουάβα και ρόδι, όλα κομμένα σε κομμάτια και χωρίς να έχουν αφαιρεθεί οι σπόροι. Κάθε είδος θα έπρεπε να σερβιριστεί σε ξεχωριστά πιάτα, ώστε τα φρούτα να μην αγγίζουν το ένα το άλλο.

Χαβιάρι και κρασί



Στο Brenners Park-Hotel & Spa στη Γερμανία, ένας επισκέπτης ζήτησε μια κονσέρβα 250 γραμμαρίων σπάνιου λευκού χαβιαριού Almas, σύμφωνα με τον executive chef Sebastian Haverkemper. Διαθέσιμο μόνο πέρα από τα σύνορα στο Παρίσι, ένα μέλος της ομάδας του ξενοδοχείου πραγματοποίησε 12 ώρες ταξίδι για να το παραλάβει, ώστε ο επισκέπτης να το έχει την επόμενη μέρα. Η chef sommelier του ξενοδοχείου, Kristina Schantz, θυμάται ένα παρόμοιο ταξίδι όταν οι επισκέπτες επέμεναν να πιουν ένα συγκεκριμένο λευκό κρασί που, τελικά, βρέθηκε δύο ώρες μακριά στην Αλσατία της Γαλλίας. Όταν δεν κατάφερε να το προμηθευτεί μέσω ενός προμηθευτή του ξενοδοχείου, η Schantz ταξίδεψε οδικώς μέχρι την Αλσατία για να το πάρει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ