Πρόκειται για το SuperTruck 2, το τελευταίο της γκάμας των φιλικών προς το περιβάλλον φορτηγών της εταιρείας. Ένα πρότζεκτ που διεκπεραιώθηκε από την Kenworth στο πλαίσιο του προγράμματος Department of Energy.
Αυτή η προσπάθεια είναι πασιφανής από την αεροδυναμική σχεδίαση και τους περίφρακτους τροχούς. Σημαντικό επίσης είναι πως το νέο μοντέλο της Kenworth διαθέτει ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση, ώστε ο επαγγελματίας οδηγός να προσαρμόζει το ύψος του αμαξώματος αναλόγως τις εκάστοτε συνθήκες οδήγησης.
Για παράδειγμα, στον αυτοκινητόδρομο βολεύει να είναι χαμηλωμένο το φορτηγό, για καλύτερη αεροδυναμική. Η φουτουριστική σχεδίαση συνεχίζει στο εσωτερικό, όπου δεσπόζει ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων 15 ιντσών με προχωρημένες ειδοποιήσεις για τον οδηγό και ένα εύχρηστο μενού.
Επιπλέον, αντί για κανονικούς καθρέφτες, ο επαγγελματίας οδηγός έχει δύο ψηφιακούς δεξιά και αριστερά στην καμπίνα οι οποίοι του εξασφαλίζουν άριστη θέαση.
Πίσω από τη θέση του οδηγού βρίσκεται χώρος για ύπνο με έναν καναπέ που γίνεται κρεβάτι. Μάλιστα, μαζί με αυτό έρχεται και ένα μετακινητό τραπέζι και αεραγωγοί κλιματισμού.
Ως προς το σύστημα πρόωσης, ο diesel κινητήρας PACCAR MX-11 αποδίδει 446 ίππους, με το 48 V ήπιο υβριδικό σύστημα να υποβοηθά τους ηλεκτρικούς ανεμιστήρες, το τιμόνι και το σύστημα ψύξης. Όλα είναι μέρη που μέχρι πρότινος λειτουργούσαν μηχανικά.
Πέραν του πολύ αποδοτικού συστήματος του κινητήρα, το SuperTruck 2 μαζί με το trailer είναι εξαιρετικά ελαφρύ. Σύμφωνα με την Kenworth, συνδυαστικά ζυγίζουν 11,8 τόνους, δηλαδή περίπου 3,2 τόνους λιγότερους από ένα συμβατικό φορτηγό με trailer. Σε αυτό το βάρος συνυπολογίστε και τα 303 λίτρα καυσίμου.
Τα οποία δε θα καταναλώνονται τόσο γρήγορα όσο προηγούμενα diesel φορτηγά της Kenworth. Η αποδοτικότητα του υβριδικού συστήματος σε συνδυασμό με το χαμηλό βάρος και τον κατά 48% χαμηλότερη συντελεστή οπισθέλκουσας, βοηθούν στην κατανάλωση να πέσει στα 20 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.
Τέλος, παρότι το SuperTruck 2 είναι πετρελαιοκίνητο, η αμερικανική εταιρεία ενημερώνει πως η σχεδίασή του είναι τέτοια που μπορεί να φιλοξενήσει κυψέλες υδρογόνου ή άλλου καυσίμου, ρεζερβουάρ βενζίνης και μπαταρίες, χωρίς να αλλάξει καθόλου η δομή του.
Πηγή: newsauto.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ