Πριν από έναν περίπου μήνα ο επικεφαλής της Mercedes-Benz Ola Källenius είχε παρουσιάσει τα μελλοντικά πλάνα της μάρκας που σκοπεύει να επενδύσει στα μοντέλα πολυτελείας και όχι στα πιο μαζικά. Τότε οι πληροφορίες θεωρούσαν δεδομένη την κατάργηση της B-Class, ενώ άφηναν ανοιχτά τα ενδεχόμενα για τα υπόλοιπα, προσθιοκίνητα εισαγωγικά μοντέλα της γκάμας.
Πλέον και σύμφωνα με δηλώσεις του Källenius σε τηλεδιάσκεψη και όπως αναφέρουν γερμανικά μέσα ενημέρωσης «το κάτω μέρος της γκάμας θα ανασχεδιαστεί».
Αυτό στην πράξη σημαίνει πως από τις συνολικά 7 εκδόσεις αμαξώματος που υπάρχουν σήμερα θα μείνουν μόνο οι τέσσερις, γεγονός και σημαίνει πως η παρουσία της καθόλα επιτυχημένης A-Class -στις τελευταίες δύο γενιές της τουλάχιστον- θα ολοκληρωθεί με το τέλος του κύκλου ζωής της τρέχουσας γενιάς της. Το οποίο προσδιορίζεται για το 2025.
Τα μοντέλα που θα παραμείνουν στην κατηγορία που η Mercedes χαρακτηρίζει ως «entry Luxury» θα είναι η CLA, καθώς και οι GLA και GLB (μαζί και οι EQA και EQB), ενώ το τέταρτο αναμένεται να είναι ένα σεντάν με στοιχεία SUV που χαρακτηρίζεται ως SUL (Sport Utility Limousine). Που θα βασίζεται, όπως και οι νέες γενιές των άλλων τριών, στη νέα πλατφόρμα ΜΜΑ που προορίζεται αποκλειστικά για ηλεκτρικά και θα παρουσιαστεί το 2024.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ