Οι αστικοί... μύθοι οτι θα μπλοκάρουν τα ηλεκτρονικά του αεροσκάφους δεν ισχύουν σε καμία περίπτωση.
Ένας από τους μεγαλύτερους και πιο διαδεδομένους αστικούς μύθους έχει να κάνει με το κλείσιμο των κινητών κατά την διάρκεια μίας πτήσης, υπό τον φόβο να μπλοκάρουν τις συσκευές χειρισμού του αεροσκάφους...
Υπάρχει όμως τέτοιος κίνδυνος; Φυσικά και όχι. Απλά βολεύει να διατηρείται και να συντηρείται, καθώς ισχύει αυτό που λέμε «ο φόβος φυλάει τα... έρημα», με αποτέλεσμα οι αεροσυνοδοί να έχουν ένα λιγότερο θέμα για να ασχοληθούν.
Άρα για ποιο λόγο μας αναγκάζουν είτε να το κλείσουμε, είτε να το βάλουμε σε flight mode;
Ένας από τους μεγαλύτερους και πιο διαδεδομένους αστικούς μύθους έχει να κάνει με το κλείσιμο των κινητών κατά την διάρκεια μίας πτήσης, υπό τον φόβο να μπλοκάρουν τις συσκευές χειρισμού του αεροσκάφους...
Υπάρχει όμως τέτοιος κίνδυνος; Φυσικά και όχι. Απλά βολεύει να διατηρείται και να συντηρείται, καθώς ισχύει αυτό που λέμε «ο φόβος φυλάει τα... έρημα», με αποτέλεσμα οι αεροσυνοδοί να έχουν ένα λιγότερο θέμα για να ασχοληθούν.
Άρα για ποιο λόγο μας αναγκάζουν είτε να το κλείσουμε, είτε να το βάλουμε σε flight mode;
Περισσότερο έχει να κάνει για προληπτικούς λόγους, καθώς ελοχεύει πολύ μικρός κίνδυνος το σήμα από το τηλέφωνο να δημιουργήσει παρεμβολές στην επικοινωνία του πιλότου με τον πύργο ελέγχου.
Μπορεί δηλαδή να χαθεί ο ήχος μεταξύ των δύο για ελάχιστα δευτερόλεπτα ή να ακουστεί κάτι σαν βάζεις ένα κινητό δίπλα από ένα μεγάφωνο.
Οι πιθανότητες να συμβεί κάτι τέτοιο, μέχρι και πριν από μερικά χρόνια, σύμφωνα με το cntravel.com ήταν περίπου 2-3%, όμως πλέον με την εξέλιξη της τεχνολογίας το ποσοστό αυτό έχει μειωθεί ακόμη περισσότερο.
Μπορεί δηλαδή να χαθεί ο ήχος μεταξύ των δύο για ελάχιστα δευτερόλεπτα ή να ακουστεί κάτι σαν βάζεις ένα κινητό δίπλα από ένα μεγάφωνο.
Οι πιθανότητες να συμβεί κάτι τέτοιο, μέχρι και πριν από μερικά χρόνια, σύμφωνα με το cntravel.com ήταν περίπου 2-3%, όμως πλέον με την εξέλιξη της τεχνολογίας το ποσοστό αυτό έχει μειωθεί ακόμη περισσότερο.
Επειδή όμως έστω και σε ποσοστό 0,000000001% υπάρχει αυτό το ενδεχόμενο και σε μία περίπτωση έκτακτης ανάγκης κάθε εκατοστό του δευτερολέπτου μπορεί να παίξει καθοριστικό ρόλο, η απαγόρευση ισχύει ακόμα.
«Βetter-safe-than-sorry» που λένε και στο εξωτερικό.
«Βetter-safe-than-sorry» που λένε και στο εξωτερικό.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ