Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι πλέον ιδιωτική εταιρεία, η οποία έχει αγοράσει την άδεια και όχι την υποδομή του σιδηροδρόμου
Τις επιπτώσεις της προβληματικής σχέσης ανάμεσα στην ιδιωτική ΤΡΑΙΝΟΣΕ και το δημόσιο ΟΣΕ, αναγκάζονται να επωμιστούν οι επιβάτες που χρησιμοποιούν το σιδηρόδρομο.
Με αφορμή τις μεγάλες καθυστερήσεις και ακυρώσεις δρομολογίων στον Προαστιακό της Αθήνας την περασμένη εβδομάδα, λόγω της κακοκαιρίας αλλά και τεχνικού προβλήματος στην ηλεκτροδότηση, πολλοί ταλαιπωρημένοι επιβάτες έθιξαν το θέμα της ενημέρωσης.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ επιχείρησε να ενημερώσει (στην αρχή κατόπιν εορτής) μόνο μέσω του twitter ενώ η πλειοψηφία των επιβατών στους σταθμούς δεν γνώριζε τίποται.
Στις περισσότερες περιπτώσεις οι μόνοι που προσπαθούσαν να βοηθήσουν τους επιβάτες ήταν οι υπάλληλοι security που όμως δεν είχαν και οι ίδιοι πληροφόρηση.
Σε ερώτηση για ποιο λόγο δεν χρησιμοποιούνται τα μεγάφωνα των σταθμών για ανακοινώσεις σχετικά με καθυστερήσεις ή ακυρώσεις δρομολογίων, η απάντηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ήταν αφοπλιστική: «Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν έχει πρόσβαση στα συστήματα ενημέρωσης των σταθμών δεδομένου ότι ανήκουν στον διαχειριστή υποδομής, ΟΣΕ».
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι πλέον ιδιωτική εταιρεία, η οποία έχει αγοράσει την άδεια και όχι την υποδομή του σιδηροδρόμου. Το λυπηρό είναι ούτε για περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης όπως ήταν αυτές που προηγήθηκαν δεν υπάρχει συνεννόηση μεταξύ τους για να ενημερώνουν τον κόσμο. Και το ακόμη πιο λυπηρό ότι μια ιδιωτική εταιρεία που έχει αγοραστεί απο κορυφαία σιδηροδρομική εταιρεία της Ευρώπης, δεν έχει μεριμνήσει ώστε να φτιάξει ένα δικό της σύστημα ενημέρωσης κοινού και ενημερώνει με twitter. Λες και ο κόσμους που χρησιμοποιεί το τρένο είναι ...μανιακός των social media.
Τις επιπτώσεις της προβληματικής σχέσης ανάμεσα στην ιδιωτική ΤΡΑΙΝΟΣΕ και το δημόσιο ΟΣΕ, αναγκάζονται να επωμιστούν οι επιβάτες που χρησιμοποιούν το σιδηρόδρομο.
Με αφορμή τις μεγάλες καθυστερήσεις και ακυρώσεις δρομολογίων στον Προαστιακό της Αθήνας την περασμένη εβδομάδα, λόγω της κακοκαιρίας αλλά και τεχνικού προβλήματος στην ηλεκτροδότηση, πολλοί ταλαιπωρημένοι επιβάτες έθιξαν το θέμα της ενημέρωσης.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ επιχείρησε να ενημερώσει (στην αρχή κατόπιν εορτής) μόνο μέσω του twitter ενώ η πλειοψηφία των επιβατών στους σταθμούς δεν γνώριζε τίποται.
Στις περισσότερες περιπτώσεις οι μόνοι που προσπαθούσαν να βοηθήσουν τους επιβάτες ήταν οι υπάλληλοι security που όμως δεν είχαν και οι ίδιοι πληροφόρηση.
Σε ερώτηση για ποιο λόγο δεν χρησιμοποιούνται τα μεγάφωνα των σταθμών για ανακοινώσεις σχετικά με καθυστερήσεις ή ακυρώσεις δρομολογίων, η απάντηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ήταν αφοπλιστική: «Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν έχει πρόσβαση στα συστήματα ενημέρωσης των σταθμών δεδομένου ότι ανήκουν στον διαχειριστή υποδομής, ΟΣΕ».
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι πλέον ιδιωτική εταιρεία, η οποία έχει αγοράσει την άδεια και όχι την υποδομή του σιδηροδρόμου. Το λυπηρό είναι ούτε για περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης όπως ήταν αυτές που προηγήθηκαν δεν υπάρχει συνεννόηση μεταξύ τους για να ενημερώνουν τον κόσμο. Και το ακόμη πιο λυπηρό ότι μια ιδιωτική εταιρεία που έχει αγοραστεί απο κορυφαία σιδηροδρομική εταιρεία της Ευρώπης, δεν έχει μεριμνήσει ώστε να φτιάξει ένα δικό της σύστημα ενημέρωσης κοινού και ενημερώνει με twitter. Λες και ο κόσμους που χρησιμοποιεί το τρένο είναι ...μανιακός των social media.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ