Aνεξάρτητος σχεδιαστής παρουσίασε την δική του εκδοχή για το πως θα μπορούσε να μοιάζει κάποιο μοντέλο Ferrari σε 20 ή 30 χρόνια. Τι λέτε;
Μια δική του μελέτη για το πώς θα μπορούσε να μοιάζει μια Ferrari F413 στο μέλλον παρουσίασε ο Shane Baxley, ένας ανεξάρτητος σχεδιαστής με ειδίκευση πάνω στην αυτοκίνηση.
Ο ίδιος αναφέρει ότι αν και η σχεδιαστική ταυτότητα που έχει υιοθετήσει στο μοντέλο είναι αρκετά υπερβολική και φουτουριστική, σημειώνει πως οι φίλοι της ιταλικής φίρμας πρέπει να λάβουν υπόψη τους ότι και η σχεδίαση της LaFerrari θα έμοιαζε το ίδιο εξωπραγματική στις δεκαετίες του 1960 και 1970. Ο Baxley αναφέρει ότι το σχέδιο δεν είναι στην τελική του μορφή αλλά απλά δίνει μια πρώτη ιδέα για το τι θα ακολουθήσει.
Εμφανισιακά μοιάζει σαν κάτι τελείως εξωγήινο, αφού έχει γιγάντιους τροχούς, μυώδη φτερά και γυάλινη οροφή, αλλά χαρακτηρίζεται από την πλήρη απουσία γρίλιας και πορτ-μπαγκάζ. Το εσωτερικό είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρον καθώς, αν και έχει χώρο μόνο για έναν επιβάτη, ο σχεδιαστής αναφέρει πως υπάρχει πλούσια επένδυση από ανθρακόνημα και σπορτίφ τιμόνι.
Ο Baxley δεν αναφέρει τι μηχανικά σύνολα θα μπορούσαν να εξοπλίσουν το μοντέλο αλλά εφόσον πρόκειται για κάτι που λάβει σάρκα και οστά σε 20 ή 30 χρόνια, κατά πάσα πιθανότητα θα είναι ηλεκτρικό.
Μας κοινοποιήθηκε από autoagora.gr
Μια δική του μελέτη για το πώς θα μπορούσε να μοιάζει μια Ferrari F413 στο μέλλον παρουσίασε ο Shane Baxley, ένας ανεξάρτητος σχεδιαστής με ειδίκευση πάνω στην αυτοκίνηση.
Ο ίδιος αναφέρει ότι αν και η σχεδιαστική ταυτότητα που έχει υιοθετήσει στο μοντέλο είναι αρκετά υπερβολική και φουτουριστική, σημειώνει πως οι φίλοι της ιταλικής φίρμας πρέπει να λάβουν υπόψη τους ότι και η σχεδίαση της LaFerrari θα έμοιαζε το ίδιο εξωπραγματική στις δεκαετίες του 1960 και 1970. Ο Baxley αναφέρει ότι το σχέδιο δεν είναι στην τελική του μορφή αλλά απλά δίνει μια πρώτη ιδέα για το τι θα ακολουθήσει.
Εμφανισιακά μοιάζει σαν κάτι τελείως εξωγήινο, αφού έχει γιγάντιους τροχούς, μυώδη φτερά και γυάλινη οροφή, αλλά χαρακτηρίζεται από την πλήρη απουσία γρίλιας και πορτ-μπαγκάζ. Το εσωτερικό είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρον καθώς, αν και έχει χώρο μόνο για έναν επιβάτη, ο σχεδιαστής αναφέρει πως υπάρχει πλούσια επένδυση από ανθρακόνημα και σπορτίφ τιμόνι.
Ο Baxley δεν αναφέρει τι μηχανικά σύνολα θα μπορούσαν να εξοπλίσουν το μοντέλο αλλά εφόσον πρόκειται για κάτι που λάβει σάρκα και οστά σε 20 ή 30 χρόνια, κατά πάσα πιθανότητα θα είναι ηλεκτρικό.
Μας κοινοποιήθηκε από autoagora.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ