Εδώ και καιρό έχει ξεκινήσει η συζήτηση για τα νέα όρια των εκπομπών των ρύπων που θα ισχύσουν από το 2020 και τα οποία θα είναι ιδιαίτερα αυστηρά για τις αυτοκινητοβιομηχανίες.
Σε αυτή την συζήτηση μέχρι στιγμής έχουν πάρει μέρος εκπρόσωποι των ευρωπαϊκών πόλεων, των κατασκευαστών αυτοκινήτων και επαγγελματίες του χώρου και καλούν την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να συνεχίσει την προσπάθεια ώστε να βρεθεί σύντομα μία λύση αποδεκτή από όλους.
Στη συζήτηση εξετάζονται οι επιπτώσεις του περιβάλλοντος από αυτοκίνητα που κινούνται στον αστικό ιστό και επιβαρύνουν σε μεγάλο βαθμό την ατμόσφαιρα. Μάλιστα μέχρι τώρα έχουν γίνει πολλές μετρήσεις σε εργαστήρια που αναλύουν τα δεδομένα που υπάρχουν σήμερα στην Ευρώπη και προσπαθούν να βρουν λύσεις στο μεγάλο πρόβλημα.
Κυρίαρχος στόχος του εργαστηρίου είναι να αναλυθούν όλες οι τεχνολογικές προοπτικές στον τομέα της μείωσης των ρύπων.
Πρόσφατα υπήρξε δημοσίευση της μελέτης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για το συγκεκριμένο θέμα η οποία βρήκε σύμφωνες σε μεγάλο βαθμό τις περισσότερες πλευρές. Στη συζήτηση συμμετείχαν περίπου 50 ενδιαφερόμενοι φορείς που ασχολούνται με την αστική κινητικότητα, αλλά και επαγγελματίες του χώρου.
Δεν θα πρέπει να παραγνωρίζουμε τον στόχο που έχει θέσει η ΕΕ και ο οποίος είναι μείωση των εκπομπών των ρύπων στα αυτοκίνητα κατά 25% έως 35% στα επιβατικά οχήματα έως το 2030 και κατά 30% έως 40% στα φορτηγά.
Μάλιστα δεν είναι λίγες οι ευρωπαϊκές κυβερνήσεις που ενθαρρύνουν εταιρείες να ασχοληθούν με την κατασκευή μπαταριών που θα αποτελέσουν τη βάση των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων τα επόμενα χρόνια.
ΑΜΠΕ
Σε αυτή την συζήτηση μέχρι στιγμής έχουν πάρει μέρος εκπρόσωποι των ευρωπαϊκών πόλεων, των κατασκευαστών αυτοκινήτων και επαγγελματίες του χώρου και καλούν την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να συνεχίσει την προσπάθεια ώστε να βρεθεί σύντομα μία λύση αποδεκτή από όλους.
Στη συζήτηση εξετάζονται οι επιπτώσεις του περιβάλλοντος από αυτοκίνητα που κινούνται στον αστικό ιστό και επιβαρύνουν σε μεγάλο βαθμό την ατμόσφαιρα. Μάλιστα μέχρι τώρα έχουν γίνει πολλές μετρήσεις σε εργαστήρια που αναλύουν τα δεδομένα που υπάρχουν σήμερα στην Ευρώπη και προσπαθούν να βρουν λύσεις στο μεγάλο πρόβλημα.
Κυρίαρχος στόχος του εργαστηρίου είναι να αναλυθούν όλες οι τεχνολογικές προοπτικές στον τομέα της μείωσης των ρύπων.
Πρόσφατα υπήρξε δημοσίευση της μελέτης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για το συγκεκριμένο θέμα η οποία βρήκε σύμφωνες σε μεγάλο βαθμό τις περισσότερες πλευρές. Στη συζήτηση συμμετείχαν περίπου 50 ενδιαφερόμενοι φορείς που ασχολούνται με την αστική κινητικότητα, αλλά και επαγγελματίες του χώρου.
Δεν θα πρέπει να παραγνωρίζουμε τον στόχο που έχει θέσει η ΕΕ και ο οποίος είναι μείωση των εκπομπών των ρύπων στα αυτοκίνητα κατά 25% έως 35% στα επιβατικά οχήματα έως το 2030 και κατά 30% έως 40% στα φορτηγά.
Μάλιστα δεν είναι λίγες οι ευρωπαϊκές κυβερνήσεις που ενθαρρύνουν εταιρείες να ασχοληθούν με την κατασκευή μπαταριών που θα αποτελέσουν τη βάση των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων τα επόμενα χρόνια.
ΑΜΠΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ