Σύμφωνα με στοιχεία του οίκου αποτίμησης αξίων στην ναυτιλία VesselsValue η αξία του ελληνόκτητου στόλου υπολογίζεται στα 99,5 δισεκατομμύρια δολάρια.
Το μεγαλύτερο μέρος αυτής της αξίας προέρχεται από τα δεξαμενόπλοια (36 δισ. δολ.) ενώ έπονται τα ποντοπόρα μεταφοράς ξηρού φορτίου χύδην (35,75 δισ.) και τα πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου ή LNG (13,5 δισ.).
Οπως αναφέρει και η Καθημερινή που δημοσιεύει το θέμα σημειώνεται πως ο στόλος αυτός βαρύνεται και με δανεισμό που αντλήθηκε για την εξαγορά ή ναυπήγηση του και ο οποίος εκτιμάται από παράγοντες της αγοράς πως υπερβαίνει το 50% της συνολικής του αξίας.
Στη δεύτερη θέση διεθνώς κατατάσσεται ο Ιαπωνικός με αξία στα 89,122 δισεκατομμύρια δολάρια και έπεται ο Κινεζικός με 83,544 δισεκατομμύρια. Οι αξίες τόσο του ελληνικού όσο και των άλλων στόλων αποτυπώνουν στοιχεία στα τέλη του 2017 και εμφανίζονται αυξημένες σημαντικά σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
«Η ισχυρή δέσμευση των Ελλήνων ιδιοκτητών στις παγκόσμιες ναυτιλιακές αγορές φαίνεται απίθανο να αλλάξει, καθώς άλλοι, όπως η Γερμανία, ρευστοποιούν περιουσιακά στοιχεία. Η τάση στην κινεζική ιδιοκτησία αυξάνεται, καθώς οι κρατικές εταιρείες ενοποιούνται και τοποθετούν νέες παραγγελίες. Αυτή είναι μια υπενθύμιση ότι υπάρχουν πάντα νέοι μνηστήρες για το θρόνο της μέγιστης αγοραίας αξίας» σημειώνει η VesselsValue.
Ο ελληνικών συμφερόντων στόλος σε αριθμούς
Σύμφωνα με την VesselsValue ο ελληνόκτητος στόλος αριθμεί 4.574 πλοία εκ των οποίων:
Το μεγαλύτερο μέρος αυτής της αξίας προέρχεται από τα δεξαμενόπλοια (36 δισ. δολ.) ενώ έπονται τα ποντοπόρα μεταφοράς ξηρού φορτίου χύδην (35,75 δισ.) και τα πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου ή LNG (13,5 δισ.).
Οπως αναφέρει και η Καθημερινή που δημοσιεύει το θέμα σημειώνεται πως ο στόλος αυτός βαρύνεται και με δανεισμό που αντλήθηκε για την εξαγορά ή ναυπήγηση του και ο οποίος εκτιμάται από παράγοντες της αγοράς πως υπερβαίνει το 50% της συνολικής του αξίας.
Στη δεύτερη θέση διεθνώς κατατάσσεται ο Ιαπωνικός με αξία στα 89,122 δισεκατομμύρια δολάρια και έπεται ο Κινεζικός με 83,544 δισεκατομμύρια. Οι αξίες τόσο του ελληνικού όσο και των άλλων στόλων αποτυπώνουν στοιχεία στα τέλη του 2017 και εμφανίζονται αυξημένες σημαντικά σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
«Η ισχυρή δέσμευση των Ελλήνων ιδιοκτητών στις παγκόσμιες ναυτιλιακές αγορές φαίνεται απίθανο να αλλάξει, καθώς άλλοι, όπως η Γερμανία, ρευστοποιούν περιουσιακά στοιχεία. Η τάση στην κινεζική ιδιοκτησία αυξάνεται, καθώς οι κρατικές εταιρείες ενοποιούνται και τοποθετούν νέες παραγγελίες. Αυτή είναι μια υπενθύμιση ότι υπάρχουν πάντα νέοι μνηστήρες για το θρόνο της μέγιστης αγοραίας αξίας» σημειώνει η VesselsValue.
Ο ελληνικών συμφερόντων στόλος σε αριθμούς
Σύμφωνα με την VesselsValue ο ελληνόκτητος στόλος αριθμεί 4.574 πλοία εκ των οποίων:
- το 50% είναι ποντοπόρα μεταφοράς ξηρού φορτίου χύδην,
- το 33% δεξαμενόπλοια αργού πετρελαίου και προϊόντων
- το 9% μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Ο στόλος περιλαμβάνει επίσης 75 δεξαμενόπλοια μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου,
- 144 μεταφοράς υγραερίου,
- 133 μικρά φορτηγά όπως και πολλά ακόμα πλοία της υπεράκτιας βιομηχανία εξόρυξης υδρογονανθράκων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ