Ο Πρόεδρος της Βουλής, κ. Νικόλαος Βούτσης, συναντήθηκε σήμερα με τον Συνήγορο του Καταναλωτή, κ. Λευτέρη Ζαγορίτη, ο οποίος του παρέδωσε την Έκθεση της Ανεξάρτητης Αρχής για το 2015.
Ο κ. Βούτσης αναφέρθηκε στο σημαντικό έργο που επιτελεί ο Συνήγορος του Καταναλωτή, καθώς, όπως είπε παραλαμβάνοντας την έκθεση, «μέσα στην περίοδο κρίσης που διανύουμε, αυτή η Ανεξάρτητη Αρχή αποτελεί για τον απλό πολίτη και καταναλωτή ένα παράθυρο ελπίδας για την επίλυση του ζητήματός του». Ο Πρόεδρος της Βουλής επισήμανε πως η Έκθεση θα διαβιβαστεί στις αρμόδιες επιτροπές της Βουλής προκειμένου να γίνει αντικείμενο μελέτης και συζήτησης.
«Το 2015 ήταν η χρονιά με τις περισσότερες αναφορές στην ιστορία από την ίδρυση του Συνηγόρου του Καταναλωτή, καθώς έφτασαν τις 5.889, ενώ παράλληλα υπήρξαν και 11.417 αιτήματα από καταναλωτές» τόνισε ο κ. Ζαγορίτης. Ο Συνήγορος του Καταναλωτή υπογράμμισε πως «πάνω από το 82% των υποθέσεων έληξαν συμβιβαστικά και επιλύθηκαν εξωδικαστικά» ενώ σημείωσε πως «στη χρονική αυτή συγκυρία, κατά την οποία έχει συρρικνωθεί η αγοραστική δύναμή των καταναλωτών, παρατηρείται αυξητική τάση στις υποθέσεις που φτάνουν στην Αρχή, καθώς οι καταναλωτές ευαισθητοποιούνται και ζητούν το δίκιο τους, ακόμα και σε μικρότερης σημασίας θέματα ή σε μικρότερα ποσά τα οποία παλαιότερα ξεπερνούσαν χωρίς κανένα ζήτημα».
Ο κ. Βούτσης αναφέρθηκε στο σημαντικό έργο που επιτελεί ο Συνήγορος του Καταναλωτή, καθώς, όπως είπε παραλαμβάνοντας την έκθεση, «μέσα στην περίοδο κρίσης που διανύουμε, αυτή η Ανεξάρτητη Αρχή αποτελεί για τον απλό πολίτη και καταναλωτή ένα παράθυρο ελπίδας για την επίλυση του ζητήματός του». Ο Πρόεδρος της Βουλής επισήμανε πως η Έκθεση θα διαβιβαστεί στις αρμόδιες επιτροπές της Βουλής προκειμένου να γίνει αντικείμενο μελέτης και συζήτησης.
«Το 2015 ήταν η χρονιά με τις περισσότερες αναφορές στην ιστορία από την ίδρυση του Συνηγόρου του Καταναλωτή, καθώς έφτασαν τις 5.889, ενώ παράλληλα υπήρξαν και 11.417 αιτήματα από καταναλωτές» τόνισε ο κ. Ζαγορίτης. Ο Συνήγορος του Καταναλωτή υπογράμμισε πως «πάνω από το 82% των υποθέσεων έληξαν συμβιβαστικά και επιλύθηκαν εξωδικαστικά» ενώ σημείωσε πως «στη χρονική αυτή συγκυρία, κατά την οποία έχει συρρικνωθεί η αγοραστική δύναμή των καταναλωτών, παρατηρείται αυξητική τάση στις υποθέσεις που φτάνουν στην Αρχή, καθώς οι καταναλωτές ευαισθητοποιούνται και ζητούν το δίκιο τους, ακόμα και σε μικρότερης σημασίας θέματα ή σε μικρότερα ποσά τα οποία παλαιότερα ξεπερνούσαν χωρίς κανένα ζήτημα».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ