Σε κίνηση εκσυγχρονισμού προχωράει το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, το οποίο μέσα στον επόμενο μήνα, στο πρότυπο των αεροπορικών εταιριών που αποτελούν και τους βασικούς ανταγωνιστές του, θα αρχίσει να διαθέτει ηλεκτρονικά εισιτήρια στο επιβατικό κοινό.
Ήδη, αυτές τις μέρες ολοκληρώνεται η εφαρμογή και από τα μέσα Αυγούστου οι επιβάτες που θα θέλουν να ταξιδέψουν στην Αθήνα ή να έρθουν στη Θεσσαλονίκη από την πρωτεύουσα, θα έχουν τη δυνατότητα να αγοράζουν το εισιτήριο τους ηλεκτρονικά, αλλά ακόμη και να επιλέγουν τη θέση στην οποία θα καθίσουν. Το μόνο που θα χρειάζεται να κάνουν είναι να μπαίνουν στην ιστοσελίδα του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης (www.ktel-thes.gr), είτε από τον υπολογιστή είτε από το <<έξυπνο>> κινητό τους.
Ήδη, αυτές τις μέρες ολοκληρώνεται η εφαρμογή και από τα μέσα Αυγούστου οι επιβάτες που θα θέλουν να ταξιδέψουν στην Αθήνα ή να έρθουν στη Θεσσαλονίκη από την πρωτεύουσα, θα έχουν τη δυνατότητα να αγοράζουν το εισιτήριο τους ηλεκτρονικά, αλλά ακόμη και να επιλέγουν τη θέση στην οποία θα καθίσουν. Το μόνο που θα χρειάζεται να κάνουν είναι να μπαίνουν στην ιστοσελίδα του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης (www.ktel-thes.gr), είτε από τον υπολογιστή είτε από το <<έξυπνο>> κινητό τους.
Η κίνηση του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, που γίνεται μέσα σε αυτήν την περίοδο κρίσης που διανύουμε, αλλά και του ισχυρού ανταγωνισμού τον οποίο υφίσταται κατά κύριο λόγο από τις χαμηλού κόστους αεροπορικές εταιρίες, αλλά και από το σιδηρόδρομο, γίνεται προκειμένου να βελτιωθεί η θέση του στην αγορά.
Με το ηλεκτρονικό εισιτήριο, ουσιαστικά θα δίνεται στον επιβάτη –κατά κύριο λόγο στη νεολαία, η οποία και χρησιμοποιεί κατά κόρον τα ηλεκτρονικά μέσα- η δυνατότητα να κάνει τη… ζωή του ευκολότερη, αφού δε θα χρειάζεται να παίρνει τηλέφωνο για να κλείσει εισιτήριο, ούτε να πάει νωρίτερα στο ΚΤΕΛ για να το παραλάβει από το γκισέ.
Εξάλλου, το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης προτίθεται, μέσα από την εφαρμογή, να προχωρήσει και σε προσφορές για τους επιβάτες. Παράλληλα, θα δίνεται η δυνατότητα να γίνεται καλύτερος προγραμματισμός των δρομολογίων, με βάση τις ανάγκες των χρηστών. Έτσι, όταν για παράδειγμα υπάρχει αυξημένη ζήτηση για κάποιο δρομολόγιο, θα μπορεί να δρομολογείται και έκτακτο, ώστε να καλύπτονται όλες οι ανάγκες.
Με το ηλεκτρονικό εισιτήριο, ουσιαστικά θα δίνεται στον επιβάτη –κατά κύριο λόγο στη νεολαία, η οποία και χρησιμοποιεί κατά κόρον τα ηλεκτρονικά μέσα- η δυνατότητα να κάνει τη… ζωή του ευκολότερη, αφού δε θα χρειάζεται να παίρνει τηλέφωνο για να κλείσει εισιτήριο, ούτε να πάει νωρίτερα στο ΚΤΕΛ για να το παραλάβει από το γκισέ.
Εξάλλου, το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης προτίθεται, μέσα από την εφαρμογή, να προχωρήσει και σε προσφορές για τους επιβάτες. Παράλληλα, θα δίνεται η δυνατότητα να γίνεται καλύτερος προγραμματισμός των δρομολογίων, με βάση τις ανάγκες των χρηστών. Έτσι, όταν για παράδειγμα υπάρχει αυξημένη ζήτηση για κάποιο δρομολόγιο, θα μπορεί να δρομολογείται και έκτακτο, ώστε να καλύπτονται όλες οι ανάγκες.
<<Η κίνηση στη γραμμή προς Αθήνα κάθε χρόνο μειώνεται σε ποσοστό 10% με 15%. Γι’αυτό και προχωρούμε σε κινήσεις με τις οποίες πιστεύουμε ότι θα μπορέσουμε να ανακόψουμε την πτώση>>, σημειώνει ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, Τριαντάφυλλος Τριανταφυλλίδης. Ο ίδιος επισημαίνει ότι στις προθέσεις της διοίκησης είναι στο δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Αθήνα να λειτουργούν και τουαλέτες μέσα στα λεωφορεία.
<<Οι αεροπορικές εταιρίες ακολουθούν επιθετική τιμολογιακή πολιτική. Το δικό μας εισιτήριο, μιας απλής μετάβασης στην Αθήνα, κοστίζει 39 ευρώ, το κόστος μετ’ επιστροφής διαμορφώνεται στα 59 ευρώ, ενώ διαθέτουμε κοινωνικό εκπτωτικό τιμολόγιο για φοιτητές, τρίτεκνους, άνω των 60 και ένστολους. Τόσο περίπου στοιχίζει σήμερα το ταξίδι με αεροπλάνο. Μόνο που οι επιβάτες δεν μπορούν να μεταφέρουν όλες τις αποσκευές τους.
<<Οι αεροπορικές εταιρίες ακολουθούν επιθετική τιμολογιακή πολιτική. Το δικό μας εισιτήριο, μιας απλής μετάβασης στην Αθήνα, κοστίζει 39 ευρώ, το κόστος μετ’ επιστροφής διαμορφώνεται στα 59 ευρώ, ενώ διαθέτουμε κοινωνικό εκπτωτικό τιμολόγιο για φοιτητές, τρίτεκνους, άνω των 60 και ένστολους. Τόσο περίπου στοιχίζει σήμερα το ταξίδι με αεροπλάνο. Μόνο που οι επιβάτες δεν μπορούν να μεταφέρουν όλες τις αποσκευές τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ