Το αθλητικό συμβούλιο μηχανοκίνητου αθλητισμού της FIA ενέκρινε την Πέμπτη μια σειρά από σημαντικές αλλαγές στους κανόνες της Formula 1, που θα έχουν ισχύ από το πρωτάθλημα του 2015.
Η πιο σημαντική αλλαγή έχει να κάνει με τις περιόδους της εισόδου του αυτοκινήτου ασφαλείας στην πίστα, καθώς πλέον θα ακολουθούνται από εν στάση επανεκκίνηση από το γκριντ. Η ισχύουσα διαδικασία επανεκκίνησης του αγώνα θα τηρείται μόνο εφόσον χρειαστεί στους δύο πρώτους γύρους του αγώνα (ή μετά από επανεκκίνησή του), καθώς επίσης κι εφόσον απομένουν πέντε γύροι για την ολοκλήρωση του αγώνα.
Ο αριθμός των κινητήρων που θα μπορεί να έχει ένας πιλότος στη διάρκεια της σεζόν είναι τέσσερις, αλλά αν οι αγώνες του πρωταθλήματος είναι πάνω από 20, ο αριθμός αυξάνεται στους πέντε. Η ποινή για αντικατάσταση κινητήρα είναι η εκκίνηση από το τέλος του grid κι όχι από το pit lane.
Παράλληλα, ο αριθμός των δοκιμών πριν την έναρξη της σεζόν θα είναι τρεις τετραήμερες στην Ευρώπη για το 2015 και για το 2016 θα μειωθεί σε δύο τετραήμερα τεστ. Επίσης θα υπάρχουν δύο δοκιμές στη διάρκεια της σεζόν στην Ευρώπη αντί για τέσσερις, ενώ οι δύο από αυτές τις δοκιμές θα αφορούν αποκλειστικά νέους πιλότους.
Τέλος, εγκρίθηκαν αλλαγές στις «μύτες» των μονοθεσίων για να είναι πιο ασφαλείς και… ελκυστικές, όπως και η είσοδος των μονοθεσίων στο parc ferme από την αρχή της τελευταίας ελεύθερης δοκιμής κι όχι από την αρχή των κατατακτήριων.
Η πιο σημαντική αλλαγή έχει να κάνει με τις περιόδους της εισόδου του αυτοκινήτου ασφαλείας στην πίστα, καθώς πλέον θα ακολουθούνται από εν στάση επανεκκίνηση από το γκριντ. Η ισχύουσα διαδικασία επανεκκίνησης του αγώνα θα τηρείται μόνο εφόσον χρειαστεί στους δύο πρώτους γύρους του αγώνα (ή μετά από επανεκκίνησή του), καθώς επίσης κι εφόσον απομένουν πέντε γύροι για την ολοκλήρωση του αγώνα.
Ο αριθμός των κινητήρων που θα μπορεί να έχει ένας πιλότος στη διάρκεια της σεζόν είναι τέσσερις, αλλά αν οι αγώνες του πρωταθλήματος είναι πάνω από 20, ο αριθμός αυξάνεται στους πέντε. Η ποινή για αντικατάσταση κινητήρα είναι η εκκίνηση από το τέλος του grid κι όχι από το pit lane.
Παράλληλα, ο αριθμός των δοκιμών πριν την έναρξη της σεζόν θα είναι τρεις τετραήμερες στην Ευρώπη για το 2015 και για το 2016 θα μειωθεί σε δύο τετραήμερα τεστ. Επίσης θα υπάρχουν δύο δοκιμές στη διάρκεια της σεζόν στην Ευρώπη αντί για τέσσερις, ενώ οι δύο από αυτές τις δοκιμές θα αφορούν αποκλειστικά νέους πιλότους.
Τέλος, εγκρίθηκαν αλλαγές στις «μύτες» των μονοθεσίων για να είναι πιο ασφαλείς και… ελκυστικές, όπως και η είσοδος των μονοθεσίων στο parc ferme από την αρχή της τελευταίας ελεύθερης δοκιμής κι όχι από την αρχή των κατατακτήριων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ