Με ενίσχυση της λειτουργίας των κεντρικών υποδομών και υπηρεσιών του απαντά ο δήμος Νεάπολης-Συκεών στις αυξημένες απαιτήσεις των πολιτών για καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση.
Μετά τα εγκαίνια του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών της Δημοτικής Ενότητα Πεύκων, το οποίο λειτουργεί κι αυτό σε συνεχές ωράριο, όπως τα δυο παλαιότερα των Συκεών και της Νεάπολης, τώρα και το ΚΕΠ της Δ.Ε. Αγίου Παύλου εντάχθηκε στο ίδιο πρόγραμμα λειτουργίας, γεγονός που διασφαλίζει τις καλύτερες προϋποθέσεις εξυπηρέτησης των αναγκών των κατοίκων της περιοχής. Αυτό επιτεύχθηκε μετά τις κινήσεις της διοίκησης του δήμου για ενίσχυση του προσωπικού με επιπλέον εργαζόμενους, με το συνολικό κόστος λειτουργίας να καλύπτεται εξολοκλήρου από το δήμο Νεάπολης-Συκεών.
«Με τη διεύρυνση του ωραρίου λειτουργίας και του ΚΕΠ Αγ.Παύλου ολοκληρώνεται ένας μεγάλος κύκλος εξυπηρέτησης των πολιτών, οι οποίοι μπορούν να διεκπεραιώνουν τις υποθέσεις τους χωρίς να είναι αναγκασμένοι να εγκαταλείψουν τη δουλειά τους. Επιπλέον, με την εξέλιξη αυτή η διαδημοτική αποκέντρωση διευρύνεται κι επεκτείνεται περισσότερο, την οποία, όμως, θα συνεχίσουμε να ενισχύουμε», επισημαίνει ο δήμαρχος Νεάπολης-Συκεών Σίμος Δανιηλίδης.
Έτσι, και μετά απ’ αυτήν την εξέλιξη, και τα τέσσερα ΚΕΠ του δήμου λειτουργούν πλέον σε ενιαίο πρόγραμμα, που είναι καθημερινά από τις 8 το πρωί έως τις 8 το βράδυ και το Σάββατο από τις 8 το πρωί έως τις 2 μ.μ. Αυτά είναι τα εξής:
►ΚΕΠ Δ.Ε. Συκεών: Ρ.Φεραίου 171, Συκιές – Τηλ.: 2310.672846, -848, -849
►ΚΕΠ Δ.Ε. Νεάπολης: Ελ. Βενιζέλου 125, δημ. κατάστημα Νεάπολης
Τηλ.: 2310.671100 (εσωτ. 191, 192, 193, 194, 203)
►ΚΕΠ Δ.Ε. Αγ. Παύλου: Ηπείρου 9-11, δημ. κατάστημα Αγ.Παύλου
Τηλ.: 2313.300212, -210, -213
►ΚΕΠ Δ.Ε. Πεύκων: Ειρήνης 19, δημ. κατάστημα Πεύκων
Τηλ.: 2313.502200, 2313.502230, 2313.502231
Αξιόπιστες υπηρεσίες
Μεταξύ άλλων στα τέσσερα ΚΕΠ του δήμου Νεάπολης-Συκεών:
► Οι υπάλληλοι αναλαμβάνουν να διεκπεραιώσουν πληθώρα διοικητικών διαδικασιών που αφορούν τη δημόσια διοίκηση κι έτσι ο πολίτης δεν ταλαιπωρείται στις δημόσιες υπηρεσίες.
► Για να εξυπηρετηθεί ο ενδιαφερόμενος πρέπει να παρίσταται με την αστυνομική ταυτότητα ή το διαβατήριό του σε ισχύ, ή να τον εκπροσωπήσει νόμιμα εξουσιοδοτημένο πρόσωπο, προκειμένου να κατατεθούν τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για την υπόθεσή του.
► Ο πολίτης μπορεί να παραλάβει διοικητικά έγγραφα αυτοπροσώπως ή να ζητήσει να τα λάβει ταχυδρομικά με συστημένη επιστολή και με αντικαταβολή του κόστους αποστολής.
► Ο πολίτης έχει τη δυνατότητα να κάνει τηλεφωνική αίτηση καλώντας τον αριθμό 1500 και να επιλέξει το ΚΕΠ στο οποίο επιθυμεί να διεκπεραιώσει την υπόθεσή του και να παραλάβει το διοικητικό έγγραφο που χρειάζεται.
► Αιτήσεις μπορούν να κατατεθούν ηλεκτρονικά και στη σελίδα www.ermis.gov.gr και η παραλαβή των εγγράφων να γίνει από το ΚΕΠ της επιλογής του πολίτη.
Συνηθέστερες διαδικασίες που διεκπεραιώνονται μέσω ΚΕΠ:
● Πληροφόρηση για κάθε ζήτημα που αφορά τη δημόσια διοίκηση
● Επικυρώσεις φωτοαντιγράφων διοικητικών εγγράφων
● Βεβαίωση του γνησίου της υπογραφής
● Χορήγηση πιστοποιητικού οικογενειακής κατάστασης
● Χορήγηση πιστοποιητικού γέννησης
● Χορήγηση ληξιαρχικής πράξης γέννησης
● Χορήγηση ληξιαρχικής πράξης γάμου
● Χορήγηση ληξιαρχικής πράξης θανάτου
● Μεταδημότευση έγγαμου/άγαμου ενήλικα
● Χορήγηση φορολογικής ενημερότητας
● Επανεκτύπωση βεβαίωσης απόδοσης ΑΦΜ φυσικού προσώπου
● Αιτήσεις για οικογενειακό επίδομα ΟΑΕΔ
● Έκδοση και επανέκδοση ΑΜΚΑ
● Αιτήσεις για πιστοποιητικά σπουδών
● Έκδοση πιστοποιητικού στρατολογικής κατάστασης
● Χορήγηση αντιγράφου ποινικού μητρώου
● Ανανέωση άδειας οδήγησης
● Αντικατάσταση άδειας οδήγησης με νέου τύπου
● Χορήγηση αντιγράφου άδειας οδήγησης λόγω απώλειας, φθοράς ή κλοπής
● Έκδοση αντιγράφου άδειας κυκλοφορίας οχημάτων λόγω κλοπής, απώλειας ή φθοράς
● Μεταβίβαση Ι.Χ. αυτοκινήτου και δικύκλου
● Άρση παρακράτησης κυριότητας Ι.Χ. αυτοκινήτου ή δικύκλου
● Ανανέωση άδειας οδήγησης ΤΑΞΙ
● Χορήγηση κάρτας μετακίνησης ατόμων με αναπηρία
● Χορήγηση παραβόλων, υπεύθυνων δηλώσεων, εντύπου εξουσιοδότησης
Μετά τα εγκαίνια του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών της Δημοτικής Ενότητα Πεύκων, το οποίο λειτουργεί κι αυτό σε συνεχές ωράριο, όπως τα δυο παλαιότερα των Συκεών και της Νεάπολης, τώρα και το ΚΕΠ της Δ.Ε. Αγίου Παύλου εντάχθηκε στο ίδιο πρόγραμμα λειτουργίας, γεγονός που διασφαλίζει τις καλύτερες προϋποθέσεις εξυπηρέτησης των αναγκών των κατοίκων της περιοχής. Αυτό επιτεύχθηκε μετά τις κινήσεις της διοίκησης του δήμου για ενίσχυση του προσωπικού με επιπλέον εργαζόμενους, με το συνολικό κόστος λειτουργίας να καλύπτεται εξολοκλήρου από το δήμο Νεάπολης-Συκεών.
«Με τη διεύρυνση του ωραρίου λειτουργίας και του ΚΕΠ Αγ.Παύλου ολοκληρώνεται ένας μεγάλος κύκλος εξυπηρέτησης των πολιτών, οι οποίοι μπορούν να διεκπεραιώνουν τις υποθέσεις τους χωρίς να είναι αναγκασμένοι να εγκαταλείψουν τη δουλειά τους. Επιπλέον, με την εξέλιξη αυτή η διαδημοτική αποκέντρωση διευρύνεται κι επεκτείνεται περισσότερο, την οποία, όμως, θα συνεχίσουμε να ενισχύουμε», επισημαίνει ο δήμαρχος Νεάπολης-Συκεών Σίμος Δανιηλίδης.
Έτσι, και μετά απ’ αυτήν την εξέλιξη, και τα τέσσερα ΚΕΠ του δήμου λειτουργούν πλέον σε ενιαίο πρόγραμμα, που είναι καθημερινά από τις 8 το πρωί έως τις 8 το βράδυ και το Σάββατο από τις 8 το πρωί έως τις 2 μ.μ. Αυτά είναι τα εξής:
►ΚΕΠ Δ.Ε. Συκεών: Ρ.Φεραίου 171, Συκιές – Τηλ.: 2310.672846, -848, -849
►ΚΕΠ Δ.Ε. Νεάπολης: Ελ. Βενιζέλου 125, δημ. κατάστημα Νεάπολης
Τηλ.: 2310.671100 (εσωτ. 191, 192, 193, 194, 203)
►ΚΕΠ Δ.Ε. Αγ. Παύλου: Ηπείρου 9-11, δημ. κατάστημα Αγ.Παύλου
Τηλ.: 2313.300212, -210, -213
►ΚΕΠ Δ.Ε. Πεύκων: Ειρήνης 19, δημ. κατάστημα Πεύκων
Τηλ.: 2313.502200, 2313.502230, 2313.502231
Αξιόπιστες υπηρεσίες
Μεταξύ άλλων στα τέσσερα ΚΕΠ του δήμου Νεάπολης-Συκεών:
► Οι υπάλληλοι αναλαμβάνουν να διεκπεραιώσουν πληθώρα διοικητικών διαδικασιών που αφορούν τη δημόσια διοίκηση κι έτσι ο πολίτης δεν ταλαιπωρείται στις δημόσιες υπηρεσίες.
► Για να εξυπηρετηθεί ο ενδιαφερόμενος πρέπει να παρίσταται με την αστυνομική ταυτότητα ή το διαβατήριό του σε ισχύ, ή να τον εκπροσωπήσει νόμιμα εξουσιοδοτημένο πρόσωπο, προκειμένου να κατατεθούν τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για την υπόθεσή του.
► Ο πολίτης μπορεί να παραλάβει διοικητικά έγγραφα αυτοπροσώπως ή να ζητήσει να τα λάβει ταχυδρομικά με συστημένη επιστολή και με αντικαταβολή του κόστους αποστολής.
► Ο πολίτης έχει τη δυνατότητα να κάνει τηλεφωνική αίτηση καλώντας τον αριθμό 1500 και να επιλέξει το ΚΕΠ στο οποίο επιθυμεί να διεκπεραιώσει την υπόθεσή του και να παραλάβει το διοικητικό έγγραφο που χρειάζεται.
► Αιτήσεις μπορούν να κατατεθούν ηλεκτρονικά και στη σελίδα www.ermis.gov.gr και η παραλαβή των εγγράφων να γίνει από το ΚΕΠ της επιλογής του πολίτη.
Συνηθέστερες διαδικασίες που διεκπεραιώνονται μέσω ΚΕΠ:
● Πληροφόρηση για κάθε ζήτημα που αφορά τη δημόσια διοίκηση
● Επικυρώσεις φωτοαντιγράφων διοικητικών εγγράφων
● Βεβαίωση του γνησίου της υπογραφής
● Χορήγηση πιστοποιητικού οικογενειακής κατάστασης
● Χορήγηση πιστοποιητικού γέννησης
● Χορήγηση ληξιαρχικής πράξης γέννησης
● Χορήγηση ληξιαρχικής πράξης γάμου
● Χορήγηση ληξιαρχικής πράξης θανάτου
● Μεταδημότευση έγγαμου/άγαμου ενήλικα
● Χορήγηση φορολογικής ενημερότητας
● Επανεκτύπωση βεβαίωσης απόδοσης ΑΦΜ φυσικού προσώπου
● Αιτήσεις για οικογενειακό επίδομα ΟΑΕΔ
● Έκδοση και επανέκδοση ΑΜΚΑ
● Αιτήσεις για πιστοποιητικά σπουδών
● Έκδοση πιστοποιητικού στρατολογικής κατάστασης
● Χορήγηση αντιγράφου ποινικού μητρώου
● Ανανέωση άδειας οδήγησης
● Αντικατάσταση άδειας οδήγησης με νέου τύπου
● Χορήγηση αντιγράφου άδειας οδήγησης λόγω απώλειας, φθοράς ή κλοπής
● Έκδοση αντιγράφου άδειας κυκλοφορίας οχημάτων λόγω κλοπής, απώλειας ή φθοράς
● Μεταβίβαση Ι.Χ. αυτοκινήτου και δικύκλου
● Άρση παρακράτησης κυριότητας Ι.Χ. αυτοκινήτου ή δικύκλου
● Ανανέωση άδειας οδήγησης ΤΑΞΙ
● Χορήγηση κάρτας μετακίνησης ατόμων με αναπηρία
● Χορήγηση παραβόλων, υπεύθυνων δηλώσεων, εντύπου εξουσιοδότησης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ