Τρόπους χάραξης μιας ενιαίας, σύγχρονης και δωδεκάμηνης τουριστικής πολιτικής για το σύνολο της Βόρειας Ελλάδας, μέσω της προσέλκυσης επενδυτών, της αξιοποίησης του ανθρώπινου δυναμικού και την προώθηση των τουριστικών προορισμών, συζήτησαν σήμερα στο Διοικητήριο, ο Υπουργός Μακεδονίας και Θράκης, κ. Θεόδωρος Καράογλου, με το σύνολο των αρμόδιων φορέων που δραστηριοποιούνται στον τουρισμό.
Η πρωτοβουλία για την ευρεία σύσκεψη ανήκει στον Υπουργό Μακεδονίας και Θράκης, κ. Θεόδωρο Καράογλου, καθώς το ΥΜΑΘ, εξ ορισμού και όπως προβλέπει το θεσμικό πλαίσιο επανίδρυσής του, διαδραματίζει συντονιστικό ρόλο στις τρεις αιρετές περιφέρειες που εποπτεύει.
Στη συνάντηση στρογγυλής τραπέζης, μεταξύ άλλων, συμμετείχαν οι Περιφέρειες Κεντρικής, Δυτικής, Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, οι Πρόεδροι των Ενώσεων Ξενοδόχων Μακεδονίας και Θράκης, ο Πρόεδρος της Ένωσης Τουριστικών Γραφείων Μακεδονίας και Θράκης, καθώς και εκπρόσωποι των τουριστικών οργανισμών.
Στην εισαγωγική του τοποθέτηση ο κ. Καράογλου εξήγησε πως η σημερινή σύσκεψη αποτελεί την απαρχή μιας γόνιμης και εποικοδομητικής σχέσης εμπιστοσύνης η οποία, με εφόδια τη σύνθεση δυνάμεων και συνεργιών, φιλοδοξεί να έχει ως αποτέλεσμα τη μεσοπρόθεσμη και μακροπρόθεσμη ενίσχυση της τουριστικής βιομηχανίας της Μακεδονίας και της Θράκης.
«Σήμερα είναι η αρχή μιας πιο στενής συνεργασίας. Με περισσότερες πράξεις και λιγότερο λόγο» τόνισε ο Υπουργός, ανακοινώνοντας πως το ΥΜΑΘ προχωρά σε μια σειρά στοχευμένων προωθητικών ενεργειών ανάδειξης των εναλλακτικών μορφών τουρισμού, όπως είναι για παράδειγμα η ημερίδα που διοργανώνει το Φεβρουάριο με θέμα τον θερμαλιστικό τουρισμό, ενώ στις αρχές Μαρτίου προγραμματίζεται δεύτερη ημερίδα, αυτήν τη φορά για τις προσκυνηματικές περιηγήσεις. «Επιθυμία μας», συνέχισε ο κ. Καράογλου, «είναι η δημιουργία ενός σύγχρονου τουριστικού φακέλου με στοχευμένη επικοινωνία, αξιοποίηση των εμπειριών του τουρίστα, βελτίωση υποδομών και φυσικά η χάραξη μιας στρατηγικής που θα βασίζεται σε ένα σταθερό brand name, με βάση το τουριστικό προϊόν». Διότι, όπως είπε, «η ανάπτυξη του τουρισμού σημαίνει ανάκαμψη της οικονομίας, νέες θέσεις εργασίας, αναθέρμανση της αγοράς, επιχειρηματικές ευκαιρίες και φυσικά προοπτικές επενδύσεων, με στόχο την οικονομική μας ευημερία».
Η πρωτοβουλία για την ευρεία σύσκεψη ανήκει στον Υπουργό Μακεδονίας και Θράκης, κ. Θεόδωρο Καράογλου, καθώς το ΥΜΑΘ, εξ ορισμού και όπως προβλέπει το θεσμικό πλαίσιο επανίδρυσής του, διαδραματίζει συντονιστικό ρόλο στις τρεις αιρετές περιφέρειες που εποπτεύει.
Στη συνάντηση στρογγυλής τραπέζης, μεταξύ άλλων, συμμετείχαν οι Περιφέρειες Κεντρικής, Δυτικής, Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, οι Πρόεδροι των Ενώσεων Ξενοδόχων Μακεδονίας και Θράκης, ο Πρόεδρος της Ένωσης Τουριστικών Γραφείων Μακεδονίας και Θράκης, καθώς και εκπρόσωποι των τουριστικών οργανισμών.
Στην εισαγωγική του τοποθέτηση ο κ. Καράογλου εξήγησε πως η σημερινή σύσκεψη αποτελεί την απαρχή μιας γόνιμης και εποικοδομητικής σχέσης εμπιστοσύνης η οποία, με εφόδια τη σύνθεση δυνάμεων και συνεργιών, φιλοδοξεί να έχει ως αποτέλεσμα τη μεσοπρόθεσμη και μακροπρόθεσμη ενίσχυση της τουριστικής βιομηχανίας της Μακεδονίας και της Θράκης.
«Σήμερα είναι η αρχή μιας πιο στενής συνεργασίας. Με περισσότερες πράξεις και λιγότερο λόγο» τόνισε ο Υπουργός, ανακοινώνοντας πως το ΥΜΑΘ προχωρά σε μια σειρά στοχευμένων προωθητικών ενεργειών ανάδειξης των εναλλακτικών μορφών τουρισμού, όπως είναι για παράδειγμα η ημερίδα που διοργανώνει το Φεβρουάριο με θέμα τον θερμαλιστικό τουρισμό, ενώ στις αρχές Μαρτίου προγραμματίζεται δεύτερη ημερίδα, αυτήν τη φορά για τις προσκυνηματικές περιηγήσεις. «Επιθυμία μας», συνέχισε ο κ. Καράογλου, «είναι η δημιουργία ενός σύγχρονου τουριστικού φακέλου με στοχευμένη επικοινωνία, αξιοποίηση των εμπειριών του τουρίστα, βελτίωση υποδομών και φυσικά η χάραξη μιας στρατηγικής που θα βασίζεται σε ένα σταθερό brand name, με βάση το τουριστικό προϊόν». Διότι, όπως είπε, «η ανάπτυξη του τουρισμού σημαίνει ανάκαμψη της οικονομίας, νέες θέσεις εργασίας, αναθέρμανση της αγοράς, επιχειρηματικές ευκαιρίες και φυσικά προοπτικές επενδύσεων, με στόχο την οικονομική μας ευημερία».
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΥΜΑΘ ΣΤΗ ΣΥΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΘΡΑΚΗΣ ΤΟ 2013
(29-01-2012)
Κύριοι Περιφερειάρχες Κεντρικής, Δυτικής, Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης,
Κύριοι θεματικοί αντιπεριφερειάρχες, αρμόδιοι για θέματα τουρισμού,
Κύριε Πρόεδρε του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων,
Κύριοι Πρόεδροι των Ενώσεων Ξενοδόχων Μακεδονίας και Θράκης,
Κυρίες και κύριοι,
Στη νέα εποχή της εξωστρέφειας και της ισόρροπης ανάπτυξης, οι αυξημένες προκλήσεις των καιρών απαιτούν περισσότερο από ποτέ τη μέγιστη δυνατή συναίνεση, προκειμένου να δώσουμε στον τόπο μας μια νέα προοπτική.
Και σε αυτήν την προσπάθεια απαιτείται η ενεργή συμμετοχή όλων.
Το Υπουργείο Μακεδονίας και Θράκης, εξ ορισμού και όπως προβλέπει το θεσμικό πλαίσιο επανίδρυσής του, διαδραματίζει ένα συντονιστικό ρόλο.
Για αυτό και η σημερινή σύσκεψη αποτελεί ένα μεγάλο πρώτο βήμα σύνθεσης δυνάμεων και συνεργιών, για:
-τη μεσοπρόθεσμη
-και μακροπρόθεσμη ενίσχυση
της τουριστικής βιομηχανίας της Μακεδονίας και της Θράκης.
Σκοπός της κοινής μας παρουσίας σε αυτήν την αίθουσα είναι:
-να ακούσουμε τις απόψεις των πλέον αρμόδιων φορέων για θέματα τουρισμού,
-να τις καταγράψουμε
και από εδώ και πέρα, συντονισμένα και ενιαία, να εξετάσουμε τους τρόπους χάραξης μιας:
-σύγχρονης,
-δωδεκάμηνης τουριστικής πολιτικής.
Όχι εξειδικευμένα για κάθε μία από τις τρεις περιφερειακές ενότητες που εποπτεύει το Υπουργείο Μακεδονίας και Θράκης, αλλά για το σύνολο της Βόρειας Ελλάδας.
Για αυτό, με υπευθυνότητα και σοβαρότητα, προχωρούμε σε μια σειρά στοχευμένων προωθητικών ενεργειών, όπως είναι για παράδειγμα η ημερίδα που διοργανώνεται το Φεβρουάριο από το Υπουργείο μας με θέμα τον θερμαλιστικό τουρισμό.
Παράλληλα, σύμφωνα με τον σχεδιασμό μας, στις αρχές Μαρτίου προγραμματίζουμε ημερίδα για τις προσκυνηματικές περιηγήσεις, δηλαδή θρησκευτικό τουρισμό.
Επιπλέον, το Υπουργείο Μακεδονίας και Θράκης προχώρησε στο σχεδιασμό και στην κατασκευή της διαδικτυακής πύλης σημείων ενδιαφέροντος wwww.mathra-sights.gr που λειτουργεί ήδη στο διαδίκτυο.
Πρόκειται για μια δράση που αποσκοπεί κυρίως στην προβολή της Μακεδονίας και της Θράκης, καθώς και στην καλύτερη εξυπηρέτηση των χρηστών-επισκεπτών της Βόρειας Ελλάδας.
Και βέβαια ένας από τους σκοπούς της συνάντησής μας είναι η διαπίστωση αναγκών για τη διοργάνωση παρόμοιων ημερίδων και δράσεων που θα αποσκοπούν στην προώθηση του τουρισμού με:
-την προσέλκυση επενδυτών,
-την αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού
-και την προώθηση των τουριστικών προορισμών.
Σήμερα είναι η αρχή μιας πιο στενής συνεργασίας.
Με περισσότερες πράξεις και λιγότερο λόγο.
Με άλλα λόγια πρέπει να βρούμε άμεσα τι χρειάζεται ο τόπος μας για τον τουρισμό, λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαιτερότητες της κάθε περιοχής.
Ο τουρισμός είναι παντού ή πρέπει να είναι παντού.
Γιατί ο τουρισμός στην Ελλάδα σημαίνει:
-ήλιος,
-θάλασσα,
-πολιτισμός,
-φυσικό περιβάλλον
-και όλα αυτά που συνθέτουν την ιδιαιτερότητα της πατρίδας μας,
τα οποία πρέπει να αναδείξουμε ως διαφοροποιημένα τουριστικά θέλγητρα-κίνητρα.
Επιθυμία μας είναι η δημιουργία ενός σύγχρονου τουριστικού φακέλου με:
-στοχευμένη επικοινωνία,
-αξιοποίηση των εμπειριών του τουρίστα,
-βελτίωση υποδομών
-και φυσικά η χάραξη μιας στρατηγικής που θα βασίζεται σε ένα σταθερό brand name, με βάση το τουριστικό προϊόν.
Διότι η ανάπτυξη του τουρισμού σημαίνει:
-ανάκαμψη της οικονομίας,
-νέες θέσεις εργασίας,
-αναθέρμανση της αγοράς,
-επιχειρηματικές ευκαιρίες
-και φυσικά προοπτικές επενδύσεων,
-με στόχο την οικονομική μας ευημερία.
Δεν φτάνει να είμαστε φιλόξενοι, πρέπει να είμαστε και αποτελεσματικοί.
Δεν φτάνει να έχουμε ομορφιές, πρέπει και να τις αναδεικνύουμε.
Δεν φτάνει να θέλουμε, πρέπει να αποφασίζουμε και να πράττουμε.
Είσαστε οι ειδικοί, είσαστε οι άνθρωποι που ζείτε τον τουρισμό και ζείτε από τον τουρισμό.
Ξέρετε τις ιδιαιτερότητες, έχετε τη γνώση, έχετε και την εμπειρία.
Αυτά ζητούμε από εσάς να αξιοποιήσουμε και για αυτό από σήμερα ξεκινούμε ένα:
-μόνιμο,
-διαρκές στρογγυλό τραπέζι επικοινωνίας.
Η σημερινή μας συνάντηση αποτελεί την απαρχή μιας γόνιμης και εποικοδομητικής σχέσης εμπιστοσύνης και σύνθεσης απόψεων.
Σας ευχαριστώ.
(29-01-2012)
Κύριοι Περιφερειάρχες Κεντρικής, Δυτικής, Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης,
Κύριοι θεματικοί αντιπεριφερειάρχες, αρμόδιοι για θέματα τουρισμού,
Κύριε Πρόεδρε του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων,
Κύριοι Πρόεδροι των Ενώσεων Ξενοδόχων Μακεδονίας και Θράκης,
Κυρίες και κύριοι,
Στη νέα εποχή της εξωστρέφειας και της ισόρροπης ανάπτυξης, οι αυξημένες προκλήσεις των καιρών απαιτούν περισσότερο από ποτέ τη μέγιστη δυνατή συναίνεση, προκειμένου να δώσουμε στον τόπο μας μια νέα προοπτική.
Και σε αυτήν την προσπάθεια απαιτείται η ενεργή συμμετοχή όλων.
Το Υπουργείο Μακεδονίας και Θράκης, εξ ορισμού και όπως προβλέπει το θεσμικό πλαίσιο επανίδρυσής του, διαδραματίζει ένα συντονιστικό ρόλο.
Για αυτό και η σημερινή σύσκεψη αποτελεί ένα μεγάλο πρώτο βήμα σύνθεσης δυνάμεων και συνεργιών, για:
-τη μεσοπρόθεσμη
-και μακροπρόθεσμη ενίσχυση
της τουριστικής βιομηχανίας της Μακεδονίας και της Θράκης.
Σκοπός της κοινής μας παρουσίας σε αυτήν την αίθουσα είναι:
-να ακούσουμε τις απόψεις των πλέον αρμόδιων φορέων για θέματα τουρισμού,
-να τις καταγράψουμε
και από εδώ και πέρα, συντονισμένα και ενιαία, να εξετάσουμε τους τρόπους χάραξης μιας:
-σύγχρονης,
-δωδεκάμηνης τουριστικής πολιτικής.
Όχι εξειδικευμένα για κάθε μία από τις τρεις περιφερειακές ενότητες που εποπτεύει το Υπουργείο Μακεδονίας και Θράκης, αλλά για το σύνολο της Βόρειας Ελλάδας.
Για αυτό, με υπευθυνότητα και σοβαρότητα, προχωρούμε σε μια σειρά στοχευμένων προωθητικών ενεργειών, όπως είναι για παράδειγμα η ημερίδα που διοργανώνεται το Φεβρουάριο από το Υπουργείο μας με θέμα τον θερμαλιστικό τουρισμό.
Παράλληλα, σύμφωνα με τον σχεδιασμό μας, στις αρχές Μαρτίου προγραμματίζουμε ημερίδα για τις προσκυνηματικές περιηγήσεις, δηλαδή θρησκευτικό τουρισμό.
Επιπλέον, το Υπουργείο Μακεδονίας και Θράκης προχώρησε στο σχεδιασμό και στην κατασκευή της διαδικτυακής πύλης σημείων ενδιαφέροντος wwww.mathra-sights.gr που λειτουργεί ήδη στο διαδίκτυο.
Πρόκειται για μια δράση που αποσκοπεί κυρίως στην προβολή της Μακεδονίας και της Θράκης, καθώς και στην καλύτερη εξυπηρέτηση των χρηστών-επισκεπτών της Βόρειας Ελλάδας.
Και βέβαια ένας από τους σκοπούς της συνάντησής μας είναι η διαπίστωση αναγκών για τη διοργάνωση παρόμοιων ημερίδων και δράσεων που θα αποσκοπούν στην προώθηση του τουρισμού με:
-την προσέλκυση επενδυτών,
-την αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού
-και την προώθηση των τουριστικών προορισμών.
Σήμερα είναι η αρχή μιας πιο στενής συνεργασίας.
Με περισσότερες πράξεις και λιγότερο λόγο.
Με άλλα λόγια πρέπει να βρούμε άμεσα τι χρειάζεται ο τόπος μας για τον τουρισμό, λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαιτερότητες της κάθε περιοχής.
Ο τουρισμός είναι παντού ή πρέπει να είναι παντού.
Γιατί ο τουρισμός στην Ελλάδα σημαίνει:
-ήλιος,
-θάλασσα,
-πολιτισμός,
-φυσικό περιβάλλον
-και όλα αυτά που συνθέτουν την ιδιαιτερότητα της πατρίδας μας,
τα οποία πρέπει να αναδείξουμε ως διαφοροποιημένα τουριστικά θέλγητρα-κίνητρα.
Επιθυμία μας είναι η δημιουργία ενός σύγχρονου τουριστικού φακέλου με:
-στοχευμένη επικοινωνία,
-αξιοποίηση των εμπειριών του τουρίστα,
-βελτίωση υποδομών
-και φυσικά η χάραξη μιας στρατηγικής που θα βασίζεται σε ένα σταθερό brand name, με βάση το τουριστικό προϊόν.
Διότι η ανάπτυξη του τουρισμού σημαίνει:
-ανάκαμψη της οικονομίας,
-νέες θέσεις εργασίας,
-αναθέρμανση της αγοράς,
-επιχειρηματικές ευκαιρίες
-και φυσικά προοπτικές επενδύσεων,
-με στόχο την οικονομική μας ευημερία.
Δεν φτάνει να είμαστε φιλόξενοι, πρέπει να είμαστε και αποτελεσματικοί.
Δεν φτάνει να έχουμε ομορφιές, πρέπει και να τις αναδεικνύουμε.
Δεν φτάνει να θέλουμε, πρέπει να αποφασίζουμε και να πράττουμε.
Είσαστε οι ειδικοί, είσαστε οι άνθρωποι που ζείτε τον τουρισμό και ζείτε από τον τουρισμό.
Ξέρετε τις ιδιαιτερότητες, έχετε τη γνώση, έχετε και την εμπειρία.
Αυτά ζητούμε από εσάς να αξιοποιήσουμε και για αυτό από σήμερα ξεκινούμε ένα:
-μόνιμο,
-διαρκές στρογγυλό τραπέζι επικοινωνίας.
Η σημερινή μας συνάντηση αποτελεί την απαρχή μιας γόνιμης και εποικοδομητικής σχέσης εμπιστοσύνης και σύνθεσης απόψεων.
Σας ευχαριστώ.
ΚΥΡΙΕ ΚΑΡΑΟΓΛΟΥ, ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΛΕΞΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗ ΑΠΟΜΟΝΩΣΗ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ !!!! ΠΩΣ ΘΑ ΕΛΘΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ? ΜΕΣΩ ΣΚΟΠΙΩΝ ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΩΡΑΙΑ ΛΟΓΙΑ, ΚΕΝΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ Η ΜΑΚΡΟΣΚΕΛΗΣ ΕΙΣΗΓΗΣΗ!
ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΥΠΟΥΡΓΕ ΜΟΥ, ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΕΡΟΛΟΓΙΕΣ !